Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Volgens mij komt jouw frustratie vooral voort uit het feit dat je een hond dood hebt gereden.
Een hond die daar volgens jou niet mocht lopen en als die daar niet had gelopen, had je hem ook niet doodgereden, had je geen probleem met je schouder gehad en had je ook geen slag in je wiel gehad (dat je 200 euro koste).

Als die hond een mede MTB-er was geweest die halverwege dat heuveltje onderuit was gegaan en die jij een hersenbeschadiging had toegebracht, omdat je zonodig op een onoverzichtelijk punt met 40 km/h zijn hersenpan aan diggelen had gereden, dan had je waarschijnlijk niet zo gereageerd.
Want, zeg nou zelf, die mede MTB-er mocht zich nou net WEL op dat MTB-pad vertoeven, maar dit keer was het een hond op jouw MTB-pad en die had daar niks te zoeken :19: :kotz: .

Je probeert jouw schuld op een ander af te schuiven, maar jij hebt te hard gereden op een onoverzichtelijk punt en daar is een slachtoffer bij gevallen. Jouw fout.
Kan je schelden op hondeneigenaren (of op mensen met kinderen (als je een kind aan gort had gereden)), maar jij hebt het risico genomen om met die snelheid een heuveltje te nemen waar je slecht zicht had.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

mensen... het is niet zo moeilijk hoor..

als jullie niet meer op deze persoon die jullie zo irritant vinden reageren dan is de lol er zo af. maar helaas vindt iedereen dat ze op hem in moeten gaan en dan heb je dus zo'n groot topic.
Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Ik heb niet alles gelezen, ergens tot ik las dat je in Brabant traint.

Wij trainen (sledehonden) in Noord Brabant en hebben een prima verstandhouding met de fietsers daar, sommigen zijn al is aangeschoven voor een bak koffie bij ons :ok:

Maar goed wij houden rekening met hun en hun met ons, leven en laten leven enzo :ok:
Nou scheelt het wel dat onze honden natuurlijk allemaal vast zitten en dus geen kant op kunnen maar loslopende honden zijn nou eenmaal geen robotjes, een beetje rekening met elkaar houden maakt het leven een stuk gezelliger, echt waar, probeer het eens zou ik zeggen :ok:
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

NicoBorder schreef:http://mtbroutes.nl/ succes, 123 routes door het hele land, hier een kaart: http://mtbroutes.nl/index.php/kaart-nederland
Bedankt voor je kaart.
Ik zie dus nu bevestigd dat al die mountainbikers (en veldrijders die zie je nog véééél meer) hier geen officiële routes hebben.
Nou wist ik dat al: maar toch fijn dat het even bevestigd wordt. :engel:
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Marjoleine schreef: Nou, ik vind die opmerking over nieuwe paden ook leuk. :engel:
Ik ook wel......
Hier heerst een soort wedloop tussen SBB+Particuliere Eigenaren en de MBT/Veldrijders.
De fietsers rijden nieuwe paden het bos in en SBB stort ze vol met takken.
Waarop die fietssters een metertje verderop weer overnieuw beginnen. :F:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Elmo/maureen schreef:
NicoBorder schreef:Vooral op mtb routes blijven lopen, gewoon doen! Jullie zijn echt dwaas, ooit de kinetische energie uitgerekend als een object van in mijn geval + fiets 73 kilo met 30 per uur op je afkomt?
Ooit uitgerekend hoe hard een tak is die naar je kop word gesmeten :cool2:

Mtb routes lopen praktisch altijd dwars door andere wandelpaden. Het is zo jammer dat bijna iedereen met elkaar rekening houd, behalve de mountainbikers.

ah nee correctie, bijna alle mountainbikers.
Jouw ker'l en mien ker'l doen dat wel he :lol1:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Mijn vriend is een fantieke M-biker maar gedraagt zich uber netjes.
Je wilt dus OOK die kneuzen de kost niet geven die express takken op routes neergooien, glas strooien, draadjes spannen en routes die afgezet zijn verstieren door linten weg te halen...
Het werkt dus twee kanten op en je zult net zien dat idd de nette M-biker een keer iemand treft die altijd slechte ervaringen heeft gehad en buiten proportioneel tekeer gaat/fysiek wordt of andersom een nette hondenbaas die een sjagerijne M-biker treft....

Ik ben heel netjes met mijn honden en wens ook zo behandeld te worden...
Als er iemand tegen mij begint te brullen ga ik ook instant in de viswijf stand in 0.01 seconde trouwens...
Oh en mijn vriend? Die kent NOG minder angst dan ik dus ik hoop niet de dag mee te maken dat er iemand raar en narrig gaat lopen doen tegen hem want in tegenstelling tot de M-biker die bang is van honden of de M-biker die stoer doorfietst en nog wat schreeuwt komt die van mij van zijn fiets af
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Stewie schreef:Nou zeg wat een topic, toevallig ken ik die routes waar je het over hebt nicoborder zowel van fietsen als wandelen ja ik zit ook op de mtb.
En dat is wel degelijk een bos gewoon voor alle gebruikers ja er loopt een mtb route doorheen maar ook over behoorlijk wat paden die zowel voor wandelaars als ruiters zijn dus misschien toch wat beter opleten.
Maar goed weet nie wel wie de aso's zijn op die routes
Ik vraag me oprecht af of het label "mtb route" dan geen verkeerde indruk geeft aan mensen zoals Michael, die mogelijk denken dat de route enkel en alleen voor hen is en niet kruist of gelijk is aan paden voor bv wandelaars en ruiters.
Ik kan me voorstellen als je denkt dat het een pure mtb route is, je je ergert aan andere gebruikers van de paden.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
lieveheersbeestje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door lieveheersbeestje83 »

Eline* schreef:
Stewie schreef:Nou zeg wat een topic, toevallig ken ik die routes waar je het over hebt nicoborder zowel van fietsen als wandelen ja ik zit ook op de mtb.
En dat is wel degelijk een bos gewoon voor alle gebruikers ja er loopt een mtb route doorheen maar ook over behoorlijk wat paden die zowel voor wandelaars als ruiters zijn dus misschien toch wat beter opleten.
Maar goed weet nie wel wie de aso's zijn op die routes
Ik vraag me oprecht af of het label "mtb route" dan geen verkeerde indruk geeft aan mensen zoals Michael, die mogelijk denken dat de route enkel en alleen voor hen is en niet kruist of gelijk is aan paden voor bv wandelaars en ruiters.
Ik kan me voorstellen als je denkt dat het een pure mtb route is, je je ergert aan andere gebruikers van de paden.
Nou ja dat had mijn zwager dus. Die dacht dat andere gebruikers (en zeker loslopende honden) niet toegestaan waren op "zijn" route. Tot bleek dat de door mij meegenomen hondenloslooproute niet alleen kruiste maar zelfs een stuk tegengesteld mee opliep met "zijn" mountinbike route. Nu ergert hij zich een stuk minder als hij WEER loslopende honden tegenkomt op dat stuk.
Afbeelding
------Groetjes Prana-----
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Bij de mtb-route in Rheden vond ik dit:
" In het hele gebied, met uitzondering van de rustgebieden voor het wild, mag gewandeld worden.
De route volgt de wandelpaden regelmatig."
http://www.mtbroutes.nl/com_mtbinfo/rou ... ute_id=505

Dat houdt dus in dat je daar met aangelijnde hond óók mag wandelen Michael.Die route is dus niet van jou noch van de wandelaar,en dus heb je rekening met elkaar te houden.
Koop dus toch maar die fluit en hang hem om je nek.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

nou mnr Nico of hoe je heet.
het is wel duidleijk dat jij recht als bijvak hebt. want het gaat natuurlijk nergens over wat jij zegt.
Nana heeft ene hele mooie tekening gekmaakt!

Als half rechten student ken jij natuurlijk de conventie van Bern. de landen die daarbij aangesloten zijn ( en dat is Nederland ) stellen dat het auteurs recht automatisch is.
dwz dat altijd de toestemming van Nana gevraagd moet worden om haar tekening te gebruiken.

dat jij stelt dat je bij excuses het niet zal doen heeft geen waarde. het is bij wet al verboden het überhaupt te plaatsen. dus jij bent niet in de gelegenheid daar eisen aan te stellen.

dus iets beter opletten en een fatsoenlijke rechten studie gaan doen.
en geen jurisprudentie over fietsers die in het bos zonder bel iemand aanrijden ?
jij kent natuurlijk de sites waar je moet zoeken en het koste mij minder dan 20 min om daar wel degelijk jurisprudentie over te vinden in de vorm van arresten van de rechtbank :pffff: en die weet jij natuurlijk te vinden als je recht als BIJ vak hebt.

verder ga ik niet in op je gedrag. de manier waarop jij spreekt ....... oh doe ik het toch
laat maar
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

NicoBorder schreef: Voor de rest ben ik nog nooit een botsing met een hond gekomen

:denken: :denken:
Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat je een hond doodgereden had, zelf een gebroken sleutelbeen had en een schade van 200 euro aan je fiets.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Ik maak een printscreen van de pagina, al gedaan trouwens en post het. Dan is dat screenshotje mijn tekening. De inhoud is idd niet van mij maarja, waar zijn hier de bronnen van dat honden tekeningetje en de foto? Nana is zelf ook al in overtreding.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ik maak een printscreen van de pagina, al gedaan trouwens en post het. Dan is dat screenshotje mijn tekening. De inhoud is idd niet van mij maarja, waar zijn hier de bronnen van dat honden tekeningetje en de foto? Nana is zelf ook al in overtreding.

jij maakt een printscreen van een pagina waar auteurs rechterlijk gevoelige gegevens opstaan en dat is verboden want dat valt onder het auteurs recht.
en je geeft zelf al aan dat de inhoud idd niet van je zelf is. dus je geeft zelf al aan dat je fout zit. je moet dan wel een bronvermelding van '' jou '' tekening bijvoegen. en dus Nana in dit geval om toestemming vragen

daarbij, weet jij waar Nana haar tekening vandaan heeft? misschien zijn het eigen fotos van haar zelf die ze heeft bewerkt. het hondje zal ze zelf ook getekend kunnen hebben... dat weet jij immers niet en dat gaat Nana jou niet vertellen
je moet niet kijken naar wat nana evt fout zou kunnen doen. je gaat zelf al de fout in.

daarbij ga je niet in op het het feit dat er wel jurisprudentie bestaat over het fietsen , de wegenverkeerswet en aanrijdingen tussen wandelaars, honden en fietsen.

lees nu dat je het al gedaan hebt en gepost hebt. je bent nu dus in overtreding. wel een leuk afstudeer project voor mij :mrgreen:
Laatst gewijzigd door frank1985 op 06 jan 2012 15:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Nanna schreef:
frank1985 schreef: daarbij, weet jij waar Nanna haar tekening vandaan heeft? misschien zijn het eigen fotos van haar zelf die ze heeft bewerkt. het hondje zal ze zelf ook getekend kunnen hebben... dat weet jij immers niet en dat gaat Nanna jou niet vertellen
Jawel hoor ;-) Dat hondje heb ik zelf getekend. En iedereen die de foto wil hebben mag hem jatten. :engel:
Ik zeg altijd: op het internet ben ik autonoom. Als je niet wilt dat het gejat of gelezen wordt moet je het er maar niet op zetten :ok:
en bedankt !!!
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

NicoBorder schreef:Ik maak een printscreen van de pagina, al gedaan trouwens en post het. Dan is dat screenshotje mijn tekening. De inhoud is idd niet van mij maarja, waar zijn hier de bronnen van dat honden tekeningetje en de foto? Nana is zelf ook al in overtreding.
Voor iemand met recht als bijvak, weet je overigens verdomd weinig van auteursrecht. Want je blaat veel, maar wat jij laat klopt in het geheel niet met de wettelijke regelgeving. Kortom, je hebt nog veel te studeren.
NicoBorder

Ok, aangezien jij jou tekening online hebt gezet, jat ik h'm effe dank u.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ok, aangezien jij jou tekening online hebt gezet, jat ik h'm effe dank u.

en weer klopt het niet wat jij zegt. je mag hem niet jatten omdat Nana hem online zet maar omdat ze je toestemming heeft gegeven. daarom mag je hem gebruiken en is het dus geen jatten meer.
jezus waar studeer jij zeg,
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Muk schreef:
Voor iemand met recht als bijvak, weet je overigens verdomd weinig van auteursrecht. Want je blaat veel, maar wat jij laat klopt in het geheel niet met de wettelijke regelgeving. Kortom, je hebt nog veel te studeren.
maar goed dat hij het als bijvak heeft. een goede jurist zal het niet worden :mrgreen:
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

TS zou zich zelf ook eens af moeten vragen als er een bord staat dat iets een MTB route is het per definitie ook zo is dat er geen honden mogen lopen. dat vraag ik me namelijk af.
jij stelt namelijk dat als je een ongeluk met een hond krijgt je wel heel sterk zal staan. ik betwijfel dat.
hier in de buurt is een stuk bos waar staat dat je mag fietsen maar aan het begin staat dat over het hele gebied de honden ook los mogen lopen.
dus dan heb je lekker een houten bek denk ik als je een ongeluk veroorzaakt.
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Wat overigens heel effectief is als ze langs je scheuren klein tikje tegen het stuur, ze liggen gegarandeerd op hun bek :lol1: spreek uit ervaring toen 1 van die mtb aso's mijn hond probeerde omver te maaien.
In de randstad, mtb routes? geen idee ik ken ze niet. Weet wel dat ze wandelpaden gebruiken, fietspaden, fietsen waar ze willen je de huid volgescholden krijgt als je niet snel uit de weg springt als heren frusto en co aan het mtb-en zijn. Alles word kapot gereden.

@dat onderzoek uit wageningen ja klinkt leuk, maar ruiters en wielrenners/ mtb-ers zijn doelgroepen die de meeste overlast veroorzaken in recreatiegebieden enzo nou ja na de hangjeugd dan die complete bomen omzagen om een fikkie te stoken.

Overigens komt ts niet bijzonder intelligent over met zijn opmerkingen over recht, dat je het krijgt is leuk, maar dan nog snappen en op de juiste manier interpreteren :P
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

frank1985 schreef:TS zou zich zelf ook eens af moeten vragen als er een bord staat dat iets een MTB route is het per definitie ook zo is dat er geen honden mogen lopen. dat vraag ik me namelijk af.
.
Nee dus. :wink: Toevallig vanmorgen nog gewandeld in het bos waarbij de mtbroute ook gewoon de wandelroute is én zelfs ruiterpad. Een officiele route met bordjes en al.
Het is dus blijkbaar zinvol dat de mtb-ers zich daar eens in verdiepen. Geen snelweg voor hun, maar gewoon een gedeeld pad waarbij je dus rekening met elkaar moet houden.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
frank1985
Zeer actief

Eline* schreef:
frank1985 schreef:TS zou zich zelf ook eens af moeten vragen als er een bord staat dat iets een MTB route is het per definitie ook zo is dat er geen honden mogen lopen. dat vraag ik me namelijk af.
.
Nee dus. :wink: Toevallig vanmorgen nog gewandeld in het bos waarbij de mtbroute ook gewoon de wandelroute is én zelfs ruiterpad. Een officiele route met bordjes en al.
Het is dus blijkbaar zinvol dat de mtb-ers zich daar eens in verdiepen. Geen snelweg voor hun, maar gewoon een gedeeld pad waarbij je dus rekening met elkaar moet houden.

niet datr die regels altijd heilig zijn, als je het onderling goed kunt oplossen geen probleem. beetje water bij de wijn van beide kanten. Maar TS denkt volgens mij dat als er een bordje voor fietsers staat het ook direct geen wandelplaats maar is.

wat ik al eerder aangaf, ik fiets zelf ook veel in het bos en ook best wel eens fanatiek en ook wel eens met meerdere personen. maar wij hebben nooit moeilijkheden. als er iemand loopt met of zonder hond rem je gewoon ff af. het bos is van iedereen. wedstrijd renner of niet. maakt geen zak uit.
Afbeelding
NicoBorder

Als je mij een * klein tikje * tegen mijn stuur geeft op een mtb route, dan heb je een gigantisch probleem, kan ik je vertellen. Kan er nog zo'n grote hond bij staan maar dan ga je gegarandeerd neer. Ik studeer dan ook bedrijfskunde op de universiteit, mij een beetje dom noemen. Jullie interpretatie slaat helaas nergens op, kan best dat je op een mtb pad mag komen, maar slim is het niet. Ik zou het vooral een keer doen trouwens, doe maar op de vaste route van mierlo ofzo.
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

NicoBorder schreef:Als je mij een * klein tikje * tegen mijn stuur geeft op een mtb route, dan heb je een gigantisch probleem, kan ik je vertellen. Kan er nog zo'n grote hond bij staan maar dan ga je gegarandeerd neer.
Kuch juist, insgelijks maar weer :ok:

Owh net nog even gekeken, maar de MTB route alhier (deze keer geesterambacht) kruist: fietspaden, wandelpaden en losloopgebieden.
Nog even overwogen om 2 jochies op mountainbikes die driftig op zoek waren naar de MTBroute van hun fietsjes te trappen, ze fietste op het wandelpad namelijk :F: Dat dankzij jouw instelling trouwens :ok:
Ik heb ze uiteindelijk maar even netjes de juiste kant opgestuurd, zo kan het namelijk ook :E:
En de groeten van de mannen :zwaai
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Als je mij een * klein tikje * tegen mijn stuur geeft op een mtb route, dan heb je een gigantisch probleem, kan ik je vertellen. Kan er nog zo'n grote hond bij staan maar dan ga je gegarandeerd neer. Ik studeer dan ook bedrijfskunde op de universiteit, mij een beetje dom noemen. Jullie interpretatie slaat helaas nergens op, kan best dat je op een mtb pad mag komen, maar slim is het niet. Ik zou het vooral een keer doen trouwens, doe maar op de vaste route van mierlo ofzo.
ik zeg niet dat dat je dom bent. maar als je zegt dat je recht als bijvak krijgt en dan zoveel onzin uitkraamt op dat gebied kom je een beetje nou jah vreemd over.
ik zeg ook niet of het wel of niet slim is om op een ATB pad te komen.
je moet je echter af vragen dat als er staat dat een bepaald deel van een gebied zowel honden/ wandel gebied als MTB gebied is of jij dan kun zeggen dat het niet slim is dat ik daar met mijn hond kom
ik heb dan namelijk net zoveel recht daar te lopen als jij het recht hebt te fietsen.
wat snap je daar niet aan
honden,wandelaars,fietsers zijn daar voor de wet gelijk. jij bent dus niets meer en ik ook niet. je hebt niet het recht te zeggen dat het niet slim is daar te lopen.

maar je kunt het niet helpen, ik ken het gedeelte recht bij bedrijfskunde dus je kunt er idd net veel zinnigs over zeggen.
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

NicoBorder schreef:Als je mij een * klein tikje * tegen mijn stuur geeft op een mtb route, dan heb je een gigantisch probleem, kan ik je vertellen. Kan er nog zo'n grote hond bij staan maar dan ga je gegarandeerd neer. Ik studeer dan ook bedrijfskunde op de universiteit, mij een beetje dom noemen. Jullie interpretatie slaat helaas nergens op, kan best dat je op een mtb pad mag komen, maar slim is het niet. Ik zou het vooral een keer doen trouwens, doe maar op de vaste route van mierlo ofzo.
dat wil ik meemaken met mn lieve swiffertje :mann:
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

volgens mij klopt jou interpertatie niet. Asta egt dat ze dat uit ervaring weet ( dat tikje op het stuur ) omdat iemand haar hond omver probeerde te maaien.
niet dat ik het goed keur maar het is een reactie op, en dat is wel te begrijpen.

dat jij dan zegt als je dat bij mij doet ga je neer. tjah dan kom je idd wel een beetje minder slim over.
ik hoop dat ik jou een keer tegen kom, en dat je dat soort praktijken op mij zal los laten. ik zal je nooit met een vinger aan raken en mijn hond doet al helemaal niets.
Maar oh wat hoop ik dat zon stoere jongen mij een keer neer laat gaan
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Voor iemand die bedrijfskunde studeert ben je inderdaad dom. Je iq mag dan in orde zijn, maar je eq ontbreekt volledig. Daarnaast heb je geen verstand van recht, dus je iq gebruik je ook al niet. En dan ben je dom. Zeker ook omdat jij het over schoppen en neerslaan van mensen hebt, bij een overtreding die je zelf begaat. Je denkt dus met je pieleke in plaats van met je hoofd.
Je bent asociaal en hebt totaal geen oog voor de medegebruiker van het bos waar jij fietst. Dat in tegenstelling tot de hondenbezitters hier op het forum.

En met je grootspraak dat je iemand neerslaat kan ik alleen maar om lachen. Dat je fiets een vergrotend effect heeft op je smegmapieleke wil nog niet zeggen dat je zelf ook een stoere jongen bent. Integendeel!
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Jeannettebo schreef:
dat wil ik meemaken met mn lieve swiffertje :mann:
Tijd voor een forumwandeling bij Mierlo :cheer:
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”