Nu je eindelijke eens uit de kast komt en zo openhartig bent, zou ik er zeer op prijs stellen als je ook je pincode vermeldbouvierpoedel schreef:Ga nu niet in ene uit een andere hoek lopen lullen als of het pure interesse is terwijl je gewoonn geniet bij het idee om iemand denkt te kunnen neerhalen.duitse herder schreef:Die geheimzinnigheid, waarom niet gewoon eerlijk zeggen hoeveel nesten je fokt? Is toch niets om voor te schamen lijkt mijbouvierpoedel schreef:Wat is je punt nu precies .![]()
Maar je zit er ietsje naast schat.
Maar alles staat hier allemaal op het forum daar heb ik nooit moeilijk over gedaan ,ook met foto's van de visite van forum leden..
Heb afgelopen jaar 4 nesten gehad.
2 poedelnesten en 2 bouviernesten.
Wil je ook nog weten hoeveel pups daarvan zijn weggegeven en hoeveel tegen kost prijs.?
Ook nog weten hoeveel mijn puppen moeten kosten.?
800 euro per pup.
Wil je ook nog weten of ik een baan heb of uitkering.??
2 x nee dus.
Snap sowieso dat dwangmatige nieuwsgierige niet zo om in iemands leven te zoeken .
Zou geen eens de onbeschoftheid op kunnen brengen om het jou te vragen alhoewel ik daar helemaal niet in geinteresseert ben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
meedenken.??
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Re: meedenken.??
Laatst gewijzigd door Lizzie. op 02 jan 2012 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
Jullie zijn echt ziek....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die maken we even voor je.Pool schreef:bouvierpoedel schreef:Ga nu niet in ene uit een andere hoek lopen lullen als of het pure interesse is terwijl je gewoonn geniet bij het idee om iemand denkt te kunnen neerhalen.duitse herder schreef:Die geheimzinnigheid, waarom niet gewoon eerlijk zeggen hoeveel nesten je fokt? Is toch niets om voor te schamen lijkt mijbouvierpoedel schreef:Wat is je punt nu precies .![]()
Maar je zit er ietsje naast schat.
Maar alles staat hier allemaal op het forum daar heb ik nooit moeilijk over gedaan ,ook met foto's van de visite van forum leden..
Wil je ook nog weten hoeveel pups daarvan zijn weggegeven en hoeveel tegen kost prijs.?
800 euro per pup.
2 x nee dus.
Snap sowieso dat dwangmatige nieuwsgierige niet zo om in iemands leven te zoeken .
Zou geen eens de onbeschoftheid op kunnen brengen om het jou te vragen alhoewel ik daar helemaal niet in geinteresseert ben.
Ach BP je moet maar denken: zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten. Ken je helemaal niet maar wat me juist opvalt is dat er altijd foto's geplaatst worden van je pups, ook door medeforummers. En dat je volop verteld over je honden, dus niks geheimzinnigheid! Oh ja ik wil ook wel een poedel.........maar dan een toy.
Moet je hem bij de fokker van Gyanty gaan halen ,die heeft zo'n lelijk rood monster bij een kale homosexuele fokker uit den Haag vandaan.
hahaha nee hoor.
Dat is een fokker waar ik ook zo een hond zou gaan halen of bij Jeannette Hagen van Fentleroy kennel [hoop dat ik het goed neerzet] in Hazerswoude.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Lizzie.
- Zeer actief
Je mag ook gewoon Chanty zeggen hoorbouvierpoedel schreef: Die maken we even voor je.nee hoor geintje.
Moet je hem bij de fokker van Gyanty gaan halen ,die heeft zo'n lelijk rood monster bij een kale homosexuele fokker uit den Haag vandaan.
hahaha nee hoor.
Dat is een fokker waar ik ook zo een hond zou gaan halen of bij Jeannette Hagen van Fentleroy kennel [hoop dat ik het goed neerzet] in Hazerswoude.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ligt aan de manier op en of het ergens mee van doen heeft.Muk schreef:En de kruising en / of boomloze nesten dan?bouvierpoedel schreef: Ga nu niet in ene uit een andere hoek lopen lullen als of het pure interesse is terwijl je gewoonn geniet bij het idee om iemand denkt te kunnen neerhalen.
800 euro per pup.
2 x nee dus.
Weet je Kees, elke fokker die ik zoiets vraag geeft hier normaal antwoord op. Of je verder inkomsten hebt interesseert mij niet, maar een vraag over de hoeveelheid nesten die je fokt vind ik niet meer dan normaal. Zoiets vraag ik wel vaker aan een fokker.
En kom je hier een pup kopen dan of ben je geinteresseert in een pup zodat die info misschien nog waarde kan hebben voor jou.
Nee dus en er word niets gevraagd maar gelijk op een toontje geinsinueerd over het aantal nesten zonder en met stamboom en ras of bastaard.
Vragen doe je netjes en niet van te voren allemaal toespelingen maken in de trant om mij weg te zetten als een of andere broodfokker.
Maar zoals gezegt heb lees mijn bericht wat je gequoot hebt. .
Voor de rest ben ik klaar met je dus pleurt nu maar op met je zogenaamde nette kutsmoel.

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
-
Lillith
- Zeer actief
Ach, daar hebben we de inkomens controle dienst van het forum..
hoe mensen toch zo
onbeschoft kunnen zijn, zielepoten meer niet 
hoe mensen toch zo
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Sorry->Chanty<- schreef:Je mag ook gewoon Chanty zeggen hoorbouvierpoedel schreef: Die maken we even voor je.nee hoor geintje.
hahaha nee hoor.
Zal het niet meer doen .
Het is de dementie niet ik.

-
Muk
bouvierpoedel schreef: Voor de rest ben ik klaar met je dus pleurt nu maar op met je zogenaamde nette kutsmoel.
Tokkietaal, knap hoor.
Ik bepaal zelf wel in welk topic ik reageer. En al helemaal als mensen het niet netjes kunnen vragen. Om het even in jouw woorden te zeggen.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Bij Kees staat ook op de site welke honden hij heeft.duitse herder schreef:Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
Even serieus..toen wij aangaven misschien een poedel te willen, maar nog niet zoveel ervaring te hebben met volwassen poedels nodigde hij ons meteen thuis uit. Samen met de kinderen. In eerste instantie had ik ook duidelijk gezged dat we geen pup uit dit nest wilden, maar gewoon kennis wilde maken met het ras. Dat was gewoon prima en we kregen eerlijke informatie. Het was echt niet zo dat er iets perse verkocht moest worden. Kees heeft me zelfs nog gewezen op een "foutje" bij Lizzie (een witte teen) die ik helemaal niet gezien had. Zo van qua show heb je niet zoveel aan haar omdat ze dus wit in haar vacht heeft wat niet mag. Nou wil ik helemaal niet showen dus dat boeit me niet, maar wel eerlijk dat het even gezegd wordt toch?
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Welke geheimzinnigheid?duitse herder schreef:Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
Je kunt gewoon niet tellen.
Ik vind jullie echt enorm onbeschoft...niet te filmen gewoon.
Ik ga toch ook niet aan jullie vragen wat je verdient of wat je zwart bijklust?
-
silvester
Bouvierpoedel, je bent idd een broodfokker, je draait de hele tijd om de gewone vragen heen die mensen stellen.
En de honden die je "weggeeft" zijn de honden die onverkoopbaar zijn voor jouw, en voer kost ook geld, dus dan maar weggeven.
En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
En de honden die je "weggeeft" zijn de honden die onverkoopbaar zijn voor jouw, en voer kost ook geld, dus dan maar weggeven.
En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
-
Supernova
- Zeer actief
Wat voor een honden fok jij dan?silvester schreef:Bouvierpoedel, je bent idd een broodfokker, je draait de hele tijd om de gewone vragen heen die mensen stellen.
-
Lizzie.
- Zeer actief
Geef nou maar toe, je wilt gewoon een wit voetje halen bij keesMiezemuis schreef:Bij Kees staat ook op de site welke honden hij heeft.duitse herder schreef:Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
Jullie zijn echt ziek....Toen ik interesse had in een pup heeft Kees mij ook gewoon verteld hoeveel nesten hij ongeveer fokt per jaar. Ook weet ik van de moeder van Lizzie hoe oud ze is en hoeveel nesten ze al geworpen had (en dat was dus geen). Ik begrijp niet dat er nu geinsinueerd wordt dat kees geheimizinnig doet. Dat doet hij juist niet. Hij is soms zelfs te eerlijk
![]()
![]()
Even serieus..toen wij aangaven misschien een poedel te willen, maar nog niet zoveel ervaring te hebben met volwassen poedels nodigde hij ons meteen thuis uit. Samen met de kinderen. In eerste instantie had ik ook duidelijk gezged dat we geen pup uit dit nest wilden, maar gewoon kennis wilde maken met het ras. Dat was gewoon prima en we kregen eerlijke informatie. Het was echt niet zo dat er iets perse verkocht moest worden. Kees heeft me zelfs nog gewezen op een "foutje" bij Lizzie (een witte teen) die ik helemaal niet gezien had. Zo van qua show heb je niet zoveel aan haar omdat ze dus wit in haar vacht heeft wat niet mag. Nou wil ik helemaal niet showen dus dat boeit me niet, maar wel eerlijk dat het even gezegd wordt toch?

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Bullshit Silvester.
Ik weet niet wat voor ras jij fokt, maar ik fok met Jacks, en ik ben altijd ruim uit de kosten gekomen.
De honden bedruipen zichzelf zeg maar.
Dus of jij hebt een ongezond ras, of reteveel pech of je hebt er geen sjoege van.
Verder ben ik wel eens bij Kees geweest, en heb daar ook pups gezien, en die zagen er toch echt niet onverkoopbaar uit.
Had ze best in mn binnenzak willen stoppen hoor....
Ik weet niet wat voor ras jij fokt, maar ik fok met Jacks, en ik ben altijd ruim uit de kosten gekomen.
De honden bedruipen zichzelf zeg maar.
Dus of jij hebt een ongezond ras, of reteveel pech of je hebt er geen sjoege van.
Verder ben ik wel eens bij Kees geweest, en heb daar ook pups gezien, en die zagen er toch echt niet onverkoopbaar uit.
Had ze best in mn binnenzak willen stoppen hoor....
- Miezemuis
- Zeer actief
Ja misschien geeft hij de volgende afgekeurde onverkoopbare broodfokhond dan wel aan mij, en niet aan een of andere hulpbehoevende gehandicapte->Chanty<- schreef:Geef nou maar toe, je wilt gewoon een wit voetje halen bij keesMiezemuis schreef:Bij Kees staat ook op de site welke honden hij heeft.duitse herder schreef:Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
Jullie zijn echt ziek....Toen ik interesse had in een pup heeft Kees mij ook gewoon verteld hoeveel nesten hij ongeveer fokt per jaar. Ook weet ik van de moeder van Lizzie hoe oud ze is en hoeveel nesten ze al geworpen had (en dat was dus geen). Ik begrijp niet dat er nu geinsinueerd wordt dat kees geheimizinnig doet. Dat doet hij juist niet. Hij is soms zelfs te eerlijk
![]()
![]()
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Ahjoh, je gaat je toch niet verdedigen? Laat ze lekkerMiezemuis schreef:Bij Kees staat ook op de site welke honden hij heeft.duitse herder schreef:Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
![]()
![]()

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach, dat heeft hij volgens mij allemaal niet, hij kletst uit zn nek.....
-
Gajes
Jezusss gaan we weer lekker , Kees is gewoon altijd eerlijk geweest over zijn nesten hier op het forum.
Ik reageer dan wel niet overal op in het fok gebeuren omdat ik er totaal geen verstand van heb.
Maar dit vind ik echt te ver gaan en om te kotsen om Kees te bestempelen als broodfokker.
Dat je hier en daar vreaagtekens heb bij sommige dingen nog daar aan toe.
Maar vraag het dan gewoon netjes op het forum in een pb of ga bij hem op de koffie volgens mij is Kees de moelijkste niet als je gewoon op de man netjes vraag hoe en wat , maar niet op deze achterbakse manieren bah bah wat een stelletje ..... hier op het forum.
Ik reageer dan wel niet overal op in het fok gebeuren omdat ik er totaal geen verstand van heb.
Maar dit vind ik echt te ver gaan en om te kotsen om Kees te bestempelen als broodfokker.
Dat je hier en daar vreaagtekens heb bij sommige dingen nog daar aan toe.
Maar vraag het dan gewoon netjes op het forum in een pb of ga bij hem op de koffie volgens mij is Kees de moelijkste niet als je gewoon op de man netjes vraag hoe en wat , maar niet op deze achterbakse manieren bah bah wat een stelletje ..... hier op het forum.
-
Lizzie.
- Zeer actief
hmm bij het voorstellen meld je dat je geen honden hebsilvester schreef:
viewtopic.php?f=5&t=231369&p=5182961#p5182961

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
als ik het goed begrijp zou je dus eigenlijk van te voren moeten weten voor welke gebruiker je een hond gaat fokken.
want iedereen is hier nou wel zo enthousiast over poedel x collie maar als er gebruikers zijn die een hond nodig hebben en niks aan een collie vinden, kun je wel met je plasje naar de dokter met je nest.
en dan is het ook nog maar afwachten of al die positieve eigenschappen van beide rassen inderdaad gecombineerd gerealiseerd gaan worden in de kruising, want dat zal in zo'n geval niet anders zijn dan bij welk willekeurig stamboom nest.
er zijn zat combinaties die op papier fantastisch lijken maar die in werkelijkheid totaal anders uitpakken dan gepland.
ik zie de toegevoegde waarde nog steeds niet Kees
want iedereen is hier nou wel zo enthousiast over poedel x collie maar als er gebruikers zijn die een hond nodig hebben en niks aan een collie vinden, kun je wel met je plasje naar de dokter met je nest.
en dan is het ook nog maar afwachten of al die positieve eigenschappen van beide rassen inderdaad gecombineerd gerealiseerd gaan worden in de kruising, want dat zal in zo'n geval niet anders zijn dan bij welk willekeurig stamboom nest.
er zijn zat combinaties die op papier fantastisch lijken maar die in werkelijkheid totaal anders uitpakken dan gepland.
ik zie de toegevoegde waarde nog steeds niet Kees

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Die kun je gewoon kopen hoor->Chanty<- schreef:hmm bij het voorstellen meld je dat je geen honden hebsilvester schreef:
En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.![]()

-
chrico
- Zeer actief
Ik heb mij er tot nu toe niet mee bemoeid maar dit is wel een conclussie die de plank volledig misslaat. Ben wel heel erg benieuwd naar jouw honden eigenlijk door jouw uithaal want van Kees weet ik dat dat wat hij weggeeft toch echt geen rotzooi is en als het wel zo is, ik graag nog een keer een jaar rotzooi voor hem zou ruimensilvester schreef:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
silvester
Nop, ik fok volgens de regels van de rasvereniging, en dat betekend eerst een berg kosten voordat je uberhaupt aan fokken kan denken. Dat is nu het verschil tussen de hobby fokker en de broodfokker, die niets met verenigingen van doen heeft.Nanna schreef:Nou, dan geef je die onverkoopbare rotzooi van jou toch ook gewoon gratis weg? Of wil echt niemand dat hebben?silvester schreef: En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
Met mijn ras mag je maar twee worpen hebben, daarna is het verboden, dus reken maar uit, alle medische onderzoeken, de shows, enz, enz.
Niks 4 worpen per jaar dus, maar twee worpen totaal!
-
Lizzie.
- Zeer actief
4 worpen per jaar, hoe doe je datsilvester schreef:Nop, ik fok volgens de regels van de rasvereniging, en dat betekend eerst een berg kosten voordat je uberhaupt aan fokken kan denken. Dat is nu het verschil tussen de hobby fokker en de broodfokker, die niets met verenigingen van doen heeft.Nanna schreef:Nou, dan geef je die onverkoopbare rotzooi van jou toch ook gewoon gratis weg? Of wil echt niemand dat hebben?silvester schreef: En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
Met mijn ras mag je maar twee worpen hebben, daarna is het verboden, dus reken maar uit, alle medische onderzoeken, de shows, enz, enz.

- renee-uk
- Zeer actief
hij heeft helemaal geen honden en we hebben al eerder een topic gehad waar silvester eens gezellig uit zn nek kwam kletsenfes/lou schreef:Ach, dat heeft hij volgens mij allemaal niet, hij kletst uit zn nek.....

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Miezemuis
- Zeer actief
waar fok je dan mee? Met onzichtbare honden?silvester schreef:Nop, ik fok volgens de regels van de rasvereniging, en dat betekend eerst een berg kosten voordat je uberhaupt aan fokken kan denken. Dat is nu het verschil tussen de hobby fokker en de broodfokker, die niets met verenigingen van doen heeft.Nanna schreef:Nou, dan geef je die onverkoopbare rotzooi van jou toch ook gewoon gratis weg? Of wil echt niemand dat hebben?silvester schreef: En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.
-
silvester
Ik niet, maar mijn vriendin wel->Chanty<- schreef:hmm bij het voorstellen meld je dat je geen honden hebsilvester schreef:
En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.![]()
(drie stuks zelfs)
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Pleurt op ook joh met je achterbaks smoelwerk.duitse herder schreef:Juist door die geheimzinnigheid dacht ikd at hij meer nesten gefokt had, maar dat valt dus reuze mee. Zo een rare vraag vind ik het niet, bij andere fokkers staat het namelijk vaak op de site welke nesten ze gefokt hebben of welke honden ze hebben.fes/lou schreef:En waarom zou je dat vragen. Denk je dat je er van kunt bestaan als je 4 nesten per jaar hebt?
Eerst allemaal aannames maken alsof ik een of andere broodfokker ben en dan zogenaamd netjes vragen.
Alles is hier op het forum terug te lezen en foto's te zien.
Op mijn site staan al mijn honden en de laatse 2 nesten staan er ook op.
Oh en van deze laatste 2 nesten heb ik van beide nog een pup over ,dacht laat ik het even melden omdat ik anders informatie achterhoud.

- renee-uk
- Zeer actief
je bent ongelofelijk aan het liegen silvestersilvester schreef:Nop, ik fok volgens de regels van de rasvereniging, en dat betekend eerst een berg kosten voordat je uberhaupt aan fokken kan denken. Dat is nu het verschil tussen de hobby fokker en de broodfokker, die niets met verenigingen van doen heeft.Nanna schreef:Nou, dan geef je die onverkoopbare rotzooi van jou toch ook gewoon gratis weg? Of wil echt niemand dat hebben?silvester schreef: En, ja, ik fok ook honden en ben tot nu toe met de kosten blijven zitten, om het beter te zeggen, het heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost, maar dat vind ik niet erg, ik doe het wel uit liefde en als hobby.