Annemarie Rouw schreef:Ik vind het nog wel even best zo.ranetje schreef:Ze is dik zeg!!![]()
Ben je nu ongeduldig om te zien wat er uit komt?
Of hoeft het nog niet zo van je![]()
Nog even pauze voor het zware klusje begint
Moderator: moderatorteam
Annemarie Rouw schreef:Ik vind het nog wel even best zo.ranetje schreef:Ze is dik zeg!!![]()
Ben je nu ongeduldig om te zien wat er uit komt?
Of hoeft het nog niet zo van je![]()

De Whippet is het best bewaarde geheim in de hondenwereld. Geweldig lief en aanhankelijk karakter, binnen heerlijk rustig, allemansvriend, blaft nauwelijks tot niet, geen hondenlucht, houden zichzelf superschoon, warm kruikje op koude dagen, gaan graag overal mee naartoe en gedragen zich dan ook prima (na wat terras-en restauranttraining als pup) en (dit is puur persoonlijk) prachtig om te zien, vooral in volle ren, op jacht, schitterend. Hier ook gelijk het enige nadeel (als je dit zo ervaart): er zit vaak erg veel jacht in. Aard van het beestje, hoort zo en mag er m.i. beslist niet uitgefokt worden.Joy C schreef:Mooi buikje.![]()
Ik moet zeggen dat ik n.a.v. de verhalen en foto's van Jacqueline op het forum over Topsi en ook dit topic, de whippet steeds leuker ga vinden, ze hebben zo'n lekker smoeltje.![]()
Sterkte met het aftellen.
Nanna schreef:Ik laat Topsi geruster los dan mijn andere hondenApple schreef:Wat schrijf je leuke stukjes op je site! Het lijkt me een leuke hond!
Sowieso spreekt alles in het ras me wel aan, afgezien van het jachtinstinct dan, dus hier nooit een whippet vrees ik! Zou het erg vinden als ik nooit met een gerust hart mijn hond los zou kunnen laten! Maar chapeau voor diegene die dat wel durven!
Zij is rázend intelligent en weet me altijd weer op te sneupen, daar waar ik Bakkie of Glenn nog wel eens verdwaasd om zich heen zie kijken
Of Simone. Waar iffe nou?
Nee, dat moet ook zeker niet. Jagen is mij persoonlijk redelijk een biet. Als ze maar weer terugkomen.Annemarie Rouw schreef:De Whippet is het best bewaarde geheim in de hondenwereld. Geweldig lief en aanhankelijk karakter, binnen heerlijk rustig, allemansvriend, blaft nauwelijks tot niet, geen hondenlucht, houden zichzelf superschoon, warm kruikje op koude dagen, gaan graag overal mee naartoe en gedragen zich dan ook prima (na wat terras-en restauranttraining als pup) en (dit is puur persoonlijk) prachtig om te zien, vooral in volle ren, op jacht, schitterend. Hier ook gelijk het enige nadeel (als je dit zo ervaart): er zit vaak erg veel jacht in. Aard van het beestje, hoort zo en mag er m.i. beslist niet uitgefokt worden.Joy C schreef:Mooi buikje.![]()
Ik moet zeggen dat ik n.a.v. de verhalen en foto's van Jacqueline op het forum over Topsi en ook dit topic, de whippet steeds leuker ga vinden, ze hebben zo'n lekker smoeltje.![]()
Bij de Whippetclub moet nu ook één van de ouders een aanlegtest doen, wil je pupbemiddeling en dit zullen we over de komende jaren uitbreiden.

Annemarie Rouw schreef:Het héle elegante is er wel een beetje af, ja.
Nee, dat geloof ik niet. De eerste koper meldde zich een jaar geleden al, en de zevende gisteren. Ik hoop, dat ik ze allemaal kan bedienen.Cleva schreef:Ik mag aannemen dat je verwacht nog puppies te plaatsen te hebben?Annemarie Rouw schreef:De Whippet is het best bewaarde geheim in de hondenwereld. Geweldig lief en aanhankelijk karakter, binnen heerlijk rustig, allemansvriend, blaft nauwelijks tot niet, geen hondenlucht, houden zichzelf superschoon, warm kruikje op koude dagen, gaan graag overal mee naartoe en gedragen zich dan ook prima (na wat terras-en restauranttraining als pup) en (dit is puur persoonlijk) prachtig om te zien, vooral in volle ren, op jacht, schitterend. Hier ook gelijk het enige nadeel (als je dit zo ervaart): er zit vaak erg veel jacht in. Aard van het beestje, hoort zo en mag er m.i. beslist niet uitgefokt worden.Joy C schreef:Mooi buikje.![]()
Bij de Whippetclub moet nu ook één van de ouders een aanlegtest doen, wil je pupbemiddeling en dit zullen we over de komende jaren uitbreiden.
Topsi is inderdaad een prima pr-dame voor het ras.Mit schreef:Wat leuk! Een Whippet voor Martijn!
Ik vind het heel mooie honden om te zien, dankzij Topsi van Nanna eigenlijk
Cleva schreef:Laat ik nou net een gigantische (straks) afgesloten tuin hebben gekocht.Joy C schreef: Nee, dat moet ook zeker niet. Jagen is mij persoonlijk redelijk een biet. Als ze maar weer terugkomen.![]()
Maar of een (op dit moment nog) onafgesloten terrein nu zo'n strak plan is met hazen in het weiland, aan de overkant van de weg, mwahhhh.

Met uitjes, mayo en curry?Joy C schreef:Cleva schreef:Laat ik nou net een gigantische (straks) afgesloten tuin hebben gekocht.Joy C schreef: Nee, dat moet ook zeker niet. Jagen is mij persoonlijk redelijk een biet. Als ze maar weer terugkomen.![]()
Maar of een (op dit moment nog) onafgesloten terrein nu zo'n strak plan is met hazen in het weiland, aan de overkant van de weg, mwahhhh.
Haha. 1-maal Whippetpup voor Martijn alstublieft.
Annemarie Rouw schreef:Dat gaat nog prima, Nettie, ze is zelfs niet te beroerd om een stukje te rennen of de trap op en af te vliegen.Wat ik uiteraard probeer te voorkomen. Maar ja, we hebben nog een dag of tien te gaan, als ze nog dikker wordt gaan we hier maar veiligheidsbrillen dragen.