Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chica's elftal met reserve (EINDELIJK EEN UPDATE)
Moderator: moderatorteam
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Re: Chica's elftal met reserve (daar zijn we weer pag.10)
Wat is dat lief

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Inge O schreef:ik heb nog nooit nageltjes geknipt en ook nog nooit kapotte uiers gehad (bij de teef dan).
Ik las trouwens eerst luiers, maar ja, dat krijg je als je net oma bent denk ik
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 2
V. ´t Brabantse Bont schreef:![]()
Wat schattig zeg, die spikkelneusjes
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Zúcht....
dit is gewoon té cute gewoon 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
S@ndr@
- Zeer actief
jeetje ik zou er zo voor vallen
, heerlijk om te zien die pups 
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Wat een heerlijke berg zachte spikkelige puppy´s
Volgens mij doe je ontzettend je best voor mamma en pups en moet het helemaal weer goed komen
Fijn dat er al best wat nieuwe baasjes gevonden zijn!
Volgens mij doe je ontzettend je best voor mamma en pups en moet het helemaal weer goed komen
- summer07
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
De pups vinden de pap geweldig, er zitten gewelde brokjes door heen. Het is snoeten poetsen en dweilen want waarom naast een bord gaan zitten als je er ook met je gat in kan gaan zitten.
De pedicure is al langsgeweest. Ik heb ze meteen geknipt. Mijn dochter heeft geholpen die vind het namelijk heel vervelend om puppies te knuffelen.
Chica komt inmiddels mondjes maat aan in gewicht. Ik heb haar van de pupbrok afgehaald want daar kon ze dus echt niet tegen.
Ben terug gegaan op haar vertrouwde brok die ze al voor de dracht had en voilla mevrouw eet en eet zo goed dat ze dus nu aan 't aan komen is. En dit terwijl ze dus nog steeds gewoon zoogt.
Ik zie aan d'r dat ze weer lekkerder in d'r vel zit.
De pups zijn heerlijke dingen. Ze kunnen nu perfect zitten zonder om te vallen, als ze goed wakker zijn prima lopen en beginnen elkaar in de neus, oren, zij en pootjes te bijten. Ik geef mezelf nog een week en dan is het over met de rust.
Gisteren was er al een ontsnapt, die zat ineens bij de bank met een kopje van hallo je kan me achter in de woonkamer zetten maar ik vind dat ik best bij de bank mag komen.
Ik zal vanavond weer wat foto's plaatsen.
- Maltezers
- Zeer actief
summer07 schreef:Ja daar zijn weer spikkelneusfoto's
![]()
De pups vinden de pap geweldig, er zitten gewelde brokjes door heen. Het is snoeten poetsen en dweilen want waarom naast een bord gaan zitten als je er ook met je gat in kan gaan zitten.
De pedicure is al langsgeweest. Ik heb ze meteen geknipt. Mijn dochter heeft geholpen die vind het namelijk heel vervelend om puppies te knuffelen.![]()
Chica komt inmiddels mondjes maat aan in gewicht. Ik heb haar van de pupbrok afgehaald want daar kon ze dus echt niet tegen.
Ben terug gegaan op haar vertrouwde brok die ze al voor de dracht had en voilla mevrouw eet en eet zo goed dat ze dus nu aan 't aan komen is. En dit terwijl ze dus nog steeds gewoon zoogt.
Ik zie aan d'r dat ze weer lekkerder in d'r vel zit.
De pups zijn heerlijke dingen. Ze kunnen nu perfect zitten zonder om te vallen, als ze goed wakker zijn prima lopen en beginnen elkaar in de neus, oren, zij en pootjes te bijten. Ik geef mezelf nog een week en dan is het over met de rust.
Gisteren was er al een ontsnapt, die zat ineens bij de bank met een kopje van hallo je kan me achter in de woonkamer zetten maar ik vind dat ik best bij de bank mag komen.![]()
Ik zal vanavond weer wat foto's plaatsen.
Wat fijn dat het weer zo goed gaat met Chica`s eet gewoonte. Ze heeft het gewoon nodig die eigenwijze tut. Je kan niet ongestraft zoveel puppen groot krijgen en dan ook nog eens niet goed eten. En wat zien die guppies er goed uit mijn complimenten hoor maar nu even iets anders wij hadden toch een afspraak gemaakt dacht ik Cindy??? Nou ik kijk iedere dag in mijn brievenbus maar niets hoor, geen pup met of zonder strik jammer heel teleurstellend dit.
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wij hebben met Coquine ook zo'n gratenpakhuis nu en ondanks dat ik de pups gelijk ben gaan flessen na de geboorte om mams een beetje te helpen is er ook niet veel van haar over!
Ze eet goed en alles wat ze maar lekker vind krijgt ze ook, tafelrestjes , pannekoeken en gewoon een keer of zes brokken met lekkere toevoegingen en puppymelk.
De pups ben ik vanaf 2,5 week pap met de fles gaan geven zodat ik zeker wist dat ze allemaal een lekker vol buikje hadden enkele keren per dag en de rest heb ik aan moeders overgelaten.
Nu beginnen ze zelf aan de geweekte brokken en dat gaat gelukkig goed en komt mams een beetje tot rust.
Ze eet goed en alles wat ze maar lekker vind krijgt ze ook, tafelrestjes , pannekoeken en gewoon een keer of zes brokken met lekkere toevoegingen en puppymelk.
De pups ben ik vanaf 2,5 week pap met de fles gaan geven zodat ik zeker wist dat ze allemaal een lekker vol buikje hadden enkele keren per dag en de rest heb ik aan moeders overgelaten.
Nu beginnen ze zelf aan de geweekte brokken en dat gaat gelukkig goed en komt mams een beetje tot rust.
Sandra

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Summer heb je dit ook gelezen?Valerie schreef:Ik zag van die lange nagels dus ik dacht ik zeg het even![]()
Kan ze tegen vers vlees? Ik zou kijken of je tussendoor wat lotgering of smuldier kan voeren. Ik gaf Jigzy haar moeder (16 kg) volgens mij rond de 3 kg carnibest actief als het al niet meer was. Ook tussendoor dingen als kwark.
Misschien werken satin balls goed voor Chica?
- summer07
- Zeer actief
Zeg heeft niemand jou verteld dat de puppies tot een week of 8 nog bij hun mama moeten blijven?maar nu even iets anders wij hadden toch een afspraak gemaakt dacht ik Cindy??? Nou ik kijk iedere dag in mijn brievenbus maar niets hoor, geen pup met of zonder strik jammer heel teleurstellend dit.
De spikkelneusjes mogen echt niet eerder dan de 2e week januari weg, er is nu veel te veel kerstpost. Voor het zelfde geld raakt hij kwijt bij de post.nl dat zou je toch niet over je hart kunnen verkrijgen. (Versturen is uiteraard alleen aangetekend, verzekerd en op kosten van de ontvanger)
Ik ben idd aan het kijken naar Lotgeringen. Ik heb van Patty wat gehad en Chica vond het heerlijk. Kreeg via de mail ook een aanbieding alleen heb ik niemand die het op kan halen voor mij in Zeeuws Vlaanderen en ik woon echt te ver weg daarvoor. Wel heel lief trouwens.
Ik heb nog wat foto's voor de liefhebbers, ja het is een behoorlijke vieze bedoening maar hoe krijg je mini hondjes nou uitgelegd dat je niet OP een bord eten moet gaan zitten.

En deze zag de voordelen ook, mama helemaal voor je zelluf.

Lekker tukken op de bank, met het kleine baasje

Onze ontsnappings koningin, deze heb ik al 3x achter de eettafel vandaan gevist. Want hoe je moet ontsnappen heeft ze heel goed door. De paniek slaat toe als ze alleen zit.

-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Re: Chica's elftal met reserve (spikkelneusjes pag. 11)
oh geweldig wat een leuke foto's .. ze zijn erg leuk.. maar ik wil je ook sterkte wensen de komende weken. die gaan je huis op stelten zetten denk ik.. 
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
hahaha geweldig Cin! Ik lach me rot om die kleine puppenstreken. Dat gedouwel in die pap, geweldig!!!
En dat ontsnappen, dat deed onze Cena ook steeds, toen ze nog zo klein was. Ze dook dan bij de fokker onder de bank of achter de tv en ging vervolgens lopen krijsen dat ze de weg kwijt was! Tis overigens helemaal goed gekomen met Cena, dus er is nog hoop!
Vind je het gezellig als ik morgen in de loop van de ochtend even langs kom??
En dat ontsnappen, dat deed onze Cena ook steeds, toen ze nog zo klein was. Ze dook dan bij de fokker onder de bank of achter de tv en ging vervolgens lopen krijsen dat ze de weg kwijt was! Tis overigens helemaal goed gekomen met Cena, dus er is nog hoop!
Vind je het gezellig als ik morgen in de loop van de ochtend even langs kom??
RIP Cena
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
wat voer je de pups?
- summer07
- Zeer actief
@ Sanne helaas ben ik deze week woensdag en donderdag veroordeeld tot het verrichten van arbeid. (oppas voor de bende is geregeld)
Ik mail je straks wel even wat data dan komen we daar wel uit.
@ Yami nu krijgen de pups brintapap op aanraden van de dierenarts, ik ben er inmiddels gewelde pupbrokjes door aan het doen maar dat vinden ze nog raar. De bedoeling is dat ik ze binnen kort op alleen gewelde brokjes en later op gewoon brokjes kan zetten.
De brinta valt goed in de smaak, geen toegevoegde (druiven) suiker. Ze hebben na de bak wel een poetsbeurt nodig maar dat leert ze dan ook meteen wennen aan washandjes, warmwater, rare kronkel bewegingen, aan de pootjes / oren/ neus /nek enz. zitten.
Ik mail je straks wel even wat data dan komen we daar wel uit.
@ Yami nu krijgen de pups brintapap op aanraden van de dierenarts, ik ben er inmiddels gewelde pupbrokjes door aan het doen maar dat vinden ze nog raar. De bedoeling is dat ik ze binnen kort op alleen gewelde brokjes en later op gewoon brokjes kan zetten.
De brinta valt goed in de smaak, geen toegevoegde (druiven) suiker. Ze hebben na de bak wel een poetsbeurt nodig maar dat leert ze dan ook meteen wennen aan washandjes, warmwater, rare kronkel bewegingen, aan de pootjes / oren/ neus /nek enz. zitten.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
je moet het zelf weten hoor, maar imo ogen heeft brinta weinig toegevoegde waarde, ik begin hier met de puppen met smuldier vlees of pens compleet en dáár maak ik dan met wat pupmelk de eerste dagen een papje van
- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
yamie schreef:je moet het zelf weten hoor, maar imo ogen heeft brinta weinig toegevoegde waarde, ik begin hier met de puppen met smuldier vlees of pens compleet en dáár maak ik dan met wat pupmelk de eerste dagen een papje van
Hier ook.
Groetjes Linda

- Prul
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Ik ben gaan puppy-knuffelen vandaag...
Ze zijn zó schattig en mama Chica is zó lief....
Het is echt een pracht nest! Complimenten Cindy en Chica, zoals jullie dat allemaal regelen...die kleintjes zijn met hun kontje in de boter gevallen
Ze zijn zó schattig en mama Chica is zó lief....
Het is echt een pracht nest! Complimenten Cindy en Chica, zoals jullie dat allemaal regelen...die kleintjes zijn met hun kontje in de boter gevallen
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
ik doe het ook niet Inge. tuurlijk wordt de buik rood van de krassen maar meer dan dat ook niet.Inge O schreef:ik heb nog nooit nageltjes geknipt en ook nog nooit kapotte uiers gehad (bij de teef dan).
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik vind het een super elftal
en die reserve is ook leuk.

-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Smieszka1 schreef:yamie schreef:je moet het zelf weten hoor, maar imo ogen heeft brinta weinig toegevoegde waarde, ik begin hier met de puppen met smuldier vlees of pens compleet en dáár maak ik dan met wat pupmelk de eerste dagen een papje van
Hier ook.
en hier ook. smuldier of carnibest of een mengsel daarvan. Vanaf 2,5 a 3 weken start ik daar mondjesmaat mee en ga dan per week uitbreiden naar meer maaltijden en grotere hoeveelheden.
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
wat een prachtige bende zeg
ze zijn heel mooi vooral als ze in hun bord zitten
ze zijn heel mooi vooral als ze in hun bord zitten
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- Prul
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Mijn labje is indertijd wel flink bekrast door haar pupsels, daar heb ik na een aantal weken ook 'de schaar ingezet'.
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
- summer07
- Zeer actief
Hallo allemaal,
Hier ben ik even, via een geleende computer want mijn internet e.d. ligt er tijdelijk uit.
Ik heb de nageltjes wel geknipt en doe dit ongeveer 1x per week. De ukkies blijven namelijk overal in hangen en de nageltjes groeien rond richting de voetbedjes. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat prettig vinden.
Maar heeft iemand misschien nog een hele grote kooi over waar ik ze de rest van het jaar (zonder eten en drinken.....) in kan gooien
Het zijn echte ontsnappingsartiesten inmiddels. Ik kwam eergisteren beneden en toen stonden er dus 4 midden in de woonkamer, hard keffend dat ze de weg kwijt waren. Die waren uit de werpkist geklommen en op onderzoek uitgegaan. Sindsdien is de bovenste deur van de kist 's nachts ook maar dicht. Voor de tijd dat het helpt uiteraard.
Verder gaat het super goed met alle 12. Ik heb 4 kleinere formaatjes en 8 beren van pups. Allemaal even brutaal, luidgebekt en onderzoekend. De kleinste van het nest is echt de benjamin maar dan met tanden ze valt aan, speelt en eet prima. De dikste van het nest haandje de voorste met aandacht. De schreeuwerd is door het princesje van het nest op haar plaats gezet met spelen en houdt voortaan heel wijselijk haar mond
En last but not least hebben we ons prinsesje, dit teefje heet inmiddels Sky en gaat naar de buren. Het prinsesje is slim, wacht met ontdekken en spelen tot ze goed wakker is zodat ze niet omvalt, zorgt dat ze nettjes boven op de rest ligt (anders krijg je kreukels in je vacht) en vind dat ze altijd, overal en minimaal 24 uur per dag als 1e aandacht van iedereen moet hebben. Die krijgt ze ook omdat daar de aandoenlijkste kop op zit
Zelf ben ik er nog niet uit of ik er eentje hou. Waarschijnlijk wel want iedere keer als er mensen komen of bellen voor een pup zeg ik dat de dikkie dik reu van het stel al is gereserveerd terwijl dit niet zo is. Ik merk dat ik gewoon geen afstand kan doen van zijn lieve rimpelige sullige kop.v
En ik wilde helemaal geen 2e hond en zeker niet zo'n bakbeest
Hopelijk is mijn internet spoedig hersteld dat zal ik de aktie foto's van het hele spul plaatsen. Ze worden steeds vermoeiender
maar wel steeds leuker 
Hier ben ik even, via een geleende computer want mijn internet e.d. ligt er tijdelijk uit.
Ik heb de nageltjes wel geknipt en doe dit ongeveer 1x per week. De ukkies blijven namelijk overal in hangen en de nageltjes groeien rond richting de voetbedjes. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat prettig vinden.
Maar heeft iemand misschien nog een hele grote kooi over waar ik ze de rest van het jaar (zonder eten en drinken.....) in kan gooien
Het zijn echte ontsnappingsartiesten inmiddels. Ik kwam eergisteren beneden en toen stonden er dus 4 midden in de woonkamer, hard keffend dat ze de weg kwijt waren. Die waren uit de werpkist geklommen en op onderzoek uitgegaan. Sindsdien is de bovenste deur van de kist 's nachts ook maar dicht. Voor de tijd dat het helpt uiteraard.
Verder gaat het super goed met alle 12. Ik heb 4 kleinere formaatjes en 8 beren van pups. Allemaal even brutaal, luidgebekt en onderzoekend. De kleinste van het nest is echt de benjamin maar dan met tanden ze valt aan, speelt en eet prima. De dikste van het nest haandje de voorste met aandacht. De schreeuwerd is door het princesje van het nest op haar plaats gezet met spelen en houdt voortaan heel wijselijk haar mond
En last but not least hebben we ons prinsesje, dit teefje heet inmiddels Sky en gaat naar de buren. Het prinsesje is slim, wacht met ontdekken en spelen tot ze goed wakker is zodat ze niet omvalt, zorgt dat ze nettjes boven op de rest ligt (anders krijg je kreukels in je vacht) en vind dat ze altijd, overal en minimaal 24 uur per dag als 1e aandacht van iedereen moet hebben. Die krijgt ze ook omdat daar de aandoenlijkste kop op zit
Zelf ben ik er nog niet uit of ik er eentje hou. Waarschijnlijk wel want iedere keer als er mensen komen of bellen voor een pup zeg ik dat de dikkie dik reu van het stel al is gereserveerd terwijl dit niet zo is. Ik merk dat ik gewoon geen afstand kan doen van zijn lieve rimpelige sullige kop.v
Hopelijk is mijn internet spoedig hersteld dat zal ik de aktie foto's van het hele spul plaatsen. Ze worden steeds vermoeiender
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
hahaha dat is duidelijk: de dikkerd blijft!!!
Hoe zit het met de rest? Heb je al veel (potentiele) baasjes?
Ik zal ff kijken wanneer ik tijd heb om langs te komen. Ik denk donderdag aan het eind van de ochtend!
Hoe zit het met de rest? Heb je al veel (potentiele) baasjes?
Ik zal ff kijken wanneer ik tijd heb om langs te komen. Ik denk donderdag aan het eind van de ochtend!
RIP Cena
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Oooh wat zijn ze leuk 
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ze zijn super 
-
blondie
- Zeer actief
Ze zijn ubercute 
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
hoe gaat het nu met mams en de kids? 
- summer07
- Zeer actief
Re: Chica's elftal met reserve (de draken nieuwe foto's pag.
Jaaaaaaaaa
Het is ziggo uit eindelijk gelukt om me weer aan te sluiten op het wereld wijde web. (en kan ik weer bellen, gebeld worden, televisie kijken en sms-en sorry Sanne zelfs mijn mobiel had het begeven)
God wat een ellende zeg. Gelukkig ben ik weer online kan ik up-dates geven en foto's plaatsen.
Hier gaat het allemaal goed. Ze zijn inmiddels 5,5 week oud en echte hondjes.
Chica die vind het allemaal wel prima, die laat ze nog 1x per dag drinken om de druk van de ketel te halen maar verder laat ze het zootje met rust. En ik geef haar groot gelijk. Haar melkklieren slinken nu langzaam en ze geniet weer met volle teugen van lange wandelingen.
De 12 daar gaat het ook super mee. Met mij wat minder haha wat een werk is het zeg.
Ze eten, spelen, vechten, blaffen, ontsnappen en knuffelen de hele dag. Ik had er al rekening mee gehouden dat dit de moeilijkste tijd zou worden en dat klopt ook. Het is een heleboel werk en ik begin nu stiekem blij te zijn als ze straks naar hun nieuwe baasjes gaan.
Ik zeg (nog) niet dat ik er vanaf wil maar een beetje rust en een eigen leven zonder pups lijkt me nu ook wel fijn.
Ik doe het nog steeds allemaal alleen. Mijn buurvrouw past op als ik moest werken en gelukkig ben ik nu tot de 2e week januari weer vrij. Verder helpt mijn dochter heel lief met het eten, knuffelen en de pups bezig houden tijdens het verschonen van de werpkist en de ren.
Natuurlijk heb ik foto's, bergen met foto's. Allemaal plaatsen wordt een beetje veel misschien dus ik probeer het te beperken.
Samen spelen lekker rennen en af en toe een schoen pikken

Een toevallige ontmoeting met de melkbar tijdens het spelen

Geen bewegende beelden helaas maar kwispelen kunnen wij ook al heel goed.

Je ontsnapt en wat vind je dan een heerlijke mand om in te slapen

En als je niet in de mand kan dan kies je the next best thing om op te slapen

En als we allemaal ontsnappen 's nachts vind je 's morgens naast een huis vol plasjes en mini poepjes een mand vol puppies

En weer veilig achter de trailies, het geboefte

Hier zat een uitgang, ik weet het zeker. Mahahahahahama wij willen eruit? Pleasssssse

God wat een ellende zeg. Gelukkig ben ik weer online kan ik up-dates geven en foto's plaatsen.
Hier gaat het allemaal goed. Ze zijn inmiddels 5,5 week oud en echte hondjes.
Chica die vind het allemaal wel prima, die laat ze nog 1x per dag drinken om de druk van de ketel te halen maar verder laat ze het zootje met rust. En ik geef haar groot gelijk. Haar melkklieren slinken nu langzaam en ze geniet weer met volle teugen van lange wandelingen.
De 12 daar gaat het ook super mee. Met mij wat minder haha wat een werk is het zeg.
Ze eten, spelen, vechten, blaffen, ontsnappen en knuffelen de hele dag. Ik had er al rekening mee gehouden dat dit de moeilijkste tijd zou worden en dat klopt ook. Het is een heleboel werk en ik begin nu stiekem blij te zijn als ze straks naar hun nieuwe baasjes gaan.
Ik zeg (nog) niet dat ik er vanaf wil maar een beetje rust en een eigen leven zonder pups lijkt me nu ook wel fijn.
Ik doe het nog steeds allemaal alleen. Mijn buurvrouw past op als ik moest werken en gelukkig ben ik nu tot de 2e week januari weer vrij. Verder helpt mijn dochter heel lief met het eten, knuffelen en de pups bezig houden tijdens het verschonen van de werpkist en de ren.
Natuurlijk heb ik foto's, bergen met foto's. Allemaal plaatsen wordt een beetje veel misschien dus ik probeer het te beperken.
Samen spelen lekker rennen en af en toe een schoen pikken

Een toevallige ontmoeting met de melkbar tijdens het spelen

Geen bewegende beelden helaas maar kwispelen kunnen wij ook al heel goed.

Je ontsnapt en wat vind je dan een heerlijke mand om in te slapen

En als je niet in de mand kan dan kies je the next best thing om op te slapen

En als we allemaal ontsnappen 's nachts vind je 's morgens naast een huis vol plasjes en mini poepjes een mand vol puppies

En weer veilig achter de trailies, het geboefte

Hier zat een uitgang, ik weet het zeker. Mahahahahahama wij willen eruit? Pleasssssse