Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naar aanleiding van een zeer gezellige wandeling vandaag:
Wie heeft zin en tijd om zaterdag 17 december te gaan wandelen in 't Geestmerambacht?
De start is om 13.00 uur bij 't witte restaurant op de grote parkeerplaats (dus niet bij Paars).
Ik ben er met 2 overactieve apies...en we hopen op droog weer in de middag, 's ochtends mag 't gieten
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
Week te vroeg om met Finn te komen, dus als ik kom is het dan zonder Finn.
Iemand die hem wil bewonderen zal een kerstwandeling moeten plannen. Komt mijn moeder waarschijnlijk ook gezellig mee.
Branka schreef:Week te vroeg om met Finn te komen, dus als ik kom is het dan zonder Finn.
Iemand die hem wil bewonderen zal een kerstwandeling moeten plannen. Komt mijn moeder waarschijnlijk ook gezellig mee.
Ook zonder Finn zou het leuk zijn als je meewandelt.
Branka schreef:Week te vroeg om met Finn te komen, dus als ik kom is het dan zonder Finn.
Inderdaad!
wat de kerst betreft weet ik nog niet precies hoe de planning is, maar als ik een middagje vrij heb za/zo/ma dan laat ik 't weten (Open ik hier wel een topic).
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
Inderdaad!
wat de kerst betreft weet ik nog niet precies hoe de planning is, maar als ik een middagje vrij heb za/zo/ma dan laat ik 't weten (Open ik hier wel een topic).
Dat weekend zullen jullie zonder mij moeten wandelen, in verband met andere afspraken.
Ivm nieuwe baan, wat hopelijk volgende week contractueel allemaal rond is heb ik geen idee of ik uberhaupt nog vrij ben tussen kerst en oud&nieuw, dus dat hangt er even vanaf... we kijken dan tegen die tijd wel even wie wanneer kan en wie weet komen we op een datum (tussen de 24e en de 31e) dat wel allemaal kunnen, zou wel zo gezellig zijn!
S@nne schreef:Ivm nieuwe baan, wat hopelijk volgende week contractueel allemaal rond is heb ik geen idee of ik uberhaupt nog vrij ben tussen kerst en oud&nieuw, dus dat hangt er even vanaf... we kijken dan tegen die tijd wel even wie wanneer kan en wie weet komen we op een datum (tussen de 24e en de 31e) dat wel allemaal kunnen, zou wel zo gezellig zijn!
Maken wij er een oliebollenwandeling van (als er tussen kerst en oud & nieuw gewandeld wordt). Ik weet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede oliebollenbakker. Vooral de Berlinerbollen met jam zijn zeer aan te raden. Die neem ik dan mee.
Muk schreef:Maken wij er een oliebollenwandeling van (als er tussen kerst en oud & nieuw gewandeld wordt). Ik weet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede oliebollenbakker. Vooral de Berlinerbollen met jam zijn zeer aan te raden. Die neem ik dan mee.
Muk schreef:Maken wij er een oliebollenwandeling van (als er tussen kerst en oud & nieuw gewandeld wordt). Ik weet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede oliebollenbakker. Vooral de Berlinerbollen met jam zijn zeer aan te raden. Die neem ik dan mee.
Is er geen smiley die heel verlekkerd kijkt??
Zelf kan ik op woensdag of donderdag wel. Kunnen we wel een apart oudejaarswandelingstopic (Wordfeud! / scrabble) van maken.
Moet ik even kijken wanneer we richting Drenthe vertrekken. Oudjaarsdag wordt daar carbit geschoten en buiten oorverdovend is dat veel te gezellig om te missen
Branka schreef:Moet ik even kijken wanneer we richting Drenthe vertrekken. Oudjaarsdag wordt daar carbit geschoten en buiten oorverdovend is dat veel te gezellig om te missen
Daar heb je nog ruimschoots de tijd voor als je meewandelt op woensdag of donderdag.
poeh... kids komen er hier ook niet in.... en ik ben me toch een zuurpruim LOL
overgang, ja die komt er ook aan, zodra ik een bakje thee drink krijg ik al opvliegers