Zoek stok! schreef:LongFields schreef:
Jammer dat je gaat stoppen met agilitywedstrijden, wil je in de toekomst wel weer (met een andere hond, of alsnog met Izzie) agility gaan lopen? Ik dacht dat dat helemaal jouw ding was namelijk.
Ik wil een volgende hond graag weer opleiden. Er is zelfs een kans dat ik met een jonge Aussie wat ga doen. Agility aanleren vind ik helemaal leuk, daarna voel ik te veel druk. Ik heb ook gewoon niet genoeg aanleg en dat zit me dan in de weg. Dus nee, het wedstrijdlopen is niet mijn ding, nooit geweest ook. Maar geef mij een leuk hondje in handen die de paaltjes moet leren....dat vind ik geweldig!
Herkenbaar
Ik twijfel nog steeds of ik geschikt ben om wedstrijden te gaan lopen, ik blijf het spelletje erg moeilijk vinden en presteren onder druk vind ik eigenlijk helemaal niet prettig en nu werkt mijn lichaam ook al niet mee
Zo is er dus altijd wat...
Het rare is dat ik trainen dus wel héél leuk vind, ik heb er veel plezier in om mezelf te blijven verbeteren, al zijn het maar kleine stapjes.
Maar ja, als ik nooit wedstrijden ga lopen, mis ik straks natuurlijk wel een doel om te blijven trainen dus daarom twijfel ik nog