Heeft iemand ervaringen met dit voer? En dan vooral de lam rijst, gezien dit de vacht moet verbeteren? King heeft altijd droge vacht in de winter, dus dacht ik deze variant te voeren.
Hoor graag ervaringen!

Moderator: moderatorteam
Dat is niet waar hoor, ze bedoelden wss dat Carocroc goedkoper is (dus minder omzet)Kingeling schreef:Dat klinkt niet echt best!
Vers voeren is nu niet zo handig gezien ik geen vriesruimte heb en het vrij prijzig is in vergelijking. Misschien in de toekomst maar tot die tijd zoek ik goede brok! Carocroc is qua kwaliteit een stuk minder dan royal canin vertelde de dierenwinkel mij, dus dat valt af.
Farmfood dan, vergelijkbaar?
Lastig hoor!
Biofood bevat 30% a 35% vlees in gedroogde vorm, maar Biofood SuperPremium bevat meer vlees. Het is inderdaad niet zo duur en het mooie is: van super premium hoef je nog minder te geven en het bevat ook nog eens meer vlees. Dus die variant is mijn favoriet van Biofood.melaniex schreef:Toch staat granen wel vooraan in de samenstelling.. Hoeveel procent vlees zit er nou echt in?
Diesel gaat nu zijn voer nog opmaken maar denk er wel over om dit te gaan geven.
En ligt het aan mij of is dit voer echt niet zo duur! De helft als wat ik nu geef..
Op de site van biofood kan ik geen informatie vinden dat superpremium meer vlees bevat..Meike schreef:Biofood bevat 30% a 35% vlees in gedroogde vorm, maar Biofood SuperPremium bevat meer vlees. Het is inderdaad niet zo duur en het mooie is: van super premium hoef je nog minder te geven en het bevat ook nog eens meer vlees. Dus die variant is mijn favoriet van Biofood.melaniex schreef:Toch staat granen wel vooraan in de samenstelling.. Hoeveel procent vlees zit er nou echt in?
Diesel gaat nu zijn voer nog opmaken maar denk er wel over om dit te gaan geven.
En ligt het aan mij of is dit voer echt niet zo duur! De helft als wat ik nu geef..
Ik heb het allemaal uitgezocht voor de brokkenvergelijker, de info vind je hier: http://www.voerwijzer.com/hondenbrokken ... ys=biofoodmelaniex schreef: Op de site van biofood kan ik geen informatie vinden dat superpremium meer vlees bevat..
er staat wel Super premium bevat extra vezels voor een goede darmpassage en draagt bij aan een sterk en gezond immuunsysteem. Vergeleken met de puppy maar 2 % meer eiwit. En granen staat nog steeds op de 1e plek. Waar kan ik dit zien?
Wat jammer zeg. Het is soms ook best even zoeken wat de beste combi is. Lotus had toen ze klein was ook wat vaker last van dunne ontlasting. Na wat zoeken blijkt dat het voor haar het beste werkt om vanalles wat te eten. Alleen kvv of alleen brokken doet ze het net wat minder op dus krijgt ze het allebei, met een keer een boterham in de kong, en wat tafelrestjes als ik eten over heb. Daarnaast af en toe een lekker stuk fruit (ze is dol op meloen, pruimen en banaan vindt ze ook lekker). Ze heeft nu echt nooit meer diarree, laatste keer kan ik me niet herinneren.Joera schreef:Ik gebruik het nu 3 dagen ongeveer en mijn ene hond heeft erg dunne ontlasting. Ik kijk het nog even aan.
Mijn honden gebruiken naast kvv ook Biofood tot volle tevredenheid.melaniex schreef:Toch staat granen wel vooraan in de samenstelling.. Hoeveel procent vlees zit er nou echt in?