Ik tel er zelf 5, dierenarts zei ook, sowieso 5, misschien dat er nog 1 of 2 verborgen zijn.
Moderator: moderatorteam

Ja, ik wil graag weten hoeveel pups mijn teef krijgt, het blijft een Chihuahua, als dit nou 2 hele grote waren geweest dan weet ik ook meteen dat een natuurlijke bevalling onmogelijk is.Danielle schreef:ik blijf het bijzonder vinden, steeds meer mensen die een rontgenfoto maken bij hun hond terwijl dit toch best heel schadelijk kan zijn. E waarom doet men het, om ZEKER te weten hoeveel het erzijn en toch lees/hoor ik elke keer, we denken zoveel maar het kunnen er ook meer of minder zijn. Doe het dan gewoon niet, bespaart je teef stress, geen schade voor de pups, minder kans op besmettingsgevaar en geloof me, wat er in zit komt er ook uit hoor!

Dat is een behoorlijk aantal! Was er besloten tot een keizersnede vanwege dat hoge aantal? Of omdat het niet vlotte?Melanie 74 schreef:Ik tel er ook zes, en ze is idd dik![]()
Ik zou bij een chi dan ook zekerheid willen hebben.
Zo is er uit het nest waar Do uitkomt ook een foto gemaakt, het waren er ook veel, nl 15 stuks.
Zou eerst een ks worden, team stond al klaar en de spullen thuis werden al ingepakt toen moeders besluit de eerste eruit te werken ....
Ik had er ook 7 geteld...Maaike schreef:Ik tel er 7, 4 boven en 3 onder
Klopt, moeder is een amerikaan en papa een rus.Renske schreef:Om die reden kan ik het me heel goed voorstellen dat je een foto laat maken.
Zie ik het goed op je website dat mams uit Amerika komt en pap een Rus is??? @, je hebt je chi's echt overal vandaan!