Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Rexyboy
Actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 1

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door Rexyboy »

@ Muk
Bangelijke foto!!!!
Wees niet te lang boos op mij en sluit mij niet op voor straf,
jij hebt je werk en je vrienden... en ik? Ik heb alleen jou...

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

NicoBorder schreef:@Suzanne:

Dit is totaal niet van toepassing om mijn situatie, maar ik begrijp je frustraties.

@Machie:

De organisatie heeft ongetwijfeld een vergunning gekregen, dus dat is een afweging van de beleidsbepaler geweest die positief uitviel voor ons mountainbikers.
Dat je een vergunning krijgt betekent niet dat je van god los bent of het gebied alleen voor jullie is. In die vergunning is namelijk altijd de voorwaarde opgenomen dat men rekening moet houden met andere gebruikers van het gebied :wink:
Ofwel je krijgt toestemming voor een tourtocht door een gebied met zoveel personen maar als tourtocht dien je wel voor de veiligheid in te staan, ofwel letten op je medegebruikers. Dus als je dan alsnog door losloopgebied gaat zal dat toch echt stapvoets moeten op een retedrukke zondagmiddag (welke halve zool voor een zondag vergunning geeft voor zo'n tourtocht :oohja: is natuurlijk weer een andere vraag als ze al uberhaupt een vergunning hebben).
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Helemaal niet, daar ik mijn fiets voor wedstrijd doeleinde gebruik hoef ik geen bel te monteren, ik schreeuw PAS OP!!, dan ga je aan de kant en dan zeg ik dankjewel thats it, is genoeg waarschuwing. Voor verdere info inclusief teruggekaatste beledigingen verwijs ik je naar mijn bovenstaande bericht.

En die armband is geen goed idee, heb h'm gehad maar bij mountainbiken gaat hij door de schokken constant af...
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 08 jan 2012 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
NicoBorder

Heb ik ooit gezegd dat je je zo moet gedragen? Mountainbiken is zo populair dat toertochten toch vaak te druk zijn om constant een normaal tempo te rijden, maar dat neem je voor lief als je meedoet.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

NicoBorder schreef:Ahh MUK, hoef je naam eigenlijk niet te lezen om te weten dat het bericht van jou was, daar jezelf zo gefrustreerd als de pest bent. Je bent denk ik jaloers op bikers, wij kunnen ons nog in zo'n strak pakje vertonen en het ziet er appetijtelijk uit, met jou postuur zal dat waarschijnlijk een stuk lastiger zijn.
:ok:

Goed bezig zo. Toon ik eens begrip, blijkt dat je nog geen steek verandert ben en nog net zo'n asociale biker bent als uit je beginpost. Als je eens had gelezen, had je ook gezien dat ik ook nog wel eens op een mtb fiets stap. Alleen dan zonder jouw frustraties, want die heb ik niet.
En dat je mijn antwoord niet snapt (ik weet het, dat gaat boven je pet) dat betekent nog niet dat ik geen antwoord heb gegeven op je vraag.

Maar je ontwijkt mijn vraag. Vertel eens wat meer over dat wedstrijdje van je? Of ben je nu een nog grotere schijtluis geworden?
NicoBorder

Jou begrip tonen heb ik absoluut geen boodschap aan. Je gaat maar lekker door met je rare insinuaties en foute conclusie's daar ben je al dagen mee bezig dus waarom zou ik nu je daarmee stopt mijn houding jegens jou veranderen? Je ziet dat ik tegen mensen die mij normaal benaderen een normaal antwoord terug geef zonder beledigingen. Bij jou kaats ik de bal simpelweg terug, beetje zielig reageren als je de bal terug gekaatst krijgt, en als je denkt dat ik jou niveau niet aan kan en dat ook zo vermeld ben je nog arroganter en dommer als ik al dacht. Je wil totaal niet inbinden of fatsoenlijk op mijn argumenten reageren. No need om nog met jou in discussie te gaan.

En nee ik vertel niet meer, je weet al waar het is...
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 08 jan 2012 15:22, 2 keer totaal gewijzigd.
NicoBorder

een panty :p Wel eens goed naar wielrennen gekeken? Verder scheld of beledig ik mensen nooit uit eigen beweging, ik ga wel graag in op mensen die dat bij mij doen, en laat me zeker op een forum niet door de eerste de beste de les lezen.
Asta

Zelf niet dom genoemd willen worden en andere mensen wel dom noemen tut tut tut :lees:

Maar nicoborder ofwatdanook, je zegt alleen maar dat jij 99% op mtb routes rijden, en dat JIJ last hebt van zus en zo, op alle LASTEN van mtb-ers, buiten routes, op wandelpaden, op ruiterroutes reageer je niet want jij doet dat niet dus dat is gezemel. Heb je door hoe eenzijdig jij deze discussie voert? Jij mag zeiken over mensen maar wanneer mensen met valide argumenten over de enorme (tjsa helaas is dit toch de juiste term) overlast die die groep veroorzaakt slaat dat nergens op in deze discussie. :roll: Het gaat niet solamente over honden op mtb-routes, maar over honden & mtb-ers, en dan is die mtb groep niet ineens meer holier than thou zoals jij nu even schijnheilig probeert te schetsen hier.

Moest ook even interessant doen, hint solamente is spaans :lol1:
Muk

NicoBorder schreef:Jou begrip tonen heb ik absoluut geen boodschap aan. Je gaat maar lekker door met je rare insinuaties en foute conclusie's daar ben je al dagen mee bezig dus waarom zou ik nu je daarmee stopt mijn houding jegens jou veranderen? Je ziet dat ik tegen mensen die mij normaal benaderen een normaal antwoord terug geef zonder beledigingen. Bij jou kaats ik de bal simpelweg terug, beetje zielig reageren als je de bal terug gekaatst krijgt, en als je denkt dat ik jou niveau niet aan kan en dat ook zo vermeld ben je nog arroganter en dommer als ik al dacht. Je wil totaal niet inbinden of fatsoenlijk op mijn argumenten reageren. No need om nog met jou in discussie te gaan.

En nee ik vertel niet meer, je weet al waar het is...
Ik zag (want je ware aard komt weer boven) dat je iets milder werd en normaal kon reageren tegen mensen met een andere mening. En een discussie op een normale manier voeren is ook prettiger. Maar gelukkig komt je asociale karakter weer naar boven. Je niveau daalt weer tot een bedroevend punt. Wat dat betreft ben je echt een gefrustreerd kind. Want je gedraagt je als een verwend, dreinend kind wat zijn zin niet krijgt.

Jij kan niet lezen en ziet niet dat ik normaal op jouw argumenten heb geantwoord. Dat is jouw probleem.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

NicoBorder schreef:
@Machie:

De organisatie heeft ongetwijfeld een vergunning gekregen, dus dat is een afweging van de beleidsbepaler geweest die positief uitviel voor ons mountainbikers.
Ja, die hebben ze vast. Want.. dat stukje is een mtb route, maar ooook losloopgebied ;)

Ik kwam deze tegen vandaag.
En 200 meter verderop een mtb'er (niet van de tourtocht)

Afbeelding
NicoBorder

Asta, ik spreek graag namens en voor mezelf, de reden dat ik niet in ga op bovenstaande is dat dat niet voor mij geld. Ik fiets niet op ruiterpaden, losloopgebieden of wandel gebieden, ik fiets op mtb routes. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle mtb'ers en jullie niet voor alle hondenbezitters. Je reactie raakt kant nog wal.

MUK, je bent zo arrogant als wat, jij bepaald wanneer je normaal of niet normaal reageert? Dat maak ik duidelijk op uit jou reacties. Je gaat totaal niet in op mijn argumenten, 90 procent van wat je zegt is aantoonbaar niet waar.

Ben me er van bewust dat niet iedereen wielrenners sexy of wat dan ook vind, ik ben gelukkig al voorzien dus het zal me mijn ballen roesten, kan jullie wel vertellen dat alles prima werkt ondanks het mountainbiken en wielrennen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 08 jan 2012 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

Cleva schreef:
NicoBorder schreef:een panty :p Wel eens goed naar wielrennen gekeken?
Nou, een balletpakje dan. Hoe dan ook, zo'n synthetische ballenprakker boven een zadeltje dat iets te veel op een dildo lijkt.
De mannelijkheid druipt er vanaf, hoor. :mrgreen:
Verder scheld of beledig ik mensen nooit uit eigen beweging, ik ga wel graag in op mensen die dat bij mij doen, en laat me zeker op een forum niet door de eerste de beste de les lezen.
Nee, want dan ga je over iemands gewicht praten. Chique zeg.
:LOL:

Ach, Nico mag nu dan enigszins afgetraind zijn, dat kan. Is ook zijn enige punt is wat hij in de strijd kan gooien. Overigens ben ik niet onder de indruk van wielrenners, mtb-ers of wat dan ook. Dat zijn meestal kleine mannen (met een grote bek dus) en daar val ik niet op. Geschoren mannenbenen is ook al niet iets waar ik op val. Geef mij maar een echte man en geen lilliputter in ballenprakker :LOL: op de fiets.
Asta

Sorry hoor, maar dan deponeer je een klacht en heb dan niet de pretentie een discussie willen te voeren. Want in een discussie komen alle voor en nadelen boven water en als je dat niet kan/wil zoals hieruit nogmaals maar weer eens blijkt ben je gewoon een ordinaire klagert. Prima, niks mis mee hoor, maar discussies voeren ben je geen flitsende ster in, hou het maar bij je flitsende pakkie.

@vergunning, heel veel mensen organiseren dingen vergunningloos, dus als voormalig beleidsmaker zou ik zeggen zo'n club zal nooit vergunning krijgen voor dergelijke activiteiten op een zondag vanwege de overlast. Dus of die club een vergunning heeft is discutabel, normaals, niet blind uitgaan van holier than thou mtb-ers doen alles volgens de regeltjes. Dat weet je niet of ben je toevallig nu ook al helderziende?
NicoBorder

MUK: Wat jij over mij vind kan me zoals bovenstaand m'n reet/ballen roesten. Merk wel dat mijn benen als mooi ervaren worden door de meeste vrouwen maar dat terzijde.

Asta, Je reactie is jet again volkomen onwaar en slaat nergens op. Ik geef mijn reactie op jou bericht, dat jij daar niets meer over kan zeggen en mij verwijt dat ik niet in discussie ga.... 28 pagina's bewijzen jou ongelijk...

Ook het tweede gedeelte van je bewering slaat nergens op: Mountainbike toertochten vinden plaatsen onder de vlag van de NFTU de (fiets bond zeg maar ) dit is altijd zo omdat anders geen dagverzekering geboden kan worden en dan zou niemand mee doen, want je zou maar vallen ofzo...
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 08 jan 2012 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

NicoBorder schreef:MUK: Wat jij over mij vind kan me zoals bovenstaand m'n reet/ballen roesten. Merk wel dat mijn benen als mooi ervaren worden door de meeste vrouwen maar dat terzijde.
Blijkbaar niet, anders reageer je niet op mij. :LOL:

Ga nu eens serieus in op de tegenargumenten van anderen (niet die van mij, want van mij kun je toch niks hebben), want dat doe je ook niet. Je hebt een hele egocentrische blik op het gebruik van wandelgebieden waar toevallig ook een mtb-pad doorheen loopt.
Rexyboy
Actief

NicoBorder schreef: Merk wel dat mijn benen als mooi ervaren worden door de meeste vrouwen maar dat terzijde....

tot je je mond opendoet.. dan haken de vrouwen af

Afbeelding

Asta

NicoBorder schreef:MUK: Wat jij over mij vind kan me zoals bovenstaand m'n reet/ballen roesten. Merk wel dat mijn benen als mooi ervaren worden door de meeste vrouwen maar dat terzijde.

Asta, Je reactie is jet again volkomen onwaar en slaat nergens op. Ik geef mijn reactie op jou bericht, dat jij daar niets meer over kan zeggen en mij verwijt dat ik niet in discussie ga.... 28 pagina's bewijzen jou ongelijk...
whahahaha :LOL: :LOL: :LOL:

Ik snap dat je niet kan reageren gezien je uitgeluld ben dus maar de ander weer uitgeluld noemen
lieveheersbeestje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door lieveheersbeestje83 »

NicoBorder schreef:*knip* Ik fiets niet op ruiterpaden, losloopgebieden of wandel gebieden, ik fiets op mtb routes. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle mtb'ers en jullie niet voor alle hondenbezitters. *knip*
Hier zeg je wel iets heel goeds. Wij zijn niet verantwoordelijk voor alle hondebezitters die in aanlijngebied hun hond los hebben lopen of in losloopgebied hun hond niet terug kunnen roepen of laten jagen op fietsers. Als je de reacties hier goed gelezen hebt dan wil eigenlijk iedereen in losloopgebied lopen met een onder appel staande hond en daar waar zij MBT routes kruisen dan wel dat dit gelijke paden zijn tijdig gewaarschuwd worden (een LET OP is voor mij voldoende, mits je het niet schreeuwt nadat je al voor bij me bent) zodat ze hun hond bij zich kunnen roepen danwel op afstand kunnen laten (zitten en) blijven.

Waarom wil jij niet luisteren naar de irritatie die andere MBT-ers die zich niet aan de regels houden opwekken, maar moeten wij wel luisteren naar je (ik censureer mezelf even, vul zelf maar in) over honden die in MBT only routes lopen met bazen die het niks kan schelen dat ze overhoop gereden worden (en ja ik chargeer even)?
Afbeelding
------Groetjes Prana-----
NicoBorder

Ik heb gereageerd op jou asta, ik heb je ongelijk zelfs bewezen quote maar.

MUK, zoals eerder gezegd je argumenten zijn 90 procent aanwijsbaar fout som ze maar op dan behandel ik ze één voor één.

Rexyboy, No need, ben zoals eerder gezegd al voorzien.
Muk

NicoBorder schreef:Ik heb gereageerd op jou asta, ik heb je ongelijk zelfs bewezen quote maar.

MUK, zoals eerder gezegd je argumenten zijn 90 procent aanwijsbaar fout som ze maar op dan behandel ik ze één voor één.

Rexyboy, No need, ben zoals eerder gezegd al voorzien.
Mijn argumenten zijn in jouw ogen 90% fout, maar gelukkig schrijf jij de wet niet voor. Ik ga namelijk uit van de NL wetgeving. En mocht je die niet uit je hoofd kennen, dan volstaat het rekening houden met elkaar over het algemeen ook in het bos.
NicoBorder

Lieveheersbeersje:

Terechte goed onderbouwde reactie, zoals je zal zien ga ik daar normaal en fatsoenlijk op reageren. Ik merk dat je jezelf net als ik keurig aan de regels probeert te houden, dus zo ver zitten wij qua mening al niet van elkaar af. De reden waarom ik dat doe is: ik merk dat een aantal mensen hier niet willen wijken van de routes, dit wordt in veel reacties duidelijk. Ik raad je aan en tegelijkertijd af om het opnieuw door te lezen, want het is wel heel erg veel :p .

Cleva:

Jullie begonnen die discussie, vroeg me af waar het vandaan kwam maar nu weet ik het dus. Ja die Engelse termen ga er iets aan proberen te doen, zal bij de jeugd horen.

Muk:

Nogmaals, som ze hieronder even op dan behandel ik ze even één voor één.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 08 jan 2012 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Nico, nog 1 ding he.. Wat als jou mtb route nu door 'mijn' losloopgebied gaat?
Asta

Nee dat is juist het probleem nicoborder je geeft bijna nergens antwoord op, je deponeert een klaagzang, accepteert geen enkel kritiek, en kan er ook niet op reageren dus automatisch omdat je kennelijk niet in staat ben mensen van repliek te kunnen voorzien heeft een ander automatisch ongelijk en slaat het nergens op wat anderen zeggen.

Dat is een zwaktebod van mensen die geen repliek meer hebben op tegenargumenten en stiekem niet zo goed zijn in het voeren van discussies. Niks mis mee hoor, zijn er genoeg die niet goed kunnen discussieren maar die hebben vaak ook de pretenties niet zoals jij die wel hebt.
Muk

NicoBorder schreef:Lieveheersbeersje:

Terechte goed onderbouwde reactie, zoals je zal zien ga ik daar normaal en fatsoenlijk op reageren. Ik merk dat je jezelf net als ik keurig aan de regels probeert te houden, dus zo ver zitten wij qua mening al niet van elkaar af. De reden waarom ik dat doe is: ik merk dat een aantal mensen hier niet willen wijken van de routes, dit wordt in veel reacties duidelijk. Ik raad je aan en tegelijkertijd af om het opnieuw door te lezen, want het is wel heel erg veel :p .

Cleva:

Jullie begonnen die discussie, vroeg me af waar het vandaan kwam maar nu weet ik het dus. Ja die Engelse termen ga er iets aan proberen te doen, zal bij de jeugd horen.

Muk:

Nogmaals, som ze hieronder even op dan behandel ik ze even één voor één.
Waarom zou ik mijn argumenten opsommen? Jij bent degene die niet kan lezen, niet ik.
NicoBorder

Machie:

Dat is de kern van mijn betoog, daar zit het pijnpunt: Mijn voorstel zou toch zijn, om goed op te letten op de mtb bordjes en wij moeten goed opletten op jullie bordjes. Zien jullie van: oww we lopen hier op een smal onoverzichtelijk weggetje misschien is dit gevaarlijk voor de honden en onzelf wij kunnen hier beter niet lopen, wij moeten denken: oow op deze wegen pas ik me aan op mede bos gebruikers mocht ik die tegen komen. Maar ik zou als ik een hond had niet op dat soort paadjes komen...

Neem de fiets een keer fiets de locale route, dan weet je precies waar het verstandig is niet te komen, en waar je vooral wel mag en ook moet komen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 08 jan 2012 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
NicoBorder

Asta, als je niets begrijpt houdt het voor mij op helaas, hierboven staat de reactie nog een keer gequote lees hem na zou ik zeggen.

MUK, omdat ik me niet zo nodig hoef te bewijzen als jij, ik weet dat ik gelijk heb en dat ik kan lezen.
NicoBorder

Cleva,

Jij hebt ook een handje van dat soort reacties, beetje halve zinnen quoten en daar op reageren, dat is interessant doen. Mij als vmbo'er neerzetten is ronduit grappig. Je zal het wel niet kunnen volgen, jammer ik wil het voor jou best in nijntje taal neerzetten hoor.
Asta

nicoborder stug volhouden lieverd :E: :J: :LOL: :LOL:

Nu ga ik wat anders doen, namelijk de hond uitlaten, ik typ toch onbegrijpelijke dingen voor de flitsende slimmerik :LOL: :LOL:
Rexyboy
Actief

Volgens mij rijdt je eerder hiermee... dat ding heeft ook geen bel trouwens (sorry.. ik kon het niet laten :D )

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Rexyboy op 08 jan 2012 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

NicoBorder

Asta mag ik je een tip geven: Laat je hond reageren, die is namelijk een stuk slimmer dan jij, dat kan niet anders.

Rexyboy: Ben je jaloers jonge, dat je niet van de bank afkomt anders dan je hond uit te laten?
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”