Moderator: moderatorteam
haha, wat zeg je dat lief "erg gevoelig op zijn neus'.***puppy*** schreef:de flatcoated waar ik t eerder dit topic over had is intact en erg gevoelig op zijn neus. Ik kan kijken of ik hem gewoon niet mee ga nemen maar weet niet van de overige forum honden of ze hun kroonjuwelen nog hebben
LongFields schreef:Ik zou het heel leuk vinden als je mee komt met Vera hoor!
Van ***puppy*** is het niet haar eigen hond, en zij kan zonder de Flatcoat gewoon wel komen maar dan alleen met haar eigen hond.
Oke! Dan komen we graag als er geen verdere bezwaarschriften komen nog***puppy*** schreef:Nee joh, forum honden gaan voor. Hij is een buitenbeentje;)
Als je geen trapje meeneemt nietalm@ schreef:Rock is gecastreerd en Raf niet. Maar die laatste zal geen probleem zijn denk iktoch?
Als ie op z'n teentjes gaat lopen kan hij er misschien nét met z'n neus bijMoos schreef:Als je geen trapje meeneemt nietalm@ schreef:Rock is gecastreerd en Raf niet. Maar die laatste zal geen probleem zijn denk iktoch?
![]()
O, dan zal ik me maar gedragen donderdag!alm@ schreef:Als ie op z'n teentjes gaat lopen kan hij er misschien nét met z'n neus bijMoos schreef:Als je geen trapje meeneemt nietalm@ schreef:Rock is gecastreerd en Raf niet. Maar die laatste zal geen probleem zijn denk iktoch?
![]()
ik neem in elk geval een giant-flex mee en degene die kliert gaat aan de flex
Met Vera is het heel goed. "dank je", zegt ze***puppy*** schreef:Ben benieuwd, hoe is het met vera?
Tja, ik weet niet hoe het ervoor staat over twee dagen natuurlijk***puppy*** schreef:Okey, dus zeg je van "laat de flatcoated" maar thuis of kan die mee. 't Maakt mij namelijk echt niet uit.
Fijn om te horen dat het goed gaat met haar haha
Dat zou ik maar doen. In 't geval van klieren heb je 8 meter loopruimteLongFields schreef:O, dan zal ik me maar gedragen donderdag!alm@ schreef:ik neem in elk geval een giant-flex mee en degene die kliert gaat aan de flex
ik wil sowieso mee hoor... ik doe wel een regenjas aan en Bowie geeft niet om regen.LongFields schreef:Ik heb er ook veel zin in, hopelijk valt het weer mee want de voorspellingen beloven niet heel veel goeds.
Maar lopen ga ik zowiezo, het wordt dan hooguit zonder camera.