Dit zijn berichten van Frank van de laatste dagensamira-lady schreef:pientje is er sws nu niet meer en zou sws niet meer gedekt worden en dit nest was een foutje pien heeft zich door de bench heen laten dekken en dus was het niet de bedoeling van frankdagmar88 schreef:samira-lady schreef:laat frank gewoon lekker met rust ofzo hij fokt niet met al zijn dierenMuk schreef:Waarom fok jij eigenlijk met al je dieren?
alleen destiny nog trutMoet dat?
Hij fokt niet met al z'n dieren, alleen maar met één van de bordeaux, 2 x met pientje en burberry, voor de 2e keer met destiny en laat z'n paard dekken...
Hoe veel meer zijn er dan waar niet mee gefokt wordt?
zijn paard is een hengst dus kan alleen op een merrie gaan wat niet gaat gebeuren
miss 1 keer in het hele leven van het paard
en van destiny wilt hij 1 katje houden en van het vorige nest kon dat dus niet
en wordt daarna ook niet meer gedekt
Burberry en patser zijn reutjes dus daar valt moeilijk een nest uit te halen en miss mogen die af en toe een teefje dekken maar dat is maar heel minimaal
en ik wil graag een paar nestjes van haar omdat zij volgens veel ragdoll fokkers gewoon een prachtige poes is
het vorige nestje wou ik er al 1 houden maar ging niet toen dus uit dit nest wil ik er zeker 1 houden en dan mag ze 1,5 a 2 jaar ff niks meer
Nogmaals, waar wordt dan niet mee gefokt? Je kunt wel lelijk doen tegen mensen, maar kennelijk is het allemaal niet zo stellig als dat je in eerste instantie beweert...
En ik snap ook wel dat je met een dode teef niet fokken kunt