dat zou leuk zijnAsta schreef:Lijkt me leuk om mee te gaan wandelen, alleen is Asta beetje bang van herders (paar keer goed gegrepen)

Moderator: moderatorteam
dat zou leuk zijnAsta schreef:Lijkt me leuk om mee te gaan wandelen, alleen is Asta beetje bang van herders (paar keer goed gegrepen)
why not?Sanne!! schreef:Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mee te gaan.....
mijn "herder" is een kruising labrador border collie.Asta schreef:Denk dat ik gewoon kom, gaat het niet loop ik een andere kant op, is nu eenmaal geen dappere dodo haha
Is hij alleen hyper of echt irritant naar een bepaalde hond toe dan?SannePP schreef:Leuk bellabeest!! En ook leuk asta, dat jullie komen!!
Ik neem zelf waarschijnlijk niet mijn moeder met Ouzo mee, maar een client van me met hun reutje Luca. Luca is een jonge boxer, beetje hyper maar heel lief.
In een roedel moet hij 1x goed op zijn plek gezet worden, dan kent hij zijn plek en past hij zich aan. Dus dat moet wel goed komen toch?
Ik ken hem niet in een roedel, alleen van bij hun thuis en daar is hij vooral alleen hyperdruk. Hij is goed te corrigeren, als ik binnenkom moet hij me altijd uitgebreid begroeten en tegelijk snuffelen en dat gaat niet samen. Dan stuur ik hem weg en mag hij komen als ik dat zeg en dat lukt aardig.nathalie schreef:Is hij alleen hyper of echt irritant naar een bepaalde hond toe dan?SannePP schreef:Leuk bellabeest!! En ook leuk asta, dat jullie komen!!
Ik neem zelf waarschijnlijk niet mijn moeder met Ouzo mee, maar een client van me met hun reutje Luca. Luca is een jonge boxer, beetje hyper maar heel lief.
In een roedel moet hij 1x goed op zijn plek gezet worden, dan kent hij zijn plek en past hij zich aan. Dus dat moet wel goed komen toch?
Als Zazoetje hem meteen op zijn plek zet, dan denk ik dat hij de rest van de wandeling zo mak als een lammetje is. Zoetje doet geen vlieg kwaad, is alleen soms gewoon gepast duidelijk. Vechten zal Luca niet doen, verwacht ik, daar is hij echt te dom en te lief voor!Sanne!! schreef:Als hij Zazoe niet aan gaat vallen vind ik alles primaEn je kent Zazoe hij zou hem ook wel op zijn plek zetten als hij heel vervelend is. Hij doet het wel netjes maar heb geen zin in hele gevechten....
Edit: Wat doen we nu? Gewoon bij de roestelberg maar parkeren??? En dan voor de berg afspreken?
Graag zelfs!SannePP schreef:Ahh wat jammer!!!
Ik hou je eraan hoor, om een andere keer te gaan wandelen!
helemaaaal leukLief schreef:Gelukkig een herkansing voor mijzelf en misschien ook voor Wolf77, 14 januari is er een wandeling van de Alaska Malamute club in de Loonse en Drunense duinen.
Het wordt schitterend weer met de kerst om te wandelen, dus veel plezier en mooie foto's maken!
Voor straf dus gewoon naar binnen.SannePP schreef:Nee niks gehoord helaas...
Die houden we erinnathalie schreef:Ze moeten niet zeiken daar, het is kerst hoor.