duitse herder schreef:al zin in zondag voor degene die gaan?
Het is nu in Zaltbommel, voor mij iets dichterbij gelukkig
Heb er superveel zin in! De honden hebben alleen weinig getraind vanwege het weer, dus die zullen wel helemaal hyper zijn en ik denk dat er nog wel een keer een kijkje bij de buren genomen zal worden.... Het is inderdaad een stuk dichterbij en er zijn ook verwarmde hallen bij het DogCenter, dus ik duim voor een verwarmde hal

.
Pumi schreef:duitse herder schreef: Ik doe mijn best om het te promoten, maar de meeste vinden het vooral een saaie sport
Ik zeg juist regelmatig tegen mensen, "als je zelf wat minder wil lopen, maar je wil wel dat je hond uit zijn dak gaat! Moet je flyball gaan doen"
Onze eigen honden zijn helemaal geen bal fanaten, misschien dat Chippy het leuk zou vinden. Maar ben zelf agility verslaafd, dus dat wordt hem niet, plus ik zou niet weten waar ze het hier in de buurt doen?
De meeste honden vinden het hartstikke leuk, ook al is het meer van hetzelfde. Ik kan zelfs op zaterdag de baan niet te vroeg opzetten, omdat er anders honden van de behendigheid de flyballbaan oprennen. En de baasjes maar volhouden dat de honden behendigheid echt leuker vinden

.
Vind zelf agility ook hartstikke leuk, maar qua wedstrijden vind ik flyball leuker, je bent veel meer bezig en je kan nog eens een keer een foutje maken

. En we hebben ook een heel gezellig team

.