En lekker vlot inderdaad zeg!
Ik wacht rustig
Moderator: moderatorteam

De voortijd was ook voorbeeldig, hoorEsther1963 schreef:Geweldig nieuws, 5 pups en nog een voorbeeldige bevalling ook (de voortijd niet meegerekend) Van harte gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto's straks.
Oh ja ,maar ik bedoelde het niet negatief.... de aanlooptijd was langer voor haar dan gedacht, dat was eigenlijk wat ik ermee bedoelde te zeggenMarjoleine schreef:De voortijd was ook voorbeeldig, hoorEsther1963 schreef:Geweldig nieuws, 5 pups en nog een voorbeeldige bevalling ook (de voortijd niet meegerekend) Van harte gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto's straks.
Wij maken ons veel te druk, maar dit moedertje was geheel volgens het boekje, ook de aanloop. Dat duurt normaal echt een dag of wat.
Alleen kun je ze er op het laatst haast wel uitkijken, dan lijkt het eindeloos

Nee, dat moet je niet doen.Daantje2009 schreef: Helaas gaat het met de jongste en kleinste van het stel, minder goed.....7 gram afgevallen... ze heeft moeite om de tepel goed vast te zuigen, ze wil wel maar ze word gemakkelijk weg gedrukt door de anderen.
Ik ben haar om de 2 uur aan het bijvoeden sinds vanmiddag, ze drinkt dan wel goed......maar het heeft nog geen resultaat in het gewicht.
Heb wel overleg gehad met de DA, die bevestigde wat we al deden.
Dat is niet eens zo'n rare vraag.Esther1963 schreef:Misschien een hele rare vraag, maar is het verhemelte van de allerkleinste dicht?

Negeer mijn reactie op Esther maar,had weer eens niet alles gelezen.Daantje2009 schreef:Hoi Esther,
Zover ik kan beoordelen wel. Daarbij zuigt ze wel erg krachtig op mijn vinger.
Geen rare vraag hoor.
Ik heb morgenvroeg overleg met de DA