Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Judith-Diesel schreef:Sorry, ik ga toch afzeggen voor deze keer.
Moet nog zo ontzettend veel doen voor sinterklaas enzo.
Volgende keer (als ik vrij ben) ga ik wel mee
Jammer, want ik denk dat Billy en Dana het uitstekend met elkaar kunnen vinden
Judith-Diesel schreef:Sorry, ik ga toch afzeggen voor deze keer.
Moet nog zo ontzettend veel doen voor sinterklaas enzo.
Volgende keer (als ik vrij ben) ga ik wel mee
Andere keer beter. Veel plezier met de Sinterklaasvoorbereidingen.
Durft iedereen het nog aan?
Volgens de voorspellingen wordt het vanmiddag droog. Alleen wel wind. Weten we in ieder geval zeker dat er weinig andere mensen zijn
Het was zeker gezellig! De koffie smaakte ook prima en alle honden waren blij met hun koekje
Voor herhaling vatbaar! Wie weet gaat 'zwarte piet' dan wel mee
Reny schreef:Ik durf het wel aan Carolein haakt af (watje )
Ik vraag me af of Lobbes wel wil, die hield niet van water wat uit de lucht kwam, of was dat toch Muk zelf
Uiteraard houden wij van regen. Dat is altijd gezellig als je dat van binnen in huis kunt bekijken. Maar gelukkig bleef het droog en was het prima wandelweer. Kortom, het was weer erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
dat ze zelfs met een koektrommel voor de honden langs kwam was helemaal super
de meiden hebben net gegeten en liggen nu moe en voldaan te snurken, daar heb ik vanavond geen kind meer aan
het was weer heel gezellig
De website van Sanja en Femie Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
Elmo schreef:dat ze zelfs met een koektrommel voor de honden langs kwam was helemaal super
de meiden hebben net gegeten en liggen nu moe en voldaan te snurken, daar heb ik vanavond geen kind meer aan
Zo'n hondenkoektrommel is altijd goed.
Lobbes ligt nu ook heerlijk te dromen over Ostara, Amber en Ara. Gok ik zo.
Elmo schreef:dat ze zelfs met een koektrommel voor de honden langs kwam was helemaal super
Of over dat loopse teefje wat ergens voor ons uit liep
Of over dat loopse teefje wat ergens voor ons uit liep
Oja, die ook nog. Hij heeft het nog druk in zijn dromen.
Zo 't varkentje Raika is gewassen en ruikt weer fris en fruitig, Nygel ligt weer lekker naar de katten te loeren (niet moe te krijgen). Was erg gezellig, wat mij betreft gaan we volgende week zondag weer, zaterdag de 10e kan ik namelijk niet
Erg leuk groepje, en de honden konden ook prima overweg met elkaar, park bijna leeg, wat willen we nog meer
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
S@nne schreef:Zo 't varkentje Raika is gewassen en ruikt weer fris en fruitig, Nygel ligt weer lekker naar de katten te loeren (niet moe te krijgen). Was erg gezellig, wat mij betreft gaan we volgende week zondag weer, zaterdag de 10e kan ik namelijk niet
Erg leuk groepje, en de honden konden ook prima overweg met elkaar, park bijna leeg, wat willen we nog meer
Misschien even een nieuw topic openen, zodat ook anderen het lezen? Ik vind zondag de 11e overigens prima.
Reny schreef:Willen jullie in de pol over het aankleden van honden vermelden dat Billy wel heel zielig was met zijn jasje aan
En hij was nog veel zieliger toen het jasje weer uit moest! Werkelijk schandalig, ik zou hem scheren!
Helemaal mee eens! Scheren is de beste oplossing
Muk schreef:
S@nne schreef:Zo 't varkentje Raika is gewassen en ruikt weer fris en fruitig, Nygel ligt weer lekker naar de katten te loeren (niet moe te krijgen). Was erg gezellig, wat mij betreft gaan we volgende week zondag weer, zaterdag de 10e kan ik namelijk niet
Misschien even een nieuw topic openen, zodat ook anderen het lezen? Ik vind zondag de 11e overigens prima.
Ga 11e niet redden. Wedstrijd met paard. Wel daar in de buurt trouwens
Jammer dat jullie (Reny en Branka) er niet bij kunnen zijn. De week daarop kan ik overigens alleen op zaterdag (17e), misschien is dat anderes een optie. En anders zal het denk ik inderdaad volgend jaar worden. Of er moet tussen kerst en oud & nieuw nog een datum geprikt kunnen worden.
Was het gezellig, .
Ja hoor, zeker weten en de koffie smaakte goed en de appeltaart idem.
en hier liggen ze ook te slapen en Ara droomde net van Lobbes die ligt te trappelen in haar slaap.
Amber is pas net gaan liggen onvermoeibaar.
Laatst gewijzigd door hovawart op 03 dec 2011 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal ik straks dan maar ff een topic openen voor de 17e
weekend van de 11e komt ook niet helemaal uit, moet zondag nog wel flink uitrusten van een hele dag tussen de Working Kelpie's en van het schapendrijven in Doldersum
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne