Dus je hoort 't nog wel!
Moderator: moderatorteam
Geen idee, misschien wel. En anders wil ik sowieso nog een keer richting Ineke.Diaantje schreef:Hilde? Gaat Hilde mee?
Pas je op dat je niet naast je schoenen gaat lopen?IJsvrouwtje schreef:Gut wat ben ik weer populair.
Druk druk druk.kloesje schreef:In de weekenden kan ik vaak ook wel, alleen 15 januari kan ik niet (etentje van de familie), dus snel maar eens een datum prikken???
En jij bent reuze populair!!![]()
Waarom had je HF zolang in de steek gelaten? Kan niet hoor!
Doe ik maar niet, dan is het huis gelijk vol. Maat 44 schoenen én maat 44 voeten samen in 1 huis.Diaantje schreef:Pas je op dat je niet naast je schoenen gaat lopen?IJsvrouwtje schreef:Gut wat ben ik weer populair.
We kunnen ook twee januariwandelingen doen.nomo schreef:nee, niet 7 januaridan moet ik 's ochtends met de hele familie op de foto en dan 's middags naar de verjaardag van mijn neefje...
Die organiseren jullie maar.Kiran schreef:Een bij jou en een in Gieten
Ja, ik ga m'n best doen! Alleen Beautjecadeautje niet hoor, dat lijkt Ineke en mij geen sterk planDiaantje schreef:Hilde? Gaat Hilde mee?
Cool!Hilde schreef:Ja, ik ga m'n best doen! Alleen Beautjecadeautje niet hoor, dat lijkt Ineke en mij geen sterk planDiaantje schreef:Hilde? Gaat Hilde mee?
Oh, dat had ik nog niet eens gezien. Op vrijdag kan ik ook niet, tegen de tijd dat ik dan in Groningen ben gearriveerd is het al donker._Leonie schreef:6 Januari is op een vrijdag, dan kan ik sowieso niet. Alleen weekenden.
Zelfde als in dit topicLief schreef:Waar precies wordt er overigens gewandeld?