Danielle schreef:SimoneA schreef:Nilo is idd echt een lekker hondje om mee te werken. Geen snelheidsduivel maar nu al stabiel
Peter loopt wel vaak te mopperen dat hij niet over het parcours vliegt en zo braaf is. Maar het voordeel is dat Peter er redelijk bij kan blijven en hem dus mee kan nemen en korte bochten kan maken.
AJ daarentegen is wel een racemonster. Toen ik met hem begon had ik het gevoel alsof ik net m'n rijbewijs had en meteen in een formule 1 bolide stapt... ook niet fijn (ondertussen gaan we op een langdurige blessure na wel goed hoor....

)
Het heeft beide z'n voors en tegens zullen we maar zeggen......
verschil is dat mijn ervaring is dat Nilo er zeker gaat komen, kijk bijvoorbeeld naar een Fantom van Tanja (wat gewoon zijn oom is), ook geen kanonskogel maar loopt zo efficient dat hij goed in de top meekomt en zo zijn er vele van die lijn (denk aan een twister van Rob Peen ect etc). En dat geldt ook voor internationaal, Fantom als enige NL in finale van zowel BC classic als van de EO dit jaar, vele podiumplaatsen hier in de C klasse. Dus Peter moet niet mopperen maar geduld hebben en vooral blij zijn met zijn hondje!
Haha Daan, Peter is helemaal superblij met Nilo, het is echt z'n guppie geworden!!
Hij weet ook dat Nilo efficient loopt en dat hij echt niet langzaam is maar doordat hij zelf lekker door kan rennen lijkt het wel dat Nilo langzamer is.
Als ik met Nilo loop ziet het er al weer heel anders uit
En zijn tijden zijn gewoon goed dus dat is het ook niet.
Suzan zag ze afgelopen weekend lopen en vergeleek Nilo ook met Twister.
Kort kunnen draaien, niet teveel lopen prima!
Martijn met Kate: Martijn zegt zelf dat Kate geen racemonster is en dus anders gehandeld moet worden maar ze hebben toch aardig wat bereikt samen....
@Beike, utjes zijn foutloze rondjes binnen de tijd op het vast en de jp. Om van de A naar de B1 te promoveren heb je 3 utjes nodig waarvan minimaal 1 op het vast.