Eh, zij die zonder zonde is... Dat doen we allemaal wel eens hier, ook jij.Muk schreef:Dat ben ik absoluut met je eens en dat zie je ook in dit topic terug. Zodra men kritisch is ten opzichte wat het gros denkt, dan is dat meteen een reden om daar eens flink tegenin te gaan. Dat zie je niet alleen in dit topic, maar eigenlijk wel in alle rel / discussietopics (en helaas ook bij bepaalde personen) terug. Alsof men vaak niet buiten de massa om een mening durft te ventileren.Melanie 74 schreef:.. Als de eerste antwoorden A zeggen rent het gros achter A aan.
Daarbij, persoonlijk vond ik de kritische noten (waaronder de joue) geen probleem. Kritisch mag je wezen en een ander mag daar weer een andere mening over hebben. Dat moet kunnen, vind ik. Dat gebeurd in elke discussie.
Maar zoals al gezegd, wat Silvester doet is geen 'mening' ventileren, maar met zelfbedachte ''feiten'' en onzinverhalen die niet kunnen en/of kloppen iemand van van alles beschuldigen. En als je hem dan wat kritische vragen stelt, komt hij met ''moet je maar aan BP vragen''. Ja, hallo, zo lust ik er nog wel één... hij was toch zo zeker en overtuigd? Wat hij doet grenst aan, of IS zelfs, laster.