Jaja dan mag jij meerijden poepiedoepie van meDiaantje schreef:MissDorien schreef:Als ik mijn volgende rijexamen trouwens haal, en ik maak van de aanvraag een spoedje, kan ik misschien wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Moderator: moderatorteam
Jaja dan mag jij meerijden poepiedoepie van meDiaantje schreef:MissDorien schreef:Als ik mijn volgende rijexamen trouwens haal, en ik maak van de aanvraag een spoedje, kan ik misschien wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is goedMissDorien schreef:Neem je dan ook gelijk stofzuiger en poetsdoek mee?
In groningen. De exacte locatie weet ineke. Mij is alleen nog niet duidelijk of het 10 of 11 december wordt..Nonsy schreef:Misschien dat ik er over heen heb gelezen. Maar is er ook al afgesproken waar jullie gaan wandelen?
Adres is: Noorderringdijk in OostwoldNonsy schreef:Ja dat t in Groningen is weet ik. Maar de provincie is heel groot. Bedoel dus de exacte locatie. Dan kan ik kijken of ik ook kom.
haha ik rij ook altijd liever zelfNonsy schreef:Als ik ga dan rij ik liever zelf. Denk dat t niet echt handig is met drie honden. En m'n vader woont daar in de buurt. Dus zou ik nog ff langs kunnen gaan. Hoe laat is het? En is het de 10e of 11e?
Zondag om 11 uur kan ik niet en minhie ook niet denk ik gezien de trainingstijd.. Als iedereen nu een voorkeur noemt, dan kiezen we gewoon die dag die de meeste mensen willen?Kiran schreef:haha ik rij ook altijd liever zelfNonsy schreef:Als ik ga dan rij ik liever zelf. Denk dat t niet echt handig is met drie honden. En m'n vader woont daar in de buurt. Dus zou ik nog ff langs kunnen gaan. Hoe laat is het? En is het de 10e of 11e?![]()
Zullen we zondag doen uur of 11?
Dat is enthousiastKiran schreef:10 december 10 uur
Moet je maar dichterbij komen wonen.kimmeke schreef:Ik dacht, ik ga eens een keertje lekker meetot ik even op routenet ging kijken naar het aantal km's
Mijn excuses, maar 360km enkel is me toch nét iets te ver hoor
![]()
Waarom wonen jullie toch allemaal zo ver?
O ja, vergeten antwoord op te geven.minhie schreef:Weet iemand of het makkelijk te bereiken is via het openbaar vervoer?
Of rijdt er toevallig iemand langs groningenstad?
Hmm kan ik de klinkerstraat invoeren op ov9292?IJsvrouwtje schreef:O ja, vergeten antwoord op te geven.minhie schreef:Weet iemand of het makkelijk te bereiken is via het openbaar vervoer?
Of rijdt er toevallig iemand langs groningenstad?![]()
Het is heel makkelijk bereikbaar, er stopt een bus vlakbij de Noorderringdijk.
Ik vind 10 uur ook prima. Iemand bezwaar?minhie schreef:Ok dank je!
Wat betrerft tijd ik heb om 16:30 dus een feest vanwege 45j. huwelijk.
Dus 10 uur past wat mij betreft beter.11 uur kan ook
O wacht, dit is een halte verder denk ik (christinastraat) dus dan klopt het wel.IJsvrouwtje schreef:Volgens mij moet je dan uitstappen op de beatrixstraat (zo heet de halte op de klinkerstraat) maar goed.
Wat klinkt dat eindeloos ver weg.MissDorien schreef:Oh, 10 december.
Dan kan ik sowieso niet, moet ik werken
Volgend jaar beter!