Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudjaarswandeling Bussloo
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: Oudjaarswandeling Bussloo
Hè, jammer! Beau en ik hadden Henkie (en Cena en jou ook hoor, haha) graag ontmoet!SannePP schreef:Ah balen, dat is me te ver om alleen te rijdenwat een leuk idee!
Vlakbij Apeldoorn!Sanne!! schreef:Waar is dit?
Ook al zo jammer! Vorig jaar was inderdaad heel erg leuk. Had jullie graag weer gezien!Erwina schreef:Helaas kan ik dit jaar niet aangezien we naar de Efteling gaan. Jammer opzich, want ik vond het vorig jaar erg gezellig!
Kom je toch die dag er voor al hier met Max, logeer je hier en ga je dan weer terugDiaantje schreef:Wel een beetje ver...
Is het echt op oudjaarsdag zelf?

En is inderdaad op oudjaarsdag zelf!
Ja, psiesMachie schreef:Heus niet, das om de hoek
(voor mij dan)

Nou, heb het lijstje in de startpost aangepast, heb zelf gekeken of je meer in (bijna) zeker paste of in misschien. Loopsheid/kijken wat het weer doet heb ik onder bijna zeker gezet. Want uiteraard kijkt iedereen wat het weer doet, ik ook. Op Bussloo is trouwens bijna geen geknal te horen, af en toe op de achtergrond wat hardere knallen, maar twee jaar geleden (toen ik voor het eerst mee liep) en vorig jaar heb ik nog niet gezien dat een hond daar van schrok. Beau is trouwens doodsbenauwd (bijt van de stress zichzelf etc, is vrij heftig dus) voor vuurwerk (de held!) en die negeert die knallen.

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Bussloo is sowieso heerlijk wandelen
Vorig jaar nog in april met de honden geweest, lekker zwemmen. Dus lijkt mij echt heerlijk die dag even uit te waaien daar, ik heb een hekel aan oud en nieuw, en ben schijt bang voor vuurwerk, dus even mijn hoofd leegwaaien kan geen kwaad 
Hopelijk zit het weer ook mee
!!

Hopelijk zit het weer ook mee

- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
ohhh... wij willen eigenlijk wel mee.. maar moet die dag ook werken... als ik op tijd klaar ben, dan wil ik wel eigenlijk.... hmm...
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Het ligt er even aan of Dorien vrij kan krijgen, zo ja dan komen wij ook.

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- Hilde
- Zeer actief
13:00 begint de wandeling, hoe laat zou het voor jou het beste uitkomen, Sandra?

Helaas.. 2.5 uur rijden 

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
Gaat er nog iemand toevallig vanuit vlakbij groningen..?
Of onderweg? (zodat ik naar een station kan?)

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
je mag hier logeren hoor... hahah... gezellig het nieuwe jaar inminhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..

- Minhie
- Zeer actief
shibashira schreef:je mag hier logeren hoor... hahah... gezellig het nieuwe jaar inminhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..

Maar ik zou al langs mammie!

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
Sta ingeroosterd tot 10.00... dus rond 1 uur wandelen moet lukken als alles volgens planning loopt. Enig nadeel is dat we niet kunnen inschatten hoe druk het wordt en aangezien ik de boel aanstuur moet ik blijven als we achterlopen.Hilde schreef:13:00 begint de wandeling, hoe laat zou het voor jou het beste uitkomen, Sandra?
Laat maar staan op 1 uur en ik ga mijn uiterste best doen. Het is vanaf hier niet ver rijden, dus dat scheelt.

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
minhie schreef:shibashira schreef:je mag hier logeren hoor... hahah... gezellig het nieuwe jaar inminhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
Of onderweg? (zodat ik naar een station kan?)Wel gezellig
![]()
Maar ik zou al langs mammie!

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Oudjaarswandeling Bussloo
Kan wel plek maken in een houdini proof kennelInge schreef:Deal, mits het goed te rijden is natuurlijk, als het ijzelt oid haak ik af.crutz schreef:prima, wilde net toe gaan voegen dat ik 1 zitplaats & 3 kennels over had;-)Inge schreef:Heel misschien ga ik ook weereens mee, dat zal dan met Marouck en Numa zijn.
Carmen, samen rijden? Gooi ik Biène bij jou in de kennel hahaha
Heb je thuis een kennel over waar ik Biène dan kan droppen?

Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
- Minhie
- Zeer actief
Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
Nu wil Conrad in eens ook mee, hahahaha... wat toevallig.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
Of onderweg? (zodat ik naar een station kan?)![]()
![]()

Verwacht er niet te veel van, ik ben er bang voor dat de planning al hangt.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
![]()
- Minhie
- Zeer actief
shibashira schreef:Nu wil Conrad in eens ook mee, hahahaha... wat toevallig.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
![]()

Gezellig!

- Minhie
- Zeer actief
Je kan zaterdag ook al nietMissDorien schreef:Verwacht er niet te veel van, ik ben er bang voor dat de planning al hangt.minhie schreef:Ooh dat zou ontzettend fijn zijn! Heel leuk!MissDorien schreef:Ik word meegesleept hier, dus als ik vrij kan krijgen kan ik je oppikken op station Leeuwarden.minhie schreef:Pff wat is dat ver! Ik wil ook mee..
![]()

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
hahahahahah.. ja joh.. hij had het nog hele dagen over JOUminhie schreef:shibashira schreef: Nu wil Conrad in eens ook mee, hahahaha... wat toevallig.![]()
![]()
Ik ben ook hartstikke leuk.
![]()
Gezellig!![]()
![]()

- Minhie
- Zeer actief
- Hilde
- Zeer actief
Dorien, geef maar het telefoonnummer van je werk.. Ik regel wel dat je vrij bent 
Superleuk trouwens zo veel mensen! Ik kan ook twee mensen van station Apeldoorn oppikken mocht het nodig zijn. En er kan eventueel hier iemand de dag ervoor al komen, mocht dat fijner zijn qua reistijden oid. Beau is hartstikke makkelijk wat dat betreft, dus alles is welkom.
Alleen Dorien, als jij komt (met Beuk neem ik aan?) motten we 't van te voren nog even hebben over hoe we Beau en Beuk vredig met elkaar om kunnen laten gaan
Vorige ontmoeting was Beau wat gespannen en zaten ze natuurlijk aan de lijn.. Maar liever voorkomen dan oplossen hè 

Superleuk trouwens zo veel mensen! Ik kan ook twee mensen van station Apeldoorn oppikken mocht het nodig zijn. En er kan eventueel hier iemand de dag ervoor al komen, mocht dat fijner zijn qua reistijden oid. Beau is hartstikke makkelijk wat dat betreft, dus alles is welkom.
Alleen Dorien, als jij komt (met Beuk neem ik aan?) motten we 't van te voren nog even hebben over hoe we Beau en Beuk vredig met elkaar om kunnen laten gaan

- Hilde
- Zeer actief
We wisselen tegen die tijd wel even telefoonnummers uit. Want ik denk dat er niemand moeilijk doet als we een kwartiertje op je moeten wachten!shibashira schreef:Sta ingeroosterd tot 10.00... dus rond 1 uur wandelen moet lukken als alles volgens planning loopt. Enig nadeel is dat we niet kunnen inschatten hoe druk het wordt en aangezien ik de boel aanstuur moet ik blijven als we achterlopen.Hilde schreef:13:00 begint de wandeling, hoe laat zou het voor jou het beste uitkomen, Sandra?
Laat maar staan op 1 uur en ik ga mijn uiterste best doen. Het is vanaf hier niet ver rijden, dus dat scheelt.

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
Hilde schreef:We wisselen tegen die tijd wel even telefoonnummers uit. Want ik denk dat er niemand moeilijk doet als we een kwartiertje op je moeten wachten!shibashira schreef:Sta ingeroosterd tot 10.00... dus rond 1 uur wandelen moet lukken als alles volgens planning loopt. Enig nadeel is dat we niet kunnen inschatten hoe druk het wordt en aangezien ik de boel aanstuur moet ik blijven als we achterlopen.Hilde schreef:13:00 begint de wandeling, hoe laat zou het voor jou het beste uitkomen, Sandra?
thx Hilde.. lief!! Ga er van uit dat het wel moet gaan lukken op tijd. Beter aansturen noemen ze dat, hihi. Maar we wisselen we even nummers uit.. just in case.

Als ik kom neem ik Beuk niet mee Hilde, Beuk is als pup nooit gewend aan knallen dus ik laat hem de twee weken rondom oudjaar nooit loslopen. Bovendien is de auto dan toch proppievolHilde schreef:Dorien, geef maar het telefoonnummer van je werk.. Ik regel wel dat je vrij bent
Alleen Dorien, als jij komt (met Beuk neem ik aan?) motten we 't van te voren nog even hebben over hoe we Beau en Beuk vredig met elkaar om kunnen laten gaanVorige ontmoeting was Beau wat gespannen en zaten ze natuurlijk aan de lijn.. Maar liever voorkomen dan oplossen hè

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!
Ik wil heel graag komen, maar zou iemand mij misschien van het station willen/kunnen oppikken. Boris kan gewoon tussen mijn benen en vindt autorijden prima.

Ik wil heel graag komen, maar zou iemand mij misschien van het station willen/kunnen oppikken. Boris kan gewoon tussen mijn benen en vindt autorijden prima.

- Hilde
- Zeer actief
- Hilde
- Zeer actief
Leuk als je komt!! En ik kan je oppikken hoor!Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()

Sinds wanneer rijd jij autoHilde schreef:Leuk als je komt!! En ik kan je oppikken hoor!Yai schreef:Jaaa! Leuk! Vorig jaar was zeer geslaagd!![]()