Madammeke is 16 weken en lijkt als 2 druppels water op opa Chadman

Moderator: moderatorteam
nog even en dan ga je meemaken dat ze alleen lief van uiterlijk isHilly45 schreef:Ach, wat ontzettend lief.......
Geloof ik niks van....................jores schreef:nog even en dan ga je meemaken dat ze alleen lief van uiterlijk isHilly45 schreef:Ach, wat ontzettend lief.......
we spreken elkaar de 7de welHilly45 schreef:Geloof ik niks van....................jores schreef:nog even en dan ga je meemaken dat ze alleen lief van uiterlijk isHilly45 schreef:Ach, wat ontzettend lief.......
Als ze bijgeschaafd moet worden, dan neem ik haar wel mee hoor, hier in de buurt woont ook zo'n soort pup, kan ze dan leuk mee spelen en ik leer haar dan wel het commando 'aardig'jores schreef:we spreken elkaar de 7de welHilly45 schreef:Geloof ik niks van....................jores schreef:nog even en dan ga je meemaken dat ze alleen lief van uiterlijk isHilly45 schreef:Ach, wat ontzettend lief.......
het beste kun je zo'n pak aandoen wat ze in de africhting gebruikenHilly45 schreef:Als ze bijgeschaafd moet worden, dan neem ik haar wel mee hoor, hier in de buurt woont ook zo'n soort pup, kan ze dan leuk mee spelen en ik leer haar dan wel het commando 'aardig'jores schreef:we spreken elkaar de 7de welHilly45 schreef:Geloof ik niks van....................jores schreef:
nog even en dan ga je meemaken dat ze alleen lief van uiterlijk is
dat ziet een stuk netter uitV. ´t Brabantse Bont schreef:Waarom worden de snorharen afgeknipt?
![]()
Mooi meisje is 't!
maar snorharen afknippen vind ik een beetje apart.![]()
dank je!grover schreef:awwwww wat is ze leuk
En ik ookReny schreef:Ik ookMit schreef:Ik hou van de Spanielenblik![]()