Op het spel werden we 15e van de 62, op het VP werden we vijfde en op de Jumping derde!
Dus de eerste agilityprijzen van Tappie zijn binnen!
En nog maar 1 U'tje te gaan voor we naar de B1 mogen!

Moderator: moderatorteam
Mag ik vragen wat "de sirene" is?LongFields schreef:De JP ging echt heel lekker, en leuk dat hij bekroond werd met een U'tje, de sirene, én een derde plek!
Jullie gingen best heel goed vond ik, jammer van de paaltjes.
LongFields schreef:In 1 ring werd er een kort sirenesignaal afgespeeld als iemand een U'tje gelopen had.
Reny schreef:Ik snap helemaal niets van je bericht maar volgens mij ben je wel trots
Suzanne en Tapas hebben een Agility (behendigheid) weddtrijd gelopen op A niveau en als je dan foutloos en binnen de vastgestelde tijd loopt krijg je een Utje of te wel uitmuntend en deze heb je nodig op zowel het vaste parcour als de jumping met 3 Utjes kun je door naar de vlogende klasse.Dee schreef:Reny schreef:Ik snap helemaal niets van je bericht maar volgens mij ben je wel trots![]()
ik ook niet! maar begrijp dat ze het goed gedaan hebben
bedankt voor deze uitlegMieke337 schreef:Suzanne en Tapas hebben een Agility (behendigheid) weddtrijd gelopen op A niveau en als je dan foutloos en binnen de vastgestelde tijd loopt krijg je een Utje of te wel uitmuntend en deze heb je nodig op zowel het vaste parcour als de jumping met 3 Utjes kun je door naar de vlogende klasse.Dee schreef:Reny schreef:Ik snap helemaal niets van je bericht maar volgens mij ben je wel trots![]()
ik ook niet! maar begrijp dat ze het goed gedaan hebben
Dus ja iets om super trots op te zijn![]()
Vast parcour is met de raakvlakken zoals schutting, wip en kattenloop en jumping...tja het woord zegt het al denk ik zo![]()
Nogmaals suzanne, Grote klasse en vandaag veel plezier op de winter competitie!
Dank je voor het uitleggen Mieke, en voor de felicitaties!Mieke337 schreef: Nogmaals suzanne, Grote klasse en vandaag veel plezier op de winter competitie!
Ik zal er op letten vandaag, leuk!Reny schreef:Dank je wel voor de uitleg Mieke, ik snapte al niets vande afkortingen. (en dat ligt helemaal aan mij hoor)
Wintercompetitie, dat woord ken ik nu weer wel. Suzanne als je daar een cocker tegenkomt in de kleuren van Billy, dan is dat waarschijnlijk zijn opa. De broer van Bob doet volgens mij ook mee (en die zijn identiek)
Dat ligt eraan of ik volgende week op de Belgenwedstrijd een u'tje loop of niet. Zo niet schrijf ik in voor Didam.rakker2000 schreef:
loop je ook nog in didam??
Ik heb het ook al met andere wedstrijden meegemaakt (zo'n toeter met olé olé)SuusBG schreef:gefeliciteerd!!
doen ze dat met de sirene op elke cyno wedstrijd? of was dat alleen deze wedstrijd voor de leuk?
Zoiets zou niks voor Ginger zijn, haha. die zou dan enorm geschokt het veld afrennen denk ik (of naar mij toe). blij dat ze dat bij fhn niet doen
oke. Nou dan ben ik blij dat ik met Ginger bij FHN loopJacksel schreef:Ik heb het ook al met andere wedstrijden meegemaakt (zo'n toeter met olé olé)SuusBG schreef:gefeliciteerd!!
doen ze dat met de sirene op elke cyno wedstrijd? of was dat alleen deze wedstrijd voor de leuk?
Zoiets zou niks voor Ginger zijn, haha. die zou dan enorm geschokt het veld afrennen denk ik (of naar mij toe). blij dat ze dat bij fhn niet doen
Ach, het heeft wel wat hoor, maakt er wel een leuke stemming bij als iemand een u'tje heeft gelopen. Ik dacht dat Jamey het ook niet zou kunnen waarderen, maar die vond het totaal geen probleem.SuusBG schreef:oke. Nou dan ben ik blij dat ik met Ginger bij FHN loopJacksel schreef:Ik heb het ook al met andere wedstrijden meegemaakt (zo'n toeter met olé olé)SuusBG schreef:gefeliciteerd!!
Zoiets zou niks voor Ginger zijn, haha. die zou dan enorm geschokt het veld afrennen denk ik (of naar mij toe). blij dat ze dat bij fhn niet doenzonder al die toetsers en sirenes. Zij is erg gevoelig voor zulke geluiden, en zou dan helemaal dichtklappen van angst denk ik. Fijn dat ze dit bij FHN dus niet hebben voor Ginger