volgens mij doet jouw partner precies het zelfde, oordelen over mensen die hij nooit persoonlijk heeft leren kennen,Melanie 74 schreef:Tjah, het blijft internet ... waar bijna iedereen aannames, veronderstellingen en mensen in hokjes geduwd worden.
Ik hoef mij niet te verduidelijken, verontschuldigen of verdedigen.
Voor mij blijven de gebruikers van dit forum virtuele personen, een paar daar gelaten die ik wel tot mijn vrienden reken of die ik persoonlijk heb leren kennen met wandelingen.
En als iemand echt wil weten wat en hoe het met Dolina is gelopen kan mij een pb sturen. Zal ik ook rustig antwoord op geven.
Voor de rest mogen jullie lekker speculeren, aannames doen en weet ik veel verder.
Ik weet waar ik voor sta, wat ik fok, wat mijn doel is en ook wat ik aan mijn vent heb.
Oordelen over iemand die je nooit persoonlijk hebt leren kennen ... vind ik altijd erg knap.
Velen zijn zo heftig serieus dat ik mij echt afvraag of ze geen leven hebben buiten het forum.
Ik ben al een tijdje lid hier, en heb kunnen zien dat het gros altijd achter enige grote schreeuwers aan lopen, ik heb toch al veel gezien hier, vele zien komen en weer zien gaan .... Als de eerste antwoorden A zeggen rent het gros achter A aan.
Zo ook, hoe ik het in mijn hoofd haalde om met een hd vrije hond te gaan fokken .... omdat de eerste poster schreeuwde dat het slecht was![]()
Aangezien ik dit forum niet nodig heb maar hier af en toe wat lees en af en toe wat post, en ik niet elke discussie of oorlog niet volg omdat ik mijn tijd anders besteed.
Zolang ik daar gelukkig mee ben en ik totaal geen behoefte heb mij op een forum daarover uit te wijden, moeten jullie het daar mee doen.
of zijn jullie regelmatig bij Kees op de koffie geweest?