zo goed ben jij op de hoogte van mij een kitten voor 300 euroMuk schreef:Frank heeft een Wajong uitkering en beunt bij als broodfukker. Vandaar dat hij alle tijd heeft om er een hele dierentuin op na te houden. Maar het geld moet wel binnenstromen om alles te kunnen bekostigen, dus hij fukt regelmatig wat bij. De katten kosten ook 300 euro, dus dat tikt ook lekker aan.Nuyvilaq schreef:Ik vind het bizar, 22 jaar en dan zoveel dieren op een goede manier kunnen onderhouden ? en geven wat ze nodig hebben (aandacht) ?
Kon ik echt niet hoor toen ik 22 was
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pien,s pups 28-10-2011 ff een updatje van diva,patser pag 19
Moderator: moderatorteam
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: pien,s pups 28-10-2011 update diva en patser pag 13

-
Devel
Je begrijpt het schijnbaar niet.Nuyvilaq schreef:een auto is ook echt hetzelfde als een dierentuin
Toen hij 22 was en een auto kon betalen van 20.000 had hij bewijze van ook een dierentuin kunnen onderhouden... bewijze van en daarmee wordt gezegd de ene is de ander niet.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
hoe kom je hier nou weer bij dit wordt haar 2 de nestje en mag er maximaal 4 van mijdagmar88 schreef:Gezellig, ieder jaar een nestje kittens van dezelfde poes...

-
Devel
Nee joh, jij stampt er nog even een 100tje boven op, dat tikt nog lekkerder aan...frank-bobby schreef:zo goed ben jij op de hoogte van mij een kitten voor 300 euroMuk schreef:Frank heeft een Wajong uitkering en beunt bij als broodfukker. Vandaar dat hij alle tijd heeft om er een hele dierentuin op na te houden. Maar het geld moet wel binnenstromen om alles te kunnen bekostigen, dus hij fukt regelmatig wat bij. De katten kosten ook 300 euro, dus dat tikt ook lekker aan.Nuyvilaq schreef:Ik vind het bizar, 22 jaar en dan zoveel dieren op een goede manier kunnen onderhouden ? en geven wat ze nodig hebben (aandacht) ?
Kon ik echt niet hoor toen ik 22 was![]()
- dagmar88
- Zeer actief
Is je vriend ook jong gehandicapt?Devel schreef:Je begrijpt het schijnbaar niet.Nuyvilaq schreef:een auto is ook echt hetzelfde als een dierentuin
Toen hij 22 was en een auto kon betalen van 20.000 had hij bewijze van ook een dierentuin kunnen onderhouden... bewijze van en daarmee wordt gezegd de ene is de ander niet.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
dankjewelLillith schreef:Gefeliciteerdfrank-bobby schreef:nou diva is net opgehaald woont nu in een gezin in udenhout
en is voor hun dochter van een jaar of 15 16 en we houden contact

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
endan nog 200 erbij dan zit je goedDevel schreef:Nee joh, jij stampt er nog even een 100tje boven op, dat tikt nog lekkerder aan...frank-bobby schreef:zo goed ben jij op de hoogte van mij een kitten voor 300 euroMuk schreef:Frank heeft een Wajong uitkering en beunt bij als broodfukker. Vandaar dat hij alle tijd heeft om er een hele dierentuin op na te houden. Maar het geld moet wel binnenstromen om alles te kunnen bekostigen, dus hij fukt regelmatig wat bij. De katten kosten ook 300 euro, dus dat tikt ook lekker aan.Nuyvilaq schreef:Ik vind het bizar, 22 jaar en dan zoveel dieren op een goede manier kunnen onderhouden ? en geven wat ze nodig hebben (aandacht) ?
Kon ik echt niet hoor toen ik 22 was![]()

-
Devel
Nee maar daar gaat het hier niet om.dagmar88 schreef:Is je vriend ook jong gehandicapt?Devel schreef:Je begrijpt het schijnbaar niet.Nuyvilaq schreef:een auto is ook echt hetzelfde als een dierentuin
Ze vertelt dat ze dat niet kon betalen op haar 22e. Om even een voorbeeld te geven dat mijn vriend het dus veel beter voor elkaar heeft..
Maar als we over uitkeringen gaan, hoe de fuck weet waarom hij een uitkering heeft? ik geloof niemand?
-
Devel
Juist en dan moet je ook even de uren erbij rekenen dat je slapeloos bij het nestje hebt gelegen, oh en niet te vergeten al het voer wat ze hebben gekost.... hmmm komt toch weer 100 euro bij..frank-bobby schreef: endan nog 200 erbij dan zit je goed
Tjonge..
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
@Devel: ik gok zomaar dat dat vriendje van jou geen wajong had dan
of zijn hele jeugd gespaard dat kan ook natuurlijk.
Toch ga ik wel met andere mee, zoveel beesten kost gewoon klauwen met geld, ik zou het in elk geval niet kunnen betalen, ondanks mijn redelijke baan.
Wat ik ook niet snap is waarom die katten wel getest kunnen worden en de hondjes niet
Toch ga ik wel met andere mee, zoveel beesten kost gewoon klauwen met geld, ik zou het in elk geval niet kunnen betalen, ondanks mijn redelijke baan.
Wat ik ook niet snap is waarom die katten wel getest kunnen worden en de hondjes niet

-
Angelique.
het gaat niet alleen om het betalen, gewoon het totaal plaatje, maar goed ik ben dom, want ik snap niks dus ik stop er maar weer mee 
-
Devel
Het gaat er ook niet om dat hij een uitkering had ja of nee.
Er wordt hier geschreven, 22 jaar en dan nog zoveel kunnen onderhouden, dat zij dat niet kon op mijn 22e, mijn vriend had dat wel gekund en dat is het verschil tussen mensen. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Er wordt hier geschreven, 22 jaar en dan nog zoveel kunnen onderhouden, dat zij dat niet kon op mijn 22e, mijn vriend had dat wel gekund en dat is het verschil tussen mensen. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
-
Muk
Dat zegt hij zelf. Als hij zijn geld netjes verdient interesseert mij die dierentuin niet. Maar als je zo'n dierentuin kunt runnen van een uitkering, dan kun je ook werken. Al is het maar een paar uurtjes of vrijwilligerswerk. Paarden onderhouden is fysiek best zwaar.Devel schreef:Nee maar daar gaat het hier niet om.dagmar88 schreef:Is je vriend ook jong gehandicapt?Devel schreef:Je begrijpt het schijnbaar niet.Nuyvilaq schreef:een auto is ook echt hetzelfde als een dierentuin
Ze vertelt dat ze dat niet kon betalen op haar 22e. Om even een voorbeeld te geven dat mijn vriend het dus veel beter voor elkaar heeft..
Maar als we over uitkeringen gaan, hoe de fuck weet waarom hij een uitkering heeft? ik geloof niemand?
-
Devel
Dat zegt hij, maar jij valt over die uitkering. Die uitkering is er niet voor niets, en zal hij waarschijnlijk recht op hebben, wie ben jij om daar over te tyfen?Muk schreef:
Dat zegt hij zelf. Als hij zijn geld netjes verdient interesseert mij die dierentuin niet. Maar als je zo'n dierentuin kunt runnen van een uitkering, dan kun je ook werken. Al is het maar een paar uurtjes of vrijwilligerswerk. Paarden onderhouden is fysiek best zwaar.
Valt je nog al zwaar of niet? Als jij die reden niet eens weet waarom hij dat heeft, zou ik daar eerst maar eens achter aan gaan zitten, voor dat je je mening geeft over andermans uitkering. Een wahjong uitkering krijg je niet zomaar...
-
Devel
Klopt, maar je hebt al een uitkering als je epilepsie hebt, of astma, je bent gedeeltelijk niet meer inzetbaar voor de arbeid, wie ben jij dan om daar over te gaan zeuren? Hij heeft er gewoon recht op!Muk schreef: Paarden onderhouden is fysiek best zwaar.
- Jeannettebo
- Zeer actief
een uitkering/wahjong is er voor mensen die niet kunnen werken om wat voor reden dan ook. De reden waarom zal ik niet over oordelen. Maar blijkbaar kan er toch genoeg naast verdiend worden om die hele beestenboel te onderhouden. Volgens mij is dat al meer dan de hele maandelijkse uitkering bij elkaar. Waar heb je die uitkering dan voor nodig...
Mijn salaris is volgens mij het dubbele van een wahjong/uitkering/minimum loon. Maar dit kan ik bij lange na niet onderhouden. Als hij dus idd niet kan werken, dna moet dat geld dus uit het fukken met beesten komen of hij heeft een geldboom in de tuin of nog ergens een suikeroompje zitten
Mijn salaris is volgens mij het dubbele van een wahjong/uitkering/minimum loon. Maar dit kan ik bij lange na niet onderhouden. Als hij dus idd niet kan werken, dna moet dat geld dus uit het fukken met beesten komen of hij heeft een geldboom in de tuin of nog ergens een suikeroompje zitten

-
Devel
Dat ben ik niet met je eens. Mijn zwagertje heeft een wahjong en kan gewoon werken, heeft een uitkering van 900,- omdat hij astma heeft en zijn school niet af heeft gemaakt.
Mijn vriendin heeft een wahjong omdat zij epilepsie heeft, gewoon haar school afgemaakt, maar moeite met leren en werk vinden en heeft een baan van 20 uur in de week...
Wie weet werkt hij wel naast zijn uitkering,... kan jij in zijn leven kijken?
Mijn vriendin heeft een wahjong omdat zij epilepsie heeft, gewoon haar school afgemaakt, maar moeite met leren en werk vinden en heeft een baan van 20 uur in de week...
Wie weet werkt hij wel naast zijn uitkering,... kan jij in zijn leven kijken?
- dagmar88
- Zeer actief
Heel simpel, dat kan niet.Tara schreef:Het is economische crisis, we moeten allemaal de broekriem aanhalen en de hand op de knip houden.Muk schreef:Gelukkig, heb je je poen weer binnen. Eigenlijk zou je eens een fatsoenlijke baan moeten hebben inplaats van een uitkering. Als je zoveel zwart kan bijbeunen over de rug van je dierentuin én je kunt deze dierentuin ook onderhouden, dan kun je ook werken. Maar ja, dat verdient minder én je moet dan echt wat doen. En jij houdt liever je hand op en kiest voor het makkelijk zwart bijverdienen.frank-bobby schreef:nou diva is net opgehaald woont nu in een gezin in udenhout
De werkende Nederlanders werken zich een slag in de rondte, en dragen een hele hoop zuurverdiende centen af zodat iedereen die dat nodig heeft een uitkering kan ontvangen.
Ik vind het werkelijk verbijsterend dat je zo'n veestapel van een uitkering kunt onderhouden.
-
Devel
Van 900 kun je heel wat onderhouden hoor... en dat wordt elke maand weer aangevuld..dagmar88 schreef:Heel simpel, dat kan niet.Tara schreef:Het is economische crisis, we moeten allemaal de broekriem aanhalen en de hand op de knip houden.Muk schreef:Gelukkig, heb je je poen weer binnen. Eigenlijk zou je eens een fatsoenlijke baan moeten hebben inplaats van een uitkering. Als je zoveel zwart kan bijbeunen over de rug van je dierentuin én je kunt deze dierentuin ook onderhouden, dan kun je ook werken. Maar ja, dat verdient minder én je moet dan echt wat doen. En jij houdt liever je hand op en kiest voor het makkelijk zwart bijverdienen.frank-bobby schreef:nou diva is net opgehaald woont nu in een gezin in udenhout
De werkende Nederlanders werken zich een slag in de rondte, en dragen een hele hoop zuurverdiende centen af zodat iedereen die dat nodig heeft een uitkering kan ontvangen.
Ik vind het werkelijk verbijsterend dat je zo'n veestapel van een uitkering kunt onderhouden.
-
Angelique.
huur e.d. betalen we gewoon niet ofzo ? 
-
Muk
Dat dus. En ik vraag mij serieus af of hij het 100% nodig heeft. Een Wajong uitkering kreeg je tot recent heel makkelijk ongeacht en er wordt ook niet zorgvuldig gekeken of het na zoveel jaar nog nodig is.Tara schreef:Het is economische crisis, we moeten allemaal de broekriem aanhalen en de hand op de knip houden.Muk schreef:Gelukkig, heb je je poen weer binnen. Eigenlijk zou je eens een fatsoenlijke baan moeten hebben inplaats van een uitkering. Als je zoveel zwart kan bijbeunen over de rug van je dierentuin én je kunt deze dierentuin ook onderhouden, dan kun je ook werken. Maar ja, dat verdient minder én je moet dan echt wat doen. En jij houdt liever je hand op en kiest voor het makkelijk zwart bijverdienen.frank-bobby schreef:nou diva is net opgehaald woont nu in een gezin in udenhout
-
blondie
- Zeer actief
Ik irriteer me er ook aan. Dat je blijkbaar wel in staat bent om voor al die dieren te zorgen, uitlaten, rijden, borstelen, fokken. Maar niet in staat bent om als is het maar gedeeltelijk te werken om je eigen geld te verdienen.Devel schreef:Klopt, maar je hebt al een uitkering als je epilepsie hebt, of astma, je bent gedeeltelijk niet meer inzetbaar voor de arbeid, wie ben jij dan om daar over te gaan zeuren? Hij heeft er gewoon recht op!Muk schreef: Paarden onderhouden is fysiek best zwaar.
Of wordt er over de inkomsten van het fokkerij gebeuren belasting betaald?
Ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat dit allemaal wel kan en een betaalde baan niet maar die discussie is geloof ik al eerder en elders op dit forum ook gevoerd.
-
Muk
Een Wajong voor astma?? Dat heb ik ook, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om een uitkering aan te vragen. Ik kan werken, dus dat doe ik dan ook.
-
Devel
Oh is dat zo? vandaar dat mijn vriendin 10 mappen vol heeft met brieven betreft de wahjong....Muk schreef:Dat dus. En ik vraag mij serieus af of hij het 100% nodig heeft. Een Wajong uitkering kreeg je tot recent heel makkelijk ongeacht en er wordt ook niet zorgvuldig gekeken of het na zoveel jaar nog nodig is.Tara schreef:Het is economische crisis, we moeten allemaal de broekriem aanhalen en de hand op de knip houden.Muk schreef:Gelukkig, heb je je poen weer binnen. Eigenlijk zou je eens een fatsoenlijke baan moeten hebben inplaats van een uitkering. Als je zoveel zwart kan bijbeunen over de rug van je dierentuin én je kunt deze dierentuin ook onderhouden, dan kun je ook werken. Maar ja, dat verdient minder én je moet dan echt wat doen. En jij houdt liever je hand op en kiest voor het makkelijk zwart bijverdienen.frank-bobby schreef:nou diva is net opgehaald woont nu in een gezin in udenhout
En nogmaals je kan niet in andermans leven kijken, laat staan in de portomonee.. Je moet uit kijken wat je hier schrijft, stel je voor dat je minder opgeeft dan werkelijk is zeg..
-
Devel
Jep voor astma. En hij werkt ook gewoon hoor,...Muk schreef:Een Wajong voor astma?? Dat heb ik ook, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om een uitkering aan te vragen. Ik kan werken, dus dat doe ik dan ook.
- dagmar88
- Zeer actief
Devel schreef:Van 900 kun je heel wat onderhouden hoor... en dat wordt elke maand weer aangevuld..dagmar88 schreef:Heel simpel, dat kan niet.Tara schreef: Ik vind het werkelijk verbijsterend dat je zo'n veestapel van een uitkering kunt onderhouden.
Ik leef er zelf van, dus weet precies wat er van dat bedrag 'onderhouden' kan worden
- Jeannettebo
- Zeer actief
als je 900 over hebt mss, niet als je daar de maand mee moet rondkomen.Devel schreef:Van 900 kun je heel wat onderhouden hoor... en dat wordt elke maand weer aangevuld..dagmar88 schreef: Heel simpel, dat kan niet.
Dat van je neefje is vermoedelijk wat anders, geen echte wahjong meer, hij MOET werken voor die uitkering. Dat is ipv de wahjong/bijstand onder de 27 gekomen, voor zover ik het begreep van wat ik onlangs las.

-
Devel
Het is mijn zwager en nee het is een echte wahjong en hij hoeft helemaal niet te werken, maar dat wil hij zelf.Jeannettebo schreef:als je 900 over hebt mss, niet als je daar de maand mee moet rondkomen.Devel schreef:Van 900 kun je heel wat onderhouden hoor... en dat wordt elke maand weer aangevuld..dagmar88 schreef: Heel simpel, dat kan niet.
Dat van je neefje is vermoedelijk wat anders, geen echte wahjong meer, hij MOET werken voor die uitkering. Dat is ipv de wahjong/bijstand onder de 27 gekomen, voor zover ik het begreep van wat ik onlangs las.
- Jeannettebo
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
Dat hoeft niet, je kunt nu nog werken naast je wajong.Jeannettebo schreef:werkt hij zwart?
Boven een bepaald bedrag, ik dacht 285, wordt je gekort.
Maar dat gaat allemaal veranderen, dus ben benieuwd