Vandaag zijn we naar het erkemedestrand (hondenstrand bij nijkerk) geweest. Veel hondjes tegengekomen, erg leuk
We kwamen een man met 2 Bloedhonden tegen, en ik moet bekennen dat ik die nog nooit echt bewust in het echt had gezien, en er ook niet veel over wist. Mijn eerste reactie was "Wauw wat zijn die beesten groot

" ik weet niet waarom maar was in de veronderstelling dat ze veel kleiner waren (misschien waren dit wel 2 uitzonderlijke gevallen, kan ook

) Het 2e wat me opviel was dat ze zoveel gewicht met zich mee droegen dat ze er een beetje sloom en vermoeid bij liepen (waren niet super oud, maar ook niet de jongste). De eigenaar vertelde dat het makkelijke honden waren met een sterke eigen wil, en dat ze toch echt wel elke dag beweging nodig hadden (goh

) Ze waren wel erg lief, maar toonde bijvoorbeeld totaal geen intresse naar Zilla, alsof ze haar niet zagen, zij had het dus snel bekeken met ze
Zijn er hier mensen met een Bloedhond? Die me iets meer over het ras, karakter, gezondheid kunnen vertellen? Puur intresse