Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Chica's elftal met reserve (EINDELIJK EEN UPDATE)

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Re: Chica's elftal met reserve (even een vraag blz 13)

Ongelezen bericht door Ptje »

Wat groeien ze enorm hard zeg, mams zal wel denken owww ff rust van dat kleingoed.
Leuke foto's.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
summer07
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door summer07 »

Chica eet ruim 15 kg voer per week! Het probleem was dat ze door meerdere keren per dag te eten aan de dunne ging en dus nog meer afviel.
Nu krijgt minder porties en komt dus minder snel aan maar het gaat wel beter.
De pups drinken amper meer en ik hou Chica er ook bij weg zodat ze niet meer leeggezogen wordt.
Chica wilde geen kleine rondjes meer lopen en ik moest dus gaan kiezen. Kleine rondjes met een ontevreden teef die kleine beetjes aan kwam of langere wandelingen en het aankomen dus wat meer af laten zwakken maar wel een hond die weer happy is.
Ik heb al behoorlijk wat tranen gelaten om de gesteldheid van Chica en er zullen nog wel een boel meer vloeien tot ze weer op gewicht is.
Ik heb haar van de puppiebrok afgehaald omdat ze dus dunne kreeg, ik moest minder vaak gaan voeren omdat ze dunne ontlasting kreeg, ik moest meer gaan lopen omdat ze steeds droeviger werd. Het is roeien met de riemen die ik heb en ik doe mijn best. Chica is nu ook af en toe een dag en nacht bij de buren, ze slaapt daar en krijgt daar haar eten gewoon puur om haar de rust van de pups te gunnen. Ik waardeer dat jullie eerlijk zijn hoor en ik zie het zelf ook maar goed voor mijn zelfvertrouwen is het niet (snik snik)

Die Bob en z'n broers en zussen trouwens ook zijn echte beertjes. Heerlijke mormels en ondanks dat ik het af en toe helemaal zat ben om poep te ruimen, mijn huis te poetsen en te hopen dat het niet te veel naar hond en poep ruikt maar ik zal ze straks echt gaan missen.
De 1e gaan rond 15 januari naar hun nieuwe baasjes toe en dat komt wel heel dichtbij nu.
Het zal wel raar zijn om na zo'n tijd ineens weer rust in huis te krijgen.
Morgen komt de dierenarts en krijgen ze hun spuiten en chip. Ook Chica krijgt weer een check-up.
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

summer07 schreef:Chica eet ruim 15 kg voer per week! Het probleem was dat ze door meerdere keren per dag te eten aan de dunne ging en dus nog meer afviel.
Nu krijgt minder porties en komt dus minder snel aan maar het gaat wel beter.
De pups drinken amper meer en ik hou Chica er ook bij weg zodat ze niet meer leeggezogen wordt.
Chica wilde geen kleine rondjes meer lopen en ik moest dus gaan kiezen. Kleine rondjes met een ontevreden teef die kleine beetjes aan kwam of langere wandelingen en het aankomen dus wat meer af laten zwakken maar wel een hond die weer happy is.
Ik heb al behoorlijk wat tranen gelaten om de gesteldheid van Chica en er zullen nog wel een boel meer vloeien tot ze weer op gewicht is.
Ik heb haar van de puppiebrok afgehaald omdat ze dus dunne kreeg, ik moest minder vaak gaan voeren omdat ze dunne ontlasting kreeg, ik moest meer gaan lopen omdat ze steeds droeviger werd. Het is roeien met de riemen die ik heb en ik doe mijn best. Chica is nu ook af en toe een dag en nacht bij de buren, ze slaapt daar en krijgt daar haar eten gewoon puur om haar de rust van de pups te gunnen. Ik waardeer dat jullie eerlijk zijn hoor en ik zie het zelf ook maar goed voor mijn zelfvertrouwen is het niet (snik snik)

Die Bob en z'n broers en zussen trouwens ook zijn echte beertjes. Heerlijke mormels en ondanks dat ik het af en toe helemaal zat ben om poep te ruimen, mijn huis te poetsen en te hopen dat het niet te veel naar hond en poep ruikt maar ik zal ze straks echt gaan missen.
De 1e gaan rond 15 januari naar hun nieuwe baasjes toe en dat komt wel heel dichtbij nu.
Het zal wel raar zijn om na zo'n tijd ineens weer rust in huis te krijgen.
Morgen komt de dierenarts en krijgen ze hun spuiten en chip. Ook Chica krijgt weer een check-up.
Omdat je nooit reageerde op de voertips wist ik het ook niet en ik schrok echt van de foto van je meisje.
Dat je je best doet,geloof ik oprecht!
Misschien heeft de DA wat tips voor je om haar wat voller te krijgen :ok:
kitty
Zeer actief
Mijn ras(sen): schapendoes
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door kitty »

Wat geef je haar nu te eten? Eet ze alleen brok of ook vlees? Ik heb hier ook een teef die snel diarree heeft als ze pups heeft. Al die poep die ze wegwerkt van de pups doet haar geen goed :wink:
Misschien kun je een flink vette brok geven? Ik geef haar proplan met zalm, lekker vet en geen diarree. Ook eet ze heel veel kvv. Smuldier is niet duur en zet flink aan bij mijn honden. Misschien wat gekookte macroni door haar vlees? Houdt de ontlasting stevig en geeft toch weer wat erbij.
Ik kan me voorstellen dat je zorgen hebt om haar. Succes! Ik hoop dat ze snel weer wat meer op gewicht komt.
summer07
Zeer actief

De voertips heb ik echt niet bewust niet op gereageerd hoor. Ik doe er echt wel wat mee en kwam er dus ook achter dat die juist averechts werkte bij Chica. Chica is echt mijn alles, naast mijn dochter dan. En misschien ben ik soms ook wel wat kribbig zonder dat ik het zo bedoeld. Ik begin op te raken, naast de pups heb ik hier een heleboel meegemaakt de laatste maanden waardoor ik toch al makkelijker in huilen uitbarst. Gelukkig heb ik wel veel mensen ook hier in mijn omgeving en ook een aantal van het hf die Chica zien en ook zien hoe ze is en hoe ze het doet. Ik snap de opmerkingen hier wel hoor.

Chica krijgt hier vooral brok, een hele hoge energiebrok waar ik idd macaroni doorheen doe. De poep van de pups ruim ik allemaal op. Zij eet er niet een drol van. Ik heb lotgeringen gekregen van Patty alleen daar reageerde ze niet goed op, ook smuldier maakt haar ontlasting nog dunner dan het al was, dit geld ook voor de puppiebrok. Ik heb nu nog carnibest? gekregen van Sanne en ga dit proberen.
Ze is een makkelijke eter dus eet alles alleen reageren haar darmen nu (normaal niet) overaktief op veel voersoorten en meerdere voer beurten per dag.
Laatst gewijzigd door summer07 op 01 jan 2012 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Als ze brok krijgt zou ik echt KVV gaan geven. Ik hou mijn dames op brok ook amper op gewicht en die hebben geen pups. KVV werkt imo stukken beter. Aanbod staat nog steeds, hoewel ik eerst even zou moeten checken hoeveel rollen Lotgering ik nog heb. Zou wat sneu zijn als het er maar 4 zijn :mrgreen:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ach wat een leuke pupjes!! Lukt het ook met het vinden van huisjes?

Ik zou je de originele variant van lotgering totaalvoer aanraden. Dat is echt flink vet, Ben die krijg daar maar 400 van op een dag,
ik geef het Apple nu ook weer zodat het net iets meer aanzet. Brok poepen ze voor het grootste gedeelte weer uit. ( honden die op brok staan poepen ook meestal vaker ) En het is niet heel duur.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Ik schrok gisterr ook weer van Chica, maar toch ziet ze er al beter uit dan 5 weken geleden! Ze glanst mooi, beweegt soepel, is alert en vrolijk... Die redt zich wel!!
Ik heb gister carnibest actief achtergelaten (en de puppy-variant voor de kleinste pupjes) in de hoop dat Chica daar goed op reageert. Je zou het kunnen mengen met haar brokken misschien Cindy. Dan valt het misschien minder zwaar. Als je wilt kan ik van de week wel een verse zalmkop ofzo komen brengen? Maar misschien dat je eerst gewoon eens kan kijken hoe ze reageert op 3 x per dag voeren ivm de diarrree en dat even aankijken...
Komt goed, dat weet ik zeker!

Ben benieuwd wat de dierenarts zegt, ook over Mini!
RIP Cena :roos:
    Dee
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Je doet als ik het zo lees heel erg je best voor chica. Ja ik schrik ook steeds als ik d'r op foto's zie.
    maar neem idd de dingen waar je wat mee kan uit de posts, hopelijk sterkt ze snel aan. De pups zien er goed uit!

Sterkte met het aansterken van Chica, en respect hoe je het allemaal doet in je uppie!

Niet aan je zelfvertrouwen gaan knagen...de reacties komen alleen om je proberen te helpen.
    summer07
    Zeer actief

Ik weet dat de reacties er niet zijn om mij even flink de grond in te boren hoor. Ik neem ook de reacties allemaal mee en doe er ook wat mee.
    Heb er aan zitten denken om idd vers te mengen met haar brok. Heel de dag voeren gaat dus niet super goed daar reageerd Chica verkeerd op. Gelukkig spreekt ze boekdelen naar mij, ik weet bij iedere blik of beweging of ze een goeie dag heeft of dat het wat minder gaat.

Maar buiten alle eettips waarbij helaas Chica dus niet reageerd zoals je zou hopen (diaree tot aan binnen poepen aan toe) duurt het dus vrij lang voordat ze weer helemaal de oude is heb ik ook weer een hele lading foto's gemaakt. Ik heb hele leuke baasjes voor de meeste pups. Sommige hebben ook al namen waardoor ik als ik een knuffel uur tussen de beestjenbende heb (ook voor mezelf om te onthouden wie het zijn) vaak zit, hey Bob, dag Fenne, hoi Sky uhm Chica (mama dus) schuif eens op, Chica (puppedochter) niet in mijn oor bijten, Ha bo hoe is tie kerel. Echt grappig als mensen komen kijken. Dan haal ik alle pups die verkocht zijn weg en zet ze even in de bench terwijl ik hun namen noem bij het oppakken die vragen zich volgens mij af of ik 1 niks beters te doen heb of 2 compleet gestoord ben geworden :F:

Tijdens het verschonen zitten ze even in de werpkist (gelukkig is hij nog hoog genoeg) laat de buurvrouw een raar geluid maken en je krijgt een hele boel aandachtig kijkende puppies
    Afbeelding
    Van spelen wordt je moehoe
    Afbeelding
    Deze minimuis is de kleinste uit het nest (samen met haar zusje) maar ze laat niet met zich sollen! (Dit is Chica)
    Afbeelding
    Ook Bob heeft het opgegeven (hij weegt trouwens ruim 3 kg, de kleinste wegen allebei 1,5 kg en de rest zit tussen de 2,2 en 3 kg in)
    Afbeelding
    Spelen jippie. De buren waren op visite dus mochten ze alle 12 tegelijk los
    Afbeelding
    Chica ligt dan lekker op de bank in de puppie negeer stand modus, haar mand mag op alle manieren misbruikt worden vind ze :pffff:
    Afbeelding
    En na het spelen plof je op een hoop en ga je lekker liggen slapen.
    Afbeelding
    S@ndr@
    Zeer actief

Re: Chica's elftal met reserve (nieuwe foto's blz 13)

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

zet haar dan in ieder geval aan de probiotica die diarree gaat niet werken.
    ik bestel het meestal bij de dursy dog - van de groene os, en dan aan de paarden kant.
    grotere verpakkingen en goed koper lager btw tarief.
    als die diarree stopt , krijgen die darmen de kans even wat voedingstoffen op te nemen
    summer07
    Zeer actief

De diaree is dus alleen als ze onbeperkt toegang heeft tot voer. Nu eet ze 3x per dag en ik heb gemerkt als ik haar dus nog vaker geef ze dus leegloopt. Ze krijgt wel 3x de dubbele portie van wat ze normaal krijgt. Wat is dat probiotica voor iets? Ik heb wel even zitten lezen maar er staat bij dat teven met puppies het alleen mogen hebben in overleg met de dierenarts. Weet niet zo goed wat het is en waar het voor is. Dat is misschien dom maar daar mis ik wat ervaring denk ik.

De pups zijn gisteren naar buiten geweest voor het eerst. Eerst de tuin voor 2/3 afgezet zodat er niet gezocht hoefde te worden en het niet ineens te groot werd. Samen met de buurvrouw de pups lekker laten ravotten. Het was een super gezicht. Chica die liep achter de pups aan en begon lekker met de pups te spelen en ze ook te corrigeren als ze iets deden wat niet mocht. Mooi om te zien dat mama ze achterblijvertjes ophaalde. Chica d'r geluks kop met rimpels en oren omhoog, d'r rare sprongen en vreemde bewegingen werden al snel gekopieerd door de kleintjes. Dit is een welkome afwisseling zeg de ukkies naar buiten. Ze hebben vervolgens een stuk langer geslapen als normaal en dat betekende voor mij wat extra rust. Chica die slaapt toch wel overal doorheen. De 2 kleinste heb ik niet naar buiten gedaan, dat vond ik (misschien stom) te vroeg. Die blijven ook wat langer hier dan de overige bolle buiken. Ik heb wat foto's gemaakt.

Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    summer07
    Zeer actief

*dubbel*
    Laatst gewijzigd door summer07 op 03 jan 2012 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
    summer07
    Zeer actief

*dubbel*
    S@ndr@
    Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Probiotica zijn goede darmbacterie die je kunt geven, zodat de darmen goed functioneren en het is goed voor de weerstand.
    is vaak gewoon in poeder vorm, maar je kunt het ook in de supermarkt kopen als yakult of zo en het is verder onschadelijk.
    maar kan wel helpen om alles weer op de rit te krijgen.
    O ja, en ik vind het een top nest :LOL: .
    als je het zo bedacht had, dan was het niet gelukt, maar wat een prachtige pups :love:
    laeken
    Zeer actief
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Werkelijk plaatjes van pups. Bijzonder mooi. Dat worden hele mooie grove honden. Machtige hoofden en een goede bouw. Mams ziet er mager uit maar je doet je best en straks zijn de pups weg en is ze zo weer de oude. Blijf maar updates posten van de pups. Ik ben enorm benieuwd hoe die uitgroeien en of ze werkelijk worden wat ik er nu in zie. :ok:
    Afbeelding
    Pemba
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Lijkt me geweldig om dat kleine grut voor het eerst buiten te zien. Fijn dat jij ook een beetje extra slaap hebt gekregen.
    Afbeelding
    Lizzie.
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

ze zien er stuk voor stuk goed uit hoor :E: en de aller kleinste kan je ook gewoon naar buiten ''gooien''. Als je een klein ras hebt wegen de pups nog minder en die gaan ook gewoon naar buiten :wink:
    Afbeelding
    Supernova
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Oh wat een heerlijke droppies :I: :I: Het is maar goed dat ik echt vol zit :mrgreen: Fijn dat ze bijna allemaal een huisje hebben, is het toch een stuk makkelijker gegaan dan wat de doemdenkers verwacht hadden.
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

Aah wat fijn! Eindelijk naar buiten!!!

Ik vind trouwens dat Chica op deze fotos er al weer beter uit ziet, beter in haar vel (letterlijk) dus het komt echt wel goed met tante pollewop!
    Ik vind het wel verstandig dat je de kleintjes nog even binnen hebt gehouden. Die hebben werkelijk nog minder vet dan mams, dus kunnen zich moeilijk warm houden. Misschien van de week voor 5 minuutjes even mee naar buiten sturen en dan snel weer de warme werpkist in! Dan kunnen ze er toch even aan wennen vast!
    Heerlijk zeg, die speelse relbabys!!!
      Saschesfloor
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Wat een prachtig stel zeg! Echt leuke pups! Wat zal het rustig worden als de eerste weg zijn over 2 weken.
      The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
      bouvierpoedel
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Mooi spul hoor en lekker vrij zo te zien,
      Complimennten dat je met al de problemen aan je hoofd toch maar even tussendoor een nest hebt grootgebracht.
      Moeders trekt zometeen wel weer heel snel bij ,heb er oook wel eens van die gratenpakhuizen bij gehad waar je niet tegenop kan voeren.
      Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
      summer07
      Zeer actief

Weer even een berichtje van mij.
      De pups worden vanmiddag geënt, gechipt en ze krijgen hun europeese paspoort.
      Gelukkig komt de buurvrouw mij en de dierenarts bijstaan want ik weet anders even niet hoe ik al die pups bij de het juiste paspoort en chipnummer kan gaan krijgen. :schrik:
      Hebben jullie nog tips hiervoor. Ik zit zelf te denken aan de tekening van de pup op te schrijven en daar het chipnummer bij.
      De pups die verkocht zijn en een naam hebben gekregen die vul ik gewoon meteen het paspoort van in, dat is wel zo handig.

Verder gaat het met de ondeugende dames en heren super goed. Ze kunnen nu vanwege de wind niet naar buiten en dat is wel balen. Buiten vinden ze dus echt leuk en het maakt ze moe waardoor ze niet het halve huis af breken. :boos:

Het mindere bericht is dat Bob misschien niet kan blijven. :jank: :jank: :jank: Ik heb er nog eens heel heel heel goed over nagedacht en ik twijfel of ik er goed aan doe om hem te houden. Vanwege de problemen die ik gehad heb en de relatiebreuk moet ik nu weer meer gaan werken. Een pup opvoeden en werken is geen goede combinatie. Mijn dochter kan met Chica lezen en schrijven en "verzorgt" haar tussen de middag als ik niet thuis ben van het werken maar om haar nu verantwoording te laten hebben voor een pup is niet wat ik voor ogen heb. Dat kan helemaal niet!
      Het is wel moeilijk want ik heb echt mijn hart verloren aan Bob. :I:
      Ik heb besloten om hem niet actief te verkopen maar als er mensen zijn die belangstelling in hem tonen haal ik hem niet meer als gereserveerd tussen de pups uit. (Blijf stiekem hopen dat niemand hem wil en hij dus verplicht hier moet blijven omdat hij overblijft) Als ik 12 pups aan kan en het zo kan regelen dat als ik er niet ben ze toch alle verzorging en aandacht krijgen zou dit met 1 ook geen probleem hoeven zijn natuurlijk........ :mann:
      crutz
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
      Aantal honden: 7
      Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

vwb het chippen en linken vd paspoortjes aan de juiste pups doe ik het altijd als volgt

puppen in de puppyren voordat de DA/RvB komt (stb puppen worden door de RvB gechipt & de DA komt hier altijd aan huis
      bandjes met kleuren en motiefjes (haal ze zelf altijd van Rogz, circa 5 euro per pup)
      pup die gechipt wordt uit de ren pakken, chippen, halsbandje om, papiertje met omschrijving halsbandje in het boekje (plakband, paperclip)
      pup enten
      pup in andere puppyren of zoals bij jou kan los in de woonkamer

door naar de volgende pup....

wel jammer dat Bob mss niet kan blijven, moet je direct al fulltime aan de slag, of heb je nog even om hem te wennen?
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

Oww Bob.....
      Zouden de buren niet iets kunnen betekenen bij de opvang van Bobje als jij moet werken?

Wat betreft het chippen/uit elkaar houden: bij cena's 'fokker' deden ze het met kleurtjes nagellak: rode stip in paspoort en rode stip op kop van pup. Hahaa
        Naima
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

SannePP schreef:Oww Bob.....
        Zouden de buren niet iets kunnen betekenen bij de opvang van Bobje als jij moet werken?

Wat betreft het chippen/uit elkaar houden: bij cena's 'fokker' deden ze het met kleurtjes nagellak: rode stip in paspoort en rode stip op kop van pup. Hahaa
        Lotus komt ook uit een nestje van 12 en haar fokker gebruikte ook nagellak idd. Niet alleen verschillende kleuren, maar ook bijv 'rood links voor' 'rood rechts achter'
        Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
        Maltezers
        Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

Ik vind Bob ook wel heul erg leuk, wat een lekker manneke is dat. Maar welke puppen zoeken nou nog een nieuw huisje dan??? Zijn er nog veel over die zoekende zijn anders ga ik ook eens reclame maken.
        Laatst gewijzigd door Maltezers op 05 jan 2012 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
        AfbeeldingGroetjes Yvonne.
        "Kennis is macht, karakter is meer"
        Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
        Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
        ziva/faithe
        Actief
        Mijn ras(sen): american staffordshire terrier

Ongelezen bericht door ziva/faithe »

wat een leuke pups ... :I: veel succes met de moeder :ok: vind het toch knap hoor met 12 pups
        Afbeelding
        wenmart20
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
        Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

op staffordnl vragen ze om fotos.
        Afbeelding
        summer07
        Zeer actief

Het is gelukt. Ik heb alle pups gechipt, geënt en gezond verklaard met een europees paspoort weer terug en alles is goed gegaan.
        Ik heb met de dierenarts afgesproken dat ik bij twijfel altijd de lezer van de chips op kan halen om zeker te zijn dat de goede pup met het goede paspoort vertrekt. Maar volgens mij heb ik het onder controle.

Bob vertrekt............ Hij is vanmiddag verkocht maaaaaaar hij gaat hier om de hoek wonen bij de kapsalon dus ik kan hem nog heel vaak op gaan zoeken.
        Het is niet te doen. Ik moet full time gaan werken, dinsdag wederom een gesprek maar ik heb dus geen "tijd" om hem helemaal af te richten zoals Chica is. Ik kan het echt niet overlaten aan mijn dochter. Het is klote echt ik voel me er zo ziek van maar dat verstandige stemmetje in mijn hoofd heb ik laten beslissen.

Ik heb nu nog 2 reutjes en 4 teefjes over waarvan er 2 op de nominatie staan om naar baasjes toe te gaan. Dan heb ik er nog 4.
        Als er reclame gemaakt mag worden graag...........wil ze niet te lang meer hier houden ook vanwege het werk. Is het niet anders dan is het niet anders maar een beetje extra reclame is nooit weg.

Ik ga zo meteen even foto's op het stafford forum plaatsen. Helemaal vergeten! Maar het is allemaal zo druk hier, pups, huishouden, solliciteren en werken dat ik alle sites bijhouden uit het oog verlies.

Over Chica de dierenarts vind haar er goed uit zien gelukkig, zij heeft ook haar jaarlijkse prikken weer gehad en hij is te vreden met hoe ze het allemaal doet en hoe ik het aanpak. Ik ben zo blij dat hij ook heeft aangegeven dat ze er goed uit ziet (ondanks de magere hein status) en dat hij zich geen zorgen maakt. Het is een hele fijne man die ook heel duidelijk en direct is zodra het niet goed zou zijn.
        Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”