Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winsten doorgeven aan belasting
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Angelique.
Re: Winsten doorgeven aan belasting
crutz schreef:Als je het overmaakt ovv is t ook gelijk geregeld....massam schreef:Panna schreef:Ah, bedankt!massam schreef:[..]
alles met een bon. je geeft je inkomsten (puppyprijs) op en alle uitgaven met bon of verklaring zoals dekgeld, voeding, testen, da kosten etc plus en min geeft een totaal en dat zijn je neveninkomsten
Het maakt dan niet uit dat bijvoorbeeld het dekgeld 'zwart' is betaald?
Niet dat het voor mij van toepassing is trouwens. Ik fok niet meer en zou ook niet boven het aantal nesten/kittens uitkomen.
Ergens is het ook wel gek dat het niet uitmaakt of 19 pups uit 3 nesten voor 1500,- of 500,- zijn verkocht, maar ok
dat is eigenlijk altijd "zwart". als je het op wil geven zou ik een briefje maken wat jij en de dekreu-eigenaar ondertekenen. dan heb je een soort bon
ja....moeten ze dat wel willen, ik kreeg 2 keer toch echt nee te horen
Net zoals ik 2 pups en 1 volwassen hond zonder contract heb en ook geen "bonnetje" kreeg
Ik geef aan de boekhouder gewoon zelf een papiertje met daarop de bedragen en aan wie ik dat betaalt heb en op welke datum ik dat gepind heb
Ik zal er geen pup/hond voor laten lopen maar noteer het allemaal wel.