crutz schreef:gelukkig is ie thuis gekomen....![]()
![]()
![]()
waren ze verder nog een beetje relaxed???
"Elvis has entered the building"
Jawel, het ging best vlotjes
Moderator: moderatorteam
crutz schreef:gelukkig is ie thuis gekomen....![]()
![]()
![]()
waren ze verder nog een beetje relaxed???
"Elvis has entered the building"
Ariane schreef:Zo enthousiast en dan nu erachter komen dat ze geen tijd heeftNuyvilaq schreef: Afijn het komt erop neer dat de dochter er dus idd niet naar om keek, volgens eigen zeggen omdat ze het te druk met school had en mams trok het niet in haar eentje een pup opvoeden.....dat we het hier maar een miljoen keer over gehad hebben met ze laten we dan voor het gemak maar even in het midden![]()
Nou ja, hoofdzaak is dat hij thuis is![]()
![]()
Is alles goed met hem?
kimmeke schreef:Je hebt dat kind toch een lel tegen dr oren verkocht?? Wat een achterlijk, verwend nest zegzoiets kon ze niet op voorhand bedenken?
chrico schreef:Nou ja zeg, dat was toch al goed doorbesproken??? Zijn zij gek of zo
** Angela ** schreef:Nuyvilaq schreef:Wie weet er nog een leuke reuen naam![]()
![]()
Oooohhh die weet ik wel hoor .
Mijn reuennaam en die mag jij voor dit knappe ventje zo van me overnemen ( als er hier een pupje bijkomt word het een teefje ivm de 2 heren die hier al rondlopen )
Kayak
En dan word ik pleegtante
demon schreef:Beste Nuyvilaq ik zou graag voor het hondje willen zorgen ik ben bekend met het hondenras.
Mijn vriendin is altijd thuis en zou het heel leuk vinden om het pupje erbij te nemen.
En omdat bij ons thuis altijd de vrouw het uitmaakt welke hond er binnen komt mag ik het nu zeggen.
Lief he'![]()
Dus wanneer kan ik hem ophalen.
Das duidelijkNuyvilaq schreef:demon schreef:Beste Nuyvilaq ik zou graag voor het hondje willen zorgen ik ben bekend met het hondenras.
Mijn vriendin is altijd thuis en zou het heel leuk vinden om het pupje erbij te nemen.
En omdat bij ons thuis altijd de vrouw het uitmaakt welke hond er binnen komt mag ik het nu zeggen.
Lief he'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

kimmeke schreef:Das duidelijkNuyvilaq schreef:demon schreef:Beste Nuyvilaq ik zou graag voor het hondje willen zorgen ik ben bekend met het hondenras.
Lief he'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nuyvilaq schreef:kimmeke schreef:Das duidelijkNuyvilaq schreef:demon schreef:Beste Nuyvilaq ik zou graag voor het hondje willen zorgen ik ben bekend met het hondenras.
Lief he'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van duidelijkheid

kimmeke schreef:
ik ook, dus beantwoord nou maar snel en vooral duidelijk mn pb'tje want mijn geduld geraakt op
Nuyvilaq schreef:kimmeke schreef:
ik ook, dus beantwoord nou maar snel en vooral duidelijk mn pb'tje want mijn geduld geraakt op
jajajajajajaaj ik was al onderweg![]()
![]()

kimmeke schreef:Nuyvilaq schreef:kimmeke schreef:
![]()
ik ben nog heel geduldig geweest hoor...
De rest van mn geduld ga ik nu even bij mn vriend gebruiken, ondertussen ook al héél subtiel je laatste foto van op fb gepikt (sorryNuyvilaq schreef:kimmeke schreef:Nuyvilaq schreef:kimmeke schreef:
![]()
ik ben nog heel geduldig geweest hoor...

kimmeke schreef: De rest van mn geduld ga ik nu even bij mn vriend gebruiken, ondertussen ook al héél subtiel je laatste foto van op fb gepikt (sorry) en afgedrukt om dadelijk onder zijn neus te duwen
Nuyvilaq schreef:kimmeke schreef: De rest van mn geduld ga ik nu even bij mn vriend gebruiken, ondertussen ook al héél subtiel je laatste foto van op fb gepikt (sorry) en afgedrukt om dadelijk onder zijn neus te duwen
Jij bent erg![]()

nee, zn broertje heeft zich de hele ochtend liggen opladenNuyvilaq schreef:sorry als ik iemand vergeten ben![]()
de kusjes en knuffels worden overgebracht![]()
en voor iedereen die zegt breng maar hierheen GRAAG !!! kom maar halen pfffffffffffffff wat nou gelukkig dat hij weer terug is ??
ze breken mijn huis af en hebben sinds 4 uur nog geen 10 min geslapen![]()
*gaat op zoek naar rubberen hamer*![]()
zie je wel, kan prima blijven, is gewoon een teef in de roedel, dat er wat onder hangt is bijzaak..........Nee hoor het is druk maar ik ben toch ook stiekem wel heel blij dat hij terug is, het is echt een heerlijk mannetjemaar wel 1 met een behoorlijke slabek, het had een teef kunnen zijn
Maar als je man/vriend het goed vind dat hij mag blijven, wat is het probleem dan ????Nuyvilaq schreef:Je lijkt Martijn wel![]()
Ik sta helemaal alleenniemand steunt mij
Gajes schreef:Maar als je man/vriend het goed vind dat hij mag blijven, wat is het probleem dan ????Nuyvilaq schreef:Je lijkt Martijn wel![]()

Ik dacht wel al zoiets, plus natuurlijk nog is 2 reutjes uit het zelfde nest, maar zou je roedel er erg van veranderen als ze ouder worden en zou het echt problemen op leveren ??Nuyvilaq schreef:Gajes schreef:Maar als je man/vriend het goed vind dat hij mag blijven, wat is het probleem dan ????Nuyvilaq schreef:Je lijkt Martijn wel![]()
nah het aantal ? reu/teef verdeling en zo kan ik nog wel het 1 en ander opnoemen hoor
Gajes schreef:
Ik dacht wel al zoiets, plus natuurlijk nog is 2 reutjes uit het zelfde nest, maar zou je roedel er erg van veranderen als ze ouder worden en zou het echt problemen op leveren ??
Nuyvilaq schreef:Gajes schreef:
Ik dacht wel al zoiets, plus natuurlijk nog is 2 reutjes uit het zelfde nest, maar zou je roedel er erg van veranderen als ze ouder worden en zou het echt problemen op leveren ??
Dat weet ik niet, als ik alleen husky's had gehad had ik ze waarschijnlijk gewoon beide gehouden maar er lopen hier ook een paar akitas rond en dat kan een probleem gaan worden, hoeft niet maar kan wel en dat is nou net wat de keuze zo vreselijk klote maakt, 1 reu al hoor (mja als die tr*t me geen teef geeft)laat staan 2