Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil zaterdag 26/11 meedoen met de Winterclub???
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wie wil zaterdag 26/11 meedoen met de Winterclub???
In het team van mijn vereniging (Speed) zijn wat plekken opengevallen in verband met 2 afmeldingen, dus we hebben in ieder geval 2 plekken voor mensen die met hun hond (grootte maakt niet uit) mee willen doen met de Winterclub aanstaande zaterdag 26 november.
Meer informatie is te vinden op deze website: http://www.face-rase.nl/trainingen/wint ... erclub.htm
De wedstrijd wordt gehouden in Manege De Witte Vallei in Heusden (gemeente Asten), het is een teamwedstrijd waarbij de beste 4 resultaten van ieder parcours meetellen voor de einduitslag.
Dus heb je zaterdag nog niets gepland en heb je zin in een leuke (team)wedstrijd waarbij je minimaal 3 parcoursen loopt (1x VP, 2x JP) en dus lekker kunt oefenen in een ongedwongen sfeer, laat het me even weten (mag in dit topic of per PB).
Meer informatie is te vinden op deze website: http://www.face-rase.nl/trainingen/wint ... erclub.htm
De wedstrijd wordt gehouden in Manege De Witte Vallei in Heusden (gemeente Asten), het is een teamwedstrijd waarbij de beste 4 resultaten van ieder parcours meetellen voor de einduitslag.
Dus heb je zaterdag nog niets gepland en heb je zin in een leuke (team)wedstrijd waarbij je minimaal 3 parcoursen loopt (1x VP, 2x JP) en dus lekker kunt oefenen in een ongedwongen sfeer, laat het me even weten (mag in dit topic of per PB).
- May Linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie's en herders
Re: Wie wil zaterdag 26/11 meedoen met de Winterclub???
Wij hebben nog wel 2 honden waar we mee mee kunnen doen.LongFields schreef:In het team van mijn vereniging (Speed) zijn wat plekken opengevallen in verband met 2 afmeldingen, dus we hebben in ieder geval 2 plekken voor mensen die met hun hond (grootte maakt niet uit) mee willen doen met de Winterclub aanstaande zaterdag 26 november.
Een A-hond en een B2-hond.
Roep maar of je iets van gegevens nodig hebt.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik heb het al even aan Katja doorgegeven Peggy, zij is onze coach. Als ze gereageerd heeft laat ik het hier even weten.
Super dat je met nog 2 honden wil deelnemen! Voor hen zal dan natuurlijk nog wel betaald moeten worden.
Super dat je met nog 2 honden wil deelnemen! Voor hen zal dan natuurlijk nog wel betaald moeten worden.

- May Linn
- Zeer actief
Geen probleem, ik hoor dan wel of Katja het ok vindLongFields schreef:Ik heb het al even aan Katja doorgegeven Peggy, zij is onze coach. Als ze gereageerd heeft laat ik het hier even weten.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ga er maar van uit dat jullie met 2 extra honden kunnen lopen, ik heb nog niets van haar gehoord en haak zo af voor vanavond. Morgen weer een dag!
- May Linn
- Zeer actief
We zijn er toch zaterdag en alle honden zijn mee, dus dat komt zowiezo goedLongFields schreef:Ga er maar van uit dat jullie met 2 extra honden kunnen lopen, ik heb nog niets van haar gehoord en haak zo af voor vanavond. Morgen weer een dag!

Maar als we het van tevoren horen is wel prettig natuurlijk.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik heb gezien dat zich bij Katja ook nog iemand heeft aangemeld, het gaat vermoedelijk dus om 1 plekje voor zaterdag. Heb Katja gevraagd om haar e-mail adres, zodat jij haar rechtstreeks even kunt mailen, dat is wel zo handig denk ik.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Heb je een PB gestuurd Peggy.
Te ver weg voor mij, anders had het me wel leuk geleken
Wij lopen vanaf volgend seizoen A65.

Wij lopen vanaf volgend seizoen A65.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Beide opengevallen plekken zijn inmiddels ook al opgevuld, dus we hebben ons team weer compleet!