Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Husky puppy's update pag 34
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Husky puppy's Het mannetje komt terug!!!!
Wat een gedoe! Gelukkig komt hij weer terug, joh, maakt het uit, waar er twee eten, kunnen er ook .... Hihihi
Raar verhaal, ik zou er alles van willen weten. Maar aan de andere kant, een kind van 17 en dan brengen de ouders de hond nu terug? Sorry hoor, maar hadden die ouders nou echt verwacht dat dat meisje voor de hond zou zorgen? Die krijgt inderdaad een vriendje, of gaat studeren (of allebei) en kijkt niet meer om naar de hond. En eerlijk gezegd snap ik dus niet dat die ouders zich niet beseft hebben dat de hond tóch op hun terecht zou komen?
Ik was 16 en heb mijn moeder de oren van het hoofd gezeurd om een hond. Ik zou er héus voor zorgen. Mijn broertje ook! Nou oké, uiteindelijk heb ik dat ook gedaan. In mijn geval ging het precies verkeerd om, ik kreeg een vriendje, ging samenwonen en nam de hond mee. Laat mijn moeder dát nou toch niet zo'n leuk idee hebben gevonden. Dochter kwijt én hond kwijt .... (ik heb het goed gemaakt, toen ik elf jaar later op straat stond kwam ik terug met twéé honden. Of ze daar nou zo blij mee was .... Gni gni gni)
Raar verhaal, ik zou er alles van willen weten. Maar aan de andere kant, een kind van 17 en dan brengen de ouders de hond nu terug? Sorry hoor, maar hadden die ouders nou echt verwacht dat dat meisje voor de hond zou zorgen? Die krijgt inderdaad een vriendje, of gaat studeren (of allebei) en kijkt niet meer om naar de hond. En eerlijk gezegd snap ik dus niet dat die ouders zich niet beseft hebben dat de hond tóch op hun terecht zou komen?
Ik was 16 en heb mijn moeder de oren van het hoofd gezeurd om een hond. Ik zou er héus voor zorgen. Mijn broertje ook! Nou oké, uiteindelijk heb ik dat ook gedaan. In mijn geval ging het precies verkeerd om, ik kreeg een vriendje, ging samenwonen en nam de hond mee. Laat mijn moeder dát nou toch niet zo'n leuk idee hebben gevonden. Dochter kwijt én hond kwijt .... (ik heb het goed gemaakt, toen ik elf jaar later op straat stond kwam ik terug met twéé honden. Of ze daar nou zo blij mee was .... Gni gni gni)
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik zag hetNuyvilaq schreef:Tiny schreef: Nee precies, hij werkt al twee avonden speciaal voor Akira en straks is hij drie dagen met haar alleen dus ik durf mijn credit niet te verspelen
Ik had nog een toevoeging gedaan
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat een gek verhaal
Het meest aannemelijke lijke me toch dat t meisje ruzie heeft met haar ouders en die haar hiermee straffen? Aangezien ze steeds zo enthousiast was kan ik me echt niet voorstellen dat ze er nu niet meer naar om kijkt. En als dat werkelijk zo is, dat dit de straf is van haar ouders, gaan die dat natuurlijk niet vertellen dus komen zij met een smoes. Dat zou wel ontzettend sneu zijn zeg 
- Jikke
- Actief
- Mijn ras(sen): Een grote en een kleinere "rasechte" kliko ;)
- Aantal honden: 2
Was dat nu dat meisje die het uberhaupt met haar ouders niet eens leken te worden over de naam? Daar kanik me rondom de bevalling ook nogw at verhalen van herinneren..
-
Angelique.
poembaa schreef:Wat een gedoe! Gelukkig komt hij weer terug, joh, maakt het uit, waar er twee eten, kunnen er ook .... Hihihi
hahaha vast niet
-
Angelique.
Tiny schreef:Ik zag hetNuyvilaq schreef:Tiny schreef: Nee precies, hij werkt al twee avonden speciaal voor Akira en straks is hij drie dagen met haar alleen dus ik durf mijn credit niet te verspelen
Ik had nog een toevoeging gedaanheb mijn bericht gewijzigd.
*gaat nog harder piekeren*
-
Angelique.
Jikke schreef:Was dat nu dat meisje die het uberhaupt met haar ouders niet eens leken te worden over de naam? Daar kanik me rondom de bevalling ook nogw at verhalen van herinneren..
ja klopt, ze had discussie met haar vader over de naam beide wilde een andere dochter heeft haar zin gekregen uiteindelijk.
-
Angelique.
Maeve schreef:Wat een gek verhaalHet meest aannemelijke lijke me toch dat t meisje ruzie heeft met haar ouders en die haar hiermee straffen? Aangezien ze steeds zo enthousiast was kan ik me echt niet voorstellen dat ze er nu niet meer naar om kijkt. En als dat werkelijk zo is, dat dit de straf is van haar ouders, gaan die dat natuurlijk niet vertellen dus komen zij met een smoes. Dat zou wel ontzettend sneu zijn zeg
Idd, daarom ben ik ook zo vreselijk benieuwd of die dochter meekomt
-
Angelique.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
nee ik kan niet rekenen, zo slecht inNuyvilaq schreef:Elmo/maureen schreef:Ik weet trouwens nog een oplossing Lieke![]()
Sissi kan hier wel komen en dan kan Elvis gewoon erbij in je onderschrift
Kunt u rekenen ?
Reken er maar niet op
zijn ze er nog niet?
-
Supernova
- Zeer actief
Pff dat is toch wel een domper als je denkt dat je een goed huisje hebt gevonden voor je kereltje.
Ik denk eerder dat de pup de ouders niet bevalt, of dat het meisje inderdaad op deze manier voor iets gestraft wordt. Ik vind het heeeel moeilijk om te geloven dat ze er op uit gekeken is, zo'n mooi schattig pupje is toch niet te weerstaan
Ik denk eerder dat de pup de ouders niet bevalt, of dat het meisje inderdaad op deze manier voor iets gestraft wordt. Ik vind het heeeel moeilijk om te geloven dat ze er op uit gekeken is, zo'n mooi schattig pupje is toch niet te weerstaan
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
zo te zien werkt ie anders primaNanna schreef:Nuyvilaq schreef:nope![]()
Die hebben vast krijsende ruzie in de auto.
"Ik WIL niet dattie teruggaat!!"
"Jawèl jongedame, hij gaat mooi terug"
"Néé!!!" (ondertussen aan het stuur trekkend)
![]()
Ik moet toch eens wat aan mijn fantasie laten doen.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
als het zo is, is het toch geen fantasieNanna schreef:![]()
![]()
-
Angelique.
Nanna schreef:Nuyvilaq schreef:nope![]()
![]()
Jouw fantasie neemt een loopje met je
- Jikke
- Actief
- Mijn ras(sen): Een grote en een kleinere "rasechte" kliko ;)
Tjee als ze pup zouden komen halen en zonder bericht zo laat waren had je gezegd bekijk het maar je krijgt hem niet mee, maar nu je zit te wachten tot ze hem terugbrengen is dat natuurlijk een ander verhaal
Zal in de gaten houden of ik hier iemand voorbij zie komen met een huskypup in de auto, dan zijn ze de weg kwijt via de landweggetjes 
-
Angelique.
Elmo/maureen schreef:nee ik kan niet rekenen, zo slecht inNuyvilaq schreef:Elmo/maureen schreef:Ik weet trouwens nog een oplossing Lieke![]()
Sissi kan hier wel komen en dan kan Elvis gewoon erbij in je onderschrift
Kunt u rekenen ?
Reken er maar niet op![]()
zijn ze er nog niet?
nee
Denk dat ik zo maar is ga bellen
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
wat een ellende
en dan laten ze je ook nog wachten
pupje zal de uggs van dochterlief wel opgevreten hebben, of het bankstel of nog erger een verse bolus op het tapijt achter hebben gelaten..
ik denk dat je de waarheid niet eens te horen krijgt met zo'n verhaal.. maar is nu ook belangrijker dat het ventje weer bij je terug komt en naar een gezin gaat waar hij wel tot zijn recht komt!
je mag hem ook wel hier (tijdelijk) brengen hoor
pupje zal de uggs van dochterlief wel opgevreten hebben, of het bankstel of nog erger een verse bolus op het tapijt achter hebben gelaten..
ik denk dat je de waarheid niet eens te horen krijgt met zo'n verhaal.. maar is nu ook belangrijker dat het ventje weer bij je terug komt en naar een gezin gaat waar hij wel tot zijn recht komt!
je mag hem ook wel hier (tijdelijk) brengen hoor

-
Angelique.
Jikke schreef:Tjee als ze pup zouden komen halen en zonder bericht zo laat waren had je gezegd bekijk het maar je krijgt hem niet mee, maar nu je zit te wachten tot ze hem terugbrengen is dat natuurlijk een ander verhaalZal in de gaten houden of ik hier iemand voorbij zie komen met een huskypup in de auto, dan zijn ze de weg kwijt via de landweggetjes
Als ze na al die keren nbog steeds de weg kwijt zouden raken
-
Angelique.
Denise. schreef:Pff dat is toch wel een domper als je denkt dat je een goed huisje hebt gevonden voor je kereltje.
zoiets denk ik ook hoor....ik geloof niks van het verhaal
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Maarreeeeh, als hij terugkomt zou ik hem niet Elvis noemen, maar Hatsjoe...als je dat roept roept iedereen "gezondheid" 
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
tineke
Nou ja wat een raar verhaal
,maar goed beter nu dan later moet je maar denken.
- krullie
- Zeer actief
wow wat een spanning.
zijn ze nu nog niet geweest?
ze zijn vast gaan twijfelen.
hopelijk komt hij veilig terug.
zijn ze nu nog niet geweest?
ze zijn vast gaan twijfelen.
hopelijk komt hij veilig terug.
-
sjm
- Zeer actief
Jeetje dat meen je niet.. Nouja gelukkig komt hij meteen terug!!
Wat een raar verhaal.. Als ze zó snel niet meer naar een hondje omkijkt dan is ze ook geen hondje waard. Ik snap niet hoe je niet meer naar een púp om kunt kijken.
Sowieso als ik alleen al een pup zou krijgen zou ik die nooit meer weg doen... Dat kán toch niet. Ik zou alles bij elkaar janken als ik na 6 dagen een pup terug zou moeten doen. Ik ben vanaf minuut 1 onafscheidelijk hoor.
Ben benieuwd of ze er inmiddels zijn..
Wat een raar verhaal.. Als ze zó snel niet meer naar een hondje omkijkt dan is ze ook geen hondje waard. Ik snap niet hoe je niet meer naar een púp om kunt kijken.
Sowieso als ik alleen al een pup zou krijgen zou ik die nooit meer weg doen... Dat kán toch niet. Ik zou alles bij elkaar janken als ik na 6 dagen een pup terug zou moeten doen. Ik ben vanaf minuut 1 onafscheidelijk hoor.
Ben benieuwd of ze er inmiddels zijn..
- Roompie
- Zeer actief
Ik mag toch aannemen dat ze er nu wel zijn.. (hoop ik)

- Elmo/maureen
- Zeer actief
Nuyvilaq schreef:
nee![]()
Denk dat ik zo maar is ga bellen
Ik hoop dat ze er nu in ieder geval zijn
-
Fleurtje
- Vaste gebruiker
Ah komt hij terug..
Weet je wat ik denk
Ik denk dat hij terug moet
Omdat hij de hele week gejankt/gepiept heeft
En dat ze dat zat zijn. Dat denk ik..
Maar kan het ook mis hebben..
Ben ook benieuwd naar het verhaal.
Weet je wat ik denk
Ik denk dat hij terug moet
Omdat hij de hele week gejankt/gepiept heeft
En dat ze dat zat zijn. Dat denk ik..
Maar kan het ook mis hebben..
Ben ook benieuwd naar het verhaal.
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Die mensen komen van Essen? Die hangen gewoon achter de zoveelste traktor
Dat heb ik althans élke keer ik daar kom (1x per week ofzo)
Veronderstel dat ze er ondertussen al wel zijn?
Kan hier anders altijd wel eens voorstellen om er een hus bij te nemen ipv een mal
maar vrees ervoor... En moest het zo zijn, dat blijft hij gewoon Kreng heten 
Veronderstel dat ze er ondertussen al wel zijn?
Kan hier anders altijd wel eens voorstellen om er een hus bij te nemen ipv een mal
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
-
v. 't Brabantse Bont
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun
- Contacteer:
Lekker dan, dat ze je al die tijd laten wachten.
Hopelijk is hij ondertussen gearriveerd...
Hopelijk is hij ondertussen gearriveerd...
- Xtine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Denk dat ik intussentijd al geen nagels meer zou hebben.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
- Roompie
- Zeer actief