Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

klein klein leutertje
wat doe je in het bos
je maakt er alle planten stuk
en rost er graag op los

Oh mn lieve hondenbaas
zeg het niet tegen de bossebaas
Ik zal mijn fietsje laten staan
en de hondjes hun gang laten gaan
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

hij is echt weg, begin hem te missen
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Kan dat dan toch nog?
Begin hem ook bijna te missen.... Bijna :F:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos

Ongelezen bericht door malinois »

NicoBorder schreef:MUK:

Ik heb nooit gezegd dat er morgen een wedstrijd is, eerste wedstrijd is in berlicum in maart, heb gezegd dat er zondag een toertocht is in Valkenswaard, maar jullie staan open voor geen enkel argument, ik geef het op met jullie valt niet te praten. Heb het misschien verkeert aangepakt maar net bijvoorbeeld heb ik duidelijk gemaakt dat deze paden te onoverzichtelijk zijn voor de 2 groepen. Is het leuker om met de hond op zo'n paadje te komen? Nee kom er dan ook niet te gevaarlijk. Blijf op de overzichtelijke (brede) paden en wij rijden jullie echt niet van je sokken, maar op zo'n paadje kan je niet constant denken ohh opletten na deze bocht staat iemand, dat gaat gewoon niet in een training. Dat zou hetzelfde zijn als je gaat lopen op een parcours met alleen maar stoplichten. Dat was mijn laatste reactie. Echte helden komen morgen maar met hun grote praatjes.
waarom ga jij dan niet gewoon op het fietspad fietsen? Waarom zouden de honden mensen weg moeten? Heb je geen last van onoverzichtelijke bochten, rij je geen honden, ook probleem opgelost.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Maar Mal... je denkt toch niet dat hij die mtb-paden zomaar opgeeft? Die zijn er voor hem en zijn maatjes. Dan zoek je toch geen alternatief. Die zijn er voor hem en niet voor hondenbezitters.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:Doe maar een slotje op dit topic, mijn conclusie is op de kruisingen met wandelpaden kunnen jullie rekenen op mijn aandachtzaamheid en zal ik jullie netjes laten passeren of zelfs de weg wijzen, op de pure mtb paden niet. Mocht ik ooit van m'n fiets geduwt worden op zo'n pad sta ik niet voor mezelf in.

Ciaooo
Modjesmodus: sorry slotjes doen we we in principe nooit, alleen in uitzonderlijke gevallen en dat is dit niet.

Mali-modus: ik sta niet voor mezelf in als iemand mn honden maar een haartje krenkt... en mensen die me echt kennen weten hoe ik ben en hoe ik kan reageren.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Afbeelding
met je onderschrift er recht onder... Glenn vol ongeloof naar boven kijkend :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

frank1985 schreef:
NicoBorder schreef:Ja natuurlijk, in feite zijn jullie gewoon een stelletje halve garen zonder echte hobby's met een hond als uitlaat klep. Mijn fantastische intellect gaat jullie ver boven de pet. DOEI (maar nu echt)
OMG, dat meen je niet... ik stel heel nette normale vragen.... ik vraag gewoon waar in de wet staat dat ik weg moet.
het enige wat jij doet is met een berekening komen....
en idd mijn hond is mijn hobby.... mijn alles... ik wil dat wel toegeven.
ik zeik jou hobby toch ook niet af ?
Fijn dat Frank het nog gequote heeft dan, even ter uwer info: mijn honden zijn MIJN sport... zijn MIJN hobby... :ok: Denk dat ik er meer mee doe IN WIND, REGEN, STORM, SNEEUW EN HITTEGOLF dan jij op je fietsje hoor... sterker nog dat weet ik wel zeker... en ik weet ook dat die vele malen meer kosten dan jouw fietsje... dus als jij er eentje willens en wetens aanrijdt kun jij een enorme schadeclaim verwachten...
Afbeelding
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Nanna schreef:
Machie schreef:
Tijd voor een forumwandeling bij Mierlo :cheer:
Ik loop er dagelijks ;-) Dus kom maar meewandelen hoor ;-) Ik zorg voor koffie, boksbeugels en pleisters ;-)
Ik durf niet met jou te lopen :D :O:

Hier trouwens ruiter, hondeneigenaar en rechtenstudent :D Dus ik ken de ergernissen van beide kanten en de ergernissen over mtb en gezamelijke paden en snap TS zijn bijvak ietsjes beter ;) Maar ik zag al hele mooie reacties van Frank1985 daarover
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

frank1985 schreef:
Muk schreef:
Branka schreef:
Muk schreef: Maar, ik ben de beroerdste niet, ik gun Nicoborderline een lieve partner die minstens 4 honden heeft. :mrgreen:
Bij voorkeur van een leuk ras waarmee ze fokt! :cheer:
Een leuke molosser. Wie weet kom ik dan op bezoek als geïnteresseerde pupkoper. :mrgreen:

ik ga mee ik ga mee...... want miss atb en ik zijn vrienden
Gezellig! :cheer:

Nico is wel een mooi weer mtb-er. Een hondenbezitter loopt zelfs in pokkenweer door de bossen, maar mooiweerfietsers zijn daar te slap voor. Mooiweerfietsers en -wandelaars zijn trouwens het ergste soort. Normaal gesproken is het rustig in het bos en zodra het zonnetje schijnt en de temperatuur aangenaam is, kruipen ineens alle mooiweergebruikers onder hun stenen vandaan om zich in het bos te vermaken. Dat zijn dus de momenten dat ik als het even kan niet in het bos ben. :mrgreen:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

NicoBorder schreef:Banen zijn voor de talentloze, beetje als loonslaaf je zielige leven leven. Ben nog student maar ik ga dus never nooit voor een baas werken. (dit was echt mijn laatste reactie) Ik geef mezelf op voor een IP ban.
Ik heb me verder niet met de discussie bemoeid omdat anderen al alles hebben gezegd.

Maar ik wil wel even ingaan op deze misselijke opmerking. Als talentloze zielige loonslaaf vind ik het buitengewoon ergerlijk dat ik me blauw betaal aan jouw studie.
Ik gun mijn zuurverdiende centjes liever aan iemand die meer hersens, empathie en goed fatsoen heeft.
Afbeelding
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Het is algemeen bekend dat zo'n 5-10% van alle managers lijdt aan een (vaak antisociale) persoonlijkheidsstoornis. Jij studeert bedrijfskunde toch? Met iemand met een persoonlijkheidsstoornis kun je praten tot je blauw in je gezicht ziet, daar win je het nooit van, maar dat komt omdat die een andere werkelijkheid aanhouden dan de rest van de wereld. In hun optiek zijn ze namelijk erg belangrijk, ze denken vaak dat de wereld om hen draait. Ook is het vaak zo dat juist negatieve aandacht prettig voor ze is, ze houden van bekvechten, want elke aandacht is aandacht. Empatisch vermogen hebben ze nauwelijks en ook hun geweten is vaak slecht ontwikkeld. Ze zijn vaak wel erg succesvol in hun werk, omdat ze over lijken kunnen gaan. Wat daar ook een beetje bij hoort, is een gebrek aan angst, zie je ook veel. Dat betekent dat iemand emotionele ontwikkeling heeft gemist in de jeugd waardoor ze niet bang zijn voor dingen waar je wel bang voor moet zijn. Omdat angst je juist vaak helpt in het leven om op het goede pad te blijven, zijn deze mensen dan ook vaak immoreel of anderzins verkeerd bezig in het leven waar het gaat om de omgang met anderen.

Dit even ter achtergrond informatie.
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Wat een vervelend mannetje ben jij :wink:
En als je denkt mij even tegen de vlakte te kunnen slaan, stuur ik Baco achter je aan, eens kijken hoe hard je kan fietsen, doe wel alvast een pamper om. :cheer: :cheer:

Ik heb nooit problemen met fietsers, nou ja sommige groepen, maar dat is altijd zo als je ze tegenkomt in groepen dan zijn ze stoer, een enkel fietser geen probleem en ze bedanken altijd als ik aan de kant ga. :ok: je fietst ook niet zomaar door Baco heen :wink:
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Als ik Baco niet aan de kant haal, dan blijft hij ook staan, dan moeten ze zich even voorstellen en dan is het goed en mogen ze verder fietsen. :mrgreen:
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

In Wester(n)schouwen kruiste ik mountainbike paden Nu was het niet prachtig weer te noemen toen ik er liep en degenen die fietsten werden door een mental coach voortgebruld :engel: dus een grote snelheid hadden ze niet, én ik hoorde dat ze er aan kwamen. Reden genoeg om de honden die op dat moment voor me liepen even terug te roepen of op commando te laten wachten. We kruisten elkaar een paar keer niet dezelfde fietsers wellicht, maar zolang ik hoor als ze zich laten horen dat ze eraan komen dan hou ik de honden voor ieders veiligheid wel bij me hoor.
In deze streken hebben we niet veel te maken met mountainbikers, wel met wielrenners in de duinen of op de fiets/wandelpaden. En ook daar zitten goede tussen en slechte. De goede brullen al naar elkaar "tegenligger" of "Loslopende hond" Als ik zo'n brul hoor onderneem ik ook actie, honden aan de kant of een af of wat dan ook. Als zo'n brul te laat doorkomt kan ik ook niet reageren en zou ik het de wielrenners of mountainbikers in kwestie hoogst kwalijk nemen als er wat gebeurd.
Paar maanden geleden is er 1 overleden die met hoge snelheid duin uit kwam zetten, wel een autoweg op, de jongedame kon niet meer stoppen met haar auto. En op de boulevard crossen ze ook maar door, verkeer van rechts heeft voorrang, menig wielrenner is daar gelanceerd. Ze zitten zo voor je wielen.
En zelf ook gehad dat mijn ene aan de flex liep en de ander los en er iemand in de late uurtjes doorheen kwam crossen, ik moest echt brullen remmen! hij had totaal niet door dat het flexlijntje al tussen zijn spatbord zat. Ging goed, maar had hij even gebeld dan had ik geweten dat er op dat late tijdstip iemand aankwam of wilde passeren en had ik de hond die aan de flex zat naast me geroepen. Die kans kreeg ik toen niet.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik lig hier echt te rollen van het lachen. Ik vond het zo stil op het forum.....maar hier ontdek ik 22 pagina's onzin in 3 dagen :E:
Geweldig om te zien hoe iedereen er weer intrapt, misschien met open ogen, maar jullie hebben Nico in elk geval aangenaam bezig gehouden :ok:
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Hee Nana, kijk is wel bordje ik net tegen kwam in Mierlo/geldrop tijdens het mountainbiken (trouwens niemand van jullie gezien maargoed)
Een blauw bordje met: Aangelijnd uitlaten.... Hier meer info: http://www.geldrop-mierlo.nl/WonenEnMij ... beleid.htm ...

Heb gelijk maar even wat mensen aangesproken die zich niet aan de regels hielden, hoop dat jij er ook bij zat. Verdere navraag leert ook dat bij circa 90 procent van de mtb gebieden deze regel geld. Uitzonderingen voor zeer afgelegen gebieden...

Verder heb ik uitgezocht dat als ik door een hond ten val kom, gebeten wordt of schade aan mijn materiaal heb, de eigenaar ten allen tijden aansprakelijk is voor de geleden schade. Dus als je "charles" laat staan, weet ik niet of ik hem nog wel op tijd kan ontwijken, wordt wel weer tijd voor een nieuwe fiets, mooi als hij gratis zou zijn. :wink:

Hier nog een leuke quote van het mtb forum:
Als ik dergelijke mensen tegenkom, zal ik het niet laten om ze aan te spreken op de
werkelijk idiote locatie waar ze hun hond loslaten (for the record: mij vind je alleen OP de
mountainbikepaden, of incidenteel op het fietspad/openbare weg). Meestal stap ik wel
gewoon even af als de hond met zijn smoelwerk in mijn voorwiel dreigt te komen.. geeft zo'n
bende en het is volgens mij beroerd om die tandjes tussen je spaken vandaan te rapen.
Bovendien gaan we hier in dit topic voorbij aan het feit dat er ook oudere mtb'ers zijn: bij toertochten zie ik soms eindbazen van boven de 60. Deze mensen hebben niet het reactie vermogen als andere, ik vind niet dat je deze mensen in gevaar moet brengen door honden naar de routes te brengen. Soms zitten ze fietsers ook achterna voor ons jongere niet zo'n probleem maar snap dat als je iets ouder bent je wel eens kan vallen daardoor.

Misschien toch een idee om lekker in de losloop gebieden te blijven mensen?

* zo lekker uitkateren met wat cassave chips en een cola light, kom maar op met die reacties ben straks weer beschikbaar *
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 jan 2012 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik ga maar eens wandelen.Met aangelijnde hond op een mb-route :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Jeffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door Jeffy »

Waarom is een fietsbel eigenlijk verboden tijdens wedstrijden?
Muk

NicoBorder schreef:Bovendien gaan we hier in dit topic voorbij aan het feit dat er ook oudere mtb'ers zijn: bij toertochten zie ik soms eindbazen van boven de 60. Deze mensen hebben niet het reactie vermogen als andere, ik vind niet dat je deze mensen in gevaar moet brengen door honden naar de routes te brengen. Soms zitten ze fietsers ook achterna voor ons jongere niet zo'n probleem maar snap dat als je iets ouder bent je wel eens kan vallen daardoor.

Of oudere hondenbazen / wandelaars, maar daar denk je niet aan.
Nogmaals, mocht een hond ergens niet los mogen lopen, dan kun je ze er terecht op aanspreken. Maar......hier mogen ze wel loslopen én lopen de mtbpaden ook over het losloopgebied (als er al officiële mtbpaden zijn!) en dan heb je werkelijk geen poot om op te staan. En zoals het hier is, is het in het overgrote deel van NL ook. Zelfs in Mierlo. Maar dat snap jij niet met je beperkte blik.
NicoBorder

Zie die plattegrond maar onder de regels, dat is gewoon niet waar Muk. Je spreekt net zoveel poep als je hond uitschijt. Neem maar contact op met Staatsbosbeheer. Bel is verboden omdat je je tegenstanders ermee uit hun concentratie kan halen. En doe maar lekker uitlaten op een mtb route, hoop dat je iemand tegen komt die aan een nieuwe fiets toe is.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 jan 2012 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

ik moet wel lachen om die mtb'ers. die uitdossing, en die kwaaie serieuze koppen :LOL:
dan zing ik altijd het liedje 'hé, grote man, op je kinderfiets, de zon draait steeds met je meeeheeee' :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Muk

NicoBorder schreef:Hee Nana, kijk is wel bordje ik net tegen kwam in Mierlo/geldrop tijdens het mountainbiken (trouwens niemand van jullie gezien maargoed)
Een blauw bordje met: Aangelijnd uitlaten.... Hier meer info: http://www.geldrop-mierlo.nl/WonenEnMij ... beleid.htm ...

Heb gelijk maar even wat mensen aangesproken die zich niet aan de regels hielden, hoop dat jij er ook bij zat. Verdere navraag leert ook dat bij circa 90 procent van de mtb gebieden deze regel geld. Uitzonderingen voor zeer afgelegen gebieden...

Verder heb ik uitgezocht dat als ik door een hond ten val kom, gebeten wordt of schade aan mijn materiaal heb, de eigenaar ten allen tijden aansprakelijk is voor de geleden schade. Dus als je "charles" laat staan, weet ik niet of ik hem nog wel op tijd kan ontwijken, wordt wel weer tijd voor een nieuwe fiets, mooi als hij gratis zou zijn. :wink:

Hier nog een leuke quote van het mtb forum:
Als ik dergelijke mensen tegenkom, zal ik het niet laten om ze aan te spreken op de
werkelijk idiote locatie waar ze hun hond loslaten (for the record: mij vind je alleen OP de
mountainbikepaden, of incidenteel op het fietspad/openbare weg). Meestal stap ik wel
gewoon even af als de hond met zijn smoelwerk in mijn voorwiel dreigt te komen.. geeft zo'n
bende en het is volgens mij beroerd om die tandjes tussen je spaken vandaan te rapen.
Bovendien gaan we hier in dit topic voorbij aan het feit dat er ook oudere mtb'ers zijn: bij toertochten zie ik soms eindbazen van boven de 60. Deze mensen hebben niet het reactie vermogen als andere, ik vind niet dat je deze mensen in gevaar moet brengen door honden naar de routes te brengen. Soms zitten ze fietsers ook achterna voor ons jongere niet zo'n probleem maar snap dat als je iets ouder bent je wel eens kan vallen daardoor.

* zo lekker uitkateren met wat cassave chips en een cola light, kom maar op met die reacties ben straks weer beschikbaar *
Daar waar de honden aangelijnd moeten zijn, lopen ook mtbpaden, ook over gewone wandelpaden. Dus daar moet jij als fietsert met een klein pikkie ook rekening mee houden. En aangezien de veiligheid van wandelaars (al dan niet met hond) nog altijd boven de veiligheid van gefrustreerde mensen op de fiets gaat, kun je maar beter dimmen. Want een protest tegen de fietsers hier in de omgeving is zo gebeurd en daar zijn die fietsers ook niet mee geholpen. De veiligheid van de wandelaars en ruiters komt dat wel ten goede overigens.
En aangezien het hier weinig heeft gescheeld dat de fietsers hun crossmogelijkheden kwijt zijn geraakt, kun jij (en je gefrustreerde vrinden) maar beter een toon lager zingen en gewoon rekening houden met de rest van de medebosgebruikers. Net zoals wij ook rekening houden met de medebosgebruikers.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

NicoBorder schreef:Zie die plattegrond maar onder de regels, dat is gewoon niet waar Muk. Je spreekt net zoveel poep als je hond uitschijt. Neem maar contact op met Staatsbosbeheer. Bel is verboden omdat je je tegenstanders ermee uit hun concentratie kan halen.
Ok, speciaal voor jou. Zoek maar op, route over de holterberg.
Zie je nijverdal? Dat is hondenlosloopgebied en whoooo je mtb route gaat er dwars doorheen :pffff:
NicoBorder

Laat me door jou niet bedreigen met dat gedrocht wat je een hond noemt van je. Je hebt gewoon ongelijk je moet je hond aangelijnd houden in die gebieden. En dan hou ik er idd rekening mee, maar kan niet garanderen dat ik niet meer op tijd kan remmen, en dan ben JIJ alleen JIJ aansprakelijk.

Mooi je hebt gelijk, doe er net als ik iets aan. Ik heb namelijk ook gelijk ;) hier mag het dus NIET.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 jan 2012 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

NicoBorder schreef:Zie die plattegrond maar onder de regels, dat is gewoon niet waar Muk. Je spreekt net zoveel poep als je hond uitschijt. Neem maar contact op met Staatsbosbeheer. Bel is verboden omdat je je tegenstanders ermee uit hun concentratie kan halen. En doe maar lekker uitlaten op een mtb route, hoop dat je iemand tegen komt die aan een nieuwe fiets toe is.
Ik weet wel degelijk waar ik over praat, iets dat ik van jou niet kan zeggen. :wink:
Was je mond eens met zeep, wie weet komt er nog eens wat nuttigs uit bij je.

Overigens vind ik een kater bij een sporter die leeft van zijn sport niet echt professioneel. Maar dat geldt voor je hele houding.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

NicoBorder schreef: En doe maar lekker uitlaten op een mtb route, hoop dat je iemand tegen komt die aan een nieuwe fiets toe is.
jammer dat je hier niet rijdt, ik wou je wel eens zien tegenover mij en mijn honden :lol1:
denk dat je dan meer nodig hebt dan een nieuwe fiets en no way dat ik daar voor opdraai :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Muk schreef:
NicoBorder schreef:Zie die plattegrond maar onder de regels, dat is gewoon niet waar Muk. Je spreekt net zoveel poep als je hond uitschijt. Neem maar contact op met Staatsbosbeheer. Bel is verboden omdat je je tegenstanders ermee uit hun concentratie kan halen. En doe maar lekker uitlaten op een mtb route, hoop dat je iemand tegen komt die aan een nieuwe fiets toe is.
Ik weet wel degelijk waar ik over praat, iets dat ik van jou niet kan zeggen. :wink:
Was je mond eens met zeep, wie weet komt er nog eens wat nuttigs uit bij je.

Overigens vind ik een kater bij een sporter die leeft van zijn sport niet echt professioneel. Maar dat geldt voor je hele houding.
Hij leeft gewoon van zijn stufie hoor :lol1:
NicoBorder

Zal wel moeten, je bent TEN ALLEN TIJDEN aansprakelijk. Nee mijn stuffie gaat naar m'n ouders, die hebben goed voor me gezorgd nu is het tijd iets terug te doen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 jan 2012 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

NicoBorder schreef:Laat me door jou niet bedreigen met dat gedrocht wat je een hond noemt van je. Je hebt gewoon ongelijk je moet je hond aangelijnd houden in die gebieden. En dan hou ik er idd rekening mee, maar kan niet garanderen dat ik niet meer op tijd kan remmen, en dan ben JIJ alleen JIJ aansprakelijk.
Ik bedreig niemand, dat maak jij ervan met je grote fantasie en kleine piemel.
Als ik wandel met een aangelijnde hond in een aanlijngebied én jij rijdt mijn hond aan, dan ben jij daar als fietser toch echt verantwoordelijk voor. Als je dat al niet snapt is wel heel triest.
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”