Wij zijn er op maandag de 12e in de Tussenklasse.
Baal ervan dat het op maandag is, maarja, tis niet anders. 5 minuten rijden, dus ik sla hem toch ook niet over.
Moderator: moderatorteam
Je komt zeker niet op de maandag kijken?Nanna schreef:Ik ga meestal alleen kijken, één dagje maar. Inschrijven durf ik niet (kan nu ook niet meer, ik hèb niks om in te schrijven) want je zult zien dat er dan een meter sneeuw ligt en dan ga ik niet.
Het is een klein kutshowtje met maar een beperkt oppervlak maar ik vind het altijd wel iets gezelligs en sfeervols hebben. Veel leuker dan die domme Winner in ieder geval.

Leuk!!samantha! schreef:Lekker dichtbij dus ik kom kijken!

Ja, de maandag kom ik zekerIrisz schreef:Leuk!!samantha! schreef:Lekker dichtbij dus ik kom kijken!
Kom je ook op maandag Sam??
samantha! schreef:Ja, de maandag kom ik zekerIrisz schreef:Leuk!!samantha! schreef:Lekker dichtbij dus ik kom kijken!
Kom je ook op maandag Sam??
Wat klinkt mijn naam hier toch gekSnokkie schreef:Wij zijn er ook maandag!
Ben jij er ook op maandag Patricia?

Haha, dank!Madelief schreef:Wat klinkt mijn naam hier toch gekSnokkie schreef:Wij zijn er ook maandag!
Ben jij er ook op maandag Patricia?![]()
Nee, ik ben er maandag niet. Jammer. Go Sedi Go Sedi!!![]()
Ik zal voor jullie duimen!
Leuk!! Misschien kom ik nog even kijken bij jullie ring!!Marjoleine schreef:Ik ben er maandag in elk geval.
Met een hele berg honden ook nog
Meestal staat er niet veel bijzonders. Het is een kleine ruimte met weinig stands.forestmeisje schreef:Ik twijfel nog, zijn er nog leuke stands op die show?
als ik kom is het zondag of maandag.