Ik vind het te zot voor woorden wat er nu gebeurt, gelukkig komt het mannetje weer bij jou!
Ik ben heel benieuwd naar de echte rede, maar of die ooit boven water komt? Pff
Moderator: moderatorteam

Zo enthousiast en dan nu erachter komen dat ze geen tijd heeftNuyvilaq schreef: Afijn het komt erop neer dat de dochter er dus idd niet naar om keek, volgens eigen zeggen omdat ze het te druk met school had en mams trok het niet in haar eentje een pup opvoeden.....dat we het hier maar een miljoen keer over gehad hebben met ze laten we dan voor het gemak maar even in het midden

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNuyvilaq schreef:Wie weet er nog een leuke reuen naam![]()
![]()
Hé maar Inge...Inge O schreef:laten we het nu maar even niet hebben over honden in de natuur en zomassam schreef: elvis! voor inge o!.
maar fijn dat 'hatsjoe-tje' terug is hoor, hij vindt vast een prima husky-baasje.
Ennath schreef:Hé maar Inge...Inge O schreef:laten we het nu maar even niet hebben over honden in de natuur en zomassam schreef: elvis! voor inge o!.
maar fijn dat 'hatsjoe-tje' terug is hoor, hij vindt vast een prima husky-baasje.
Husky's kan je prima beweging geven voor zo'n karretje.
Vind het hondje leuk, is minder vermoeiend voor het baasje, en de afdeling "groen en dram" kan er ook niets van zeggen want het zit aan een touwtje.
Nou ..... zeg nou zelf: dat is toch een win, win, win situatie
-wat je ondertussen met die hofhondenmeute van je moet weet ik ook niet helemaal-

Hoi Martijndemon schreef:Beste Nuyvilaq ik zou graag voor het hondje willen zorgen ik ben bekend met het hondenras.
Mijn vriendin is altijd thuis en zou het heel leuk vinden om het pupje erbij te nemen.
En omdat bij ons thuis altijd de vrouw het uitmaakt welke hond er binnen komt mag ik het nu zeggen.
Lief he'![]()
Dus wanneer kan ik hem ophalen.
2 pups is ook net zo leukdemon schreef:Beste Nuyvilaq ik zou graag voor het hondje willen zorgen ik ben bekend met het hondenras.
Mijn vriendin is altijd thuis en zou het heel leuk vinden om het pupje erbij te nemen.
En omdat bij ons thuis altijd de vrouw het uitmaakt welke hond er binnen komt mag ik het nu zeggen.
Lief he'![]()
Dus wanneer kan ik hem ophalen.

V. ´t Brabantse Bont schreef:Gelukkig is hij er weer.
Je weet me te vinden he..
Denise. schreef:Nouja zeg, dat kind spoort dan niet hoorAls je niet omkijkt naar een pupje zitten er echt wat schroefjes los.
Gelukkig is hij weer veilig thuisBen wel heeeel benieuwd wat je nu gaat doen
Paddle schreef:Het verbaasd me niet dat het Belgen zijn, even heel generaliserend.
Leuk dat ie in één stuk terug is. Ik denk dat zo'n cutie wel een baasje vind. En tot dan lekker genieten van hem.