Daar is die kop wel groot genoeg voorBrigitte schreef:met een hele koektrommel![]()
Apple kan het ook: ( sorry slechte foto's, 's avonds met mobiel )

Moderator: moderatorteam
Daar is die kop wel groot genoeg voorBrigitte schreef:met een hele koektrommel![]()

Ja Apple ligt heel graag op de trap, weet ze precies wat er boven en beneden gebeurd, en ziet ze gelijk wie er wel of niet langs gaat. Je bent een herder of je bent het niet.Fafo schreef:@Apple ligt hij nou op de trap??
Lol. En het is een zij. SorrynApple schreef:Ja Apple ligt heel graag op de trap, weet ze precies wat er boven en beneden gebeurd, en ziet ze gelijk wie er wel of niet langs gaat. Je bent een herder of je bent het niet.Fafo schreef:@Apple ligt hij nou op de trap??

Moet dat eigenlijk niet poestasaus of goelasj zijn ?Nanna schreef:

Dat moeten vast hele vieze brokjes zijn geweest-Quinty- schreef:Makkelijk hoor, vond Quinty.
Geen koekjes mogen eten? Dan maar slapen....![]()

Bran gaat voor de beauty not for the brainsladybird schreef:Nou dat gaat hier echt niet lukken. Ik kan het niet op de lange neus leggen van onze kleintjes, die hebben ze nietEn op de poten zou wel kunnen, maar ze weten niet wat af is
En bij onze whippert ga ik de moeite niet eens nemen. Het heeft me 6 maanden gekost voor hij begreep dat hij even moest wachten voor hij zijn etensbak mocht hebben. Of jullie moeten een foto willen zien over 6 maanden van Bran die het snapt? Hij heeft echt achteraan gestaan bij het uitdelen van hersens

Toen ik 'toe maar' zei wist ze niet hoe snel ze de koekjes weg moest werken, haha.annemick schreef:Dat moeten vast hele vieze brokjes zijn geweest-Quinty- schreef:Makkelijk hoor, vond Quinty.
Geen koekjes mogen eten? Dan maar slapen....![]()
zie dat hier niet gebeuren

Lukt nog niettollerlover schreef:jody, nu fay plat en vol leggen met koekjes![]()
ellen

Die was gewoon onder narcose, zo kan ik het ookFafo schreef:
![]()

thom schreef:Wat een prachtige foto van Gillebil..