Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen in Echten 21 januari
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: Wandelen in Echten 21 januari
Nen trekt haar galajurk aan 
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
nomo
- Zeer actief
Ik ga in mijn galajurk en op hakken 
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Bala en baas komen niet, At moet stage lopen die dag en dat kan hij niet afzeggen
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
geloof mij, daar in Echten zitten wel degelijk reeën
alleen blijven die overdag veelal wel uit de buurt van het losloopgebied tegenwoordig 
misschien kom ik ook, met Astro en.... ?? geen idee eigenlijk wat kan met de groep die al gaat.....?
misschien kom ik ook, met Astro en.... ?? geen idee eigenlijk wat kan met de groep die al gaat.....?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik spreek bijna nooit iets af voor de zaterdag, maar laat ik nou net die zaterdag gaan winkelen in Leeuwarden met dochter en (aanstaande) schoondochter.
Jammer
Jammer
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Zeker jammer, want ik geloof dat dit echt hilarisch wordt. Al is Luna natuurlijk de rust zelve, bezorgt ze niemand blauwe knieën en loopt ze de hele wandeling netjes naast
Pendrag, je hebt mooi grip met die schoenen! Is wel handig als Morris je weer voorbij komt racen en bijna omver loopt
Pendrag, je hebt mooi grip met die schoenen! Is wel handig als Morris je weer voorbij komt racen en bijna omver loopt
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Wat een geweldig topic, dit wordt echt een hilarische wandeling!
Zijn er ook nog gecastreerde reuen, Macho schijnt er een voorliefde voor te hebben!
En ik denk dat hij in Beanie ook wel een leuke vriendin heeft, want hij vind niets mooiers om samen te rennen!
Ik zal mijn veiligheidssetje ook weer uit de kast halen, gezien Morris en Kayiou ook komen
Ben ook erg benieuwd naar de andere honden, zoals Narda van Ellen, voor Macho zijn labrador teven echt nummer 1
En Luna lijkt me ook een geweldige kruising!
Zo'n grote groep honden, dat kan alleen maar goed komen!
Zijn er ook nog gecastreerde reuen, Macho schijnt er een voorliefde voor te hebben!
En ik denk dat hij in Beanie ook wel een leuke vriendin heeft, want hij vind niets mooiers om samen te rennen!
Ik zal mijn veiligheidssetje ook weer uit de kast halen, gezien Morris en Kayiou ook komen
Ben ook erg benieuwd naar de andere honden, zoals Narda van Ellen, voor Macho zijn labrador teven echt nummer 1
- rickterveen
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border Collie
Dit wordt de vuurdoop voor mij en mijn hond, Als ik dit overleef kan ik alles aan haha.
als ik het zo hoor wordt het erg leuk heb er dan ook zin in. Gaat dit altijd zo met de wandelingen?
als ik het zo hoor wordt het erg leuk heb er dan ook zin in. Gaat dit altijd zo met de wandelingen?
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Omdat de groep lekker groot is met heel charmante heren, zit ik er aan te denken om ook te komem met alleen fien. Als ze zich nie weet te gedragen, waar ik niet vanuit ga, draai ik omkloesje schreef: Zo'n grote groep honden, dat kan alleen maar goed komen!
- kloesje
- Zeer actief
En nog over dat wild in het bos, er zijn wel degelijk reëen, hebben er toen zelf één voor de auto gehad
Maar overdag heb ik ze eigenlijk niet veel gezien, ach een beetje spanning!
Maar overdag heb ik ze eigenlijk niet veel gezien, ach een beetje spanning!
- kloesje
- Zeer actief
Neem ze toch lekker allemaal meeTamara. schreef:Omdat de groep lekker groot is met heel charmante heren, zit ik er aan te denken om ook te komem met alleen fien. Als ze zich nie weet te gedragen, waar ik niet vanuit ga, draai ik omkloesje schreef: Zo'n grote groep honden, dat kan alleen maar goed komen!Ik weet dat ze het wel heel erg leuk zou vinden
- luna2906
- Zeer actief
Heb je ook een helm bij je veiligheidssetje? Zo'n knalgele die fluoriseert?kloesje schreef:Wat een geweldig topic, dit wordt echt een hilarische wandeling!
Ik zal mijn veiligheidssetje ook weer uit de kast halen, gezien Morris en Kayiou ook komen![]()
Ben ook erg benieuwd naar de andere honden, zoals Narda van Ellen, voor Macho zijn labrador teven echt nummer 1En Luna lijkt me ook een geweldige kruising!
O Luna is trouwens heel saai hoor, die zie je de hele wandeling niet
Ik zal voor het overzicht eens even de OP aanpassen in wie er allemaal mee gaan, is wel handig zo te zien. Ellen had al een lijstje gemaakt, dus thanks
- kloesje
- Zeer actief
luna2906 schreef: Heb je ook een helm bij je veiligheidssetje? Zo'n knalgele die fluoriseert?![]()
O Luna is trouwens heel saai hoor, die zie je de hele wandeling niet![]()
Ik zal voor het overzicht eens even de OP aanpassen in wie er allemaal mee gaan, is wel handig zo te zien. Ellen had al een lijstje gemaakt, dus thanks
Vestje, fluoriserend knalgeel! In tha pocket.
Helm moet nog geregeld worden, ga voor oranje!
Scheenbeschermers zien te lenen en dan kan ik wel mee!
Maar dan wel een paar kekke hakjes eronder
- Hayleycopter
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Greyhound x Whippet , Swiffer
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera.
Rust zacht mijn allerliefste Hayley..
26-05-2007 - 12-03-2018
Groetjes Nen, en een poot van Falera.
Rust zacht mijn allerliefste Hayley..
26-05-2007 - 12-03-2018
- kloesje
- Zeer actief
Ik ben ook erg benieuwd hoe Podenco's in het echt zijnHayleycopter schreef:![]()
Ik ben zo benieuwd naar de hondjes diie komen! En met name Astro en Kaiyou
![]()
- Tamara.
- Zeer actief
1 romeo zal er alvast heel gelukkig mee zijnPendrag schreef:Ik zou het erg leuk vinden als je zou komen. Ben heel nieuwsgierig naar Fien! Alhoewel ik je andere honden ook graag weer eens zou willen zien.Tamara. schreef:Omdat de groep lekker groot is met heel charmante heren, zit ik er aan te denken om ook te komem met alleen fien. Als ze zich nie weet te gedragen, waar ik niet vanuit ga, draai ik omkloesje schreef: Zo'n grote groep honden, dat kan alleen maar goed komen!Ik weet dat ze het wel heel erg leuk zou vinden
-
nomo
- Zeer actief
En zullen we nu nicoborder of hoe die gast ook mag heten uitnodigen om dan te gaan mountainbiken in het bos, dan wordt het helemaal hilarisch 
- rickterveen
- Vaste gebruiker
Oew tamara wat stoer je hebt 8888 berichten 
Ik heb ook al prachtige honden voorbij zien komen dus ben ook benieuwd
- rickterveen
- Vaste gebruiker
Whahaha las het vandaag ja, moeten we wel ff snel onze honden leren te grommen en tegen zijn fiets aan te pissen =Pnomo schreef:En zullen we nu nicoborder of hoe die gast ook mag heten uitnodigen om dan te gaan mountainbiken in het bos, dan wordt het helemaal hilarisch
- Tamara.
- Zeer actief
Fien en suus neem ik met dit soort wandelingen (zeker als ik alleen ga) liever niet samen mee. Ze halen het slechtste bij elkaar naar boven en fien mag van suus niet met andere honden spelen waardoor fien erg chagerijnig kan wordenkloesje schreef:Neem ze toch lekker allemaal meeTamara. schreef:Omdat de groep lekker groot is met heel charmante heren, zit ik er aan te denken om ook te komem met alleen fien. Als ze zich nie weet te gedragen, waar ik niet vanuit ga, draai ik omkloesje schreef: Zo'n grote groep honden, dat kan alleen maar goed komen!Ik weet dat ze het wel heel erg leuk zou vinden
, kunnen ze zich lekker uitleven. En voor Morris een benner maatje is natuurlijk ook top!
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ze zullen zich vast gaan misdragen als er zoveel mensen op ze lettenkloesje schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe Podenco's in het echt zijnHayleycopter schreef:![]()
Ik ben zo benieuwd naar de hondjes diie komen! En met name Astro en Kaiyou
![]()
en natuurlijk Beanie!
ik ben er nog niet overuit, dat ALS ik kom, wie ik dan mee kan nemen, behalve Astro.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- luna2906
- Zeer actief
Die van mij kan dat al, wat denk je, ik moet al die mountainbikers een lesje lerenrickterveen schreef:Whahaha las het vandaag ja, moeten we wel ff snel onze honden leren te grommen en tegen zijn fiets aan te pissen =Pnomo schreef:En zullen we nu nicoborder of hoe die gast ook mag heten uitnodigen om dan te gaan mountainbiken in het bos, dan wordt het helemaal hilarisch
Ja, laten we Nico vragen
- rickterveen
- Vaste gebruiker
Ben ik verdorie niet mans genoeg?luna2906 schreef:Die van mij kan dat al, wat denk je, ik moet al die mountainbikers een lesje lerenrickterveen schreef:Whahaha las het vandaag ja, moeten we wel ff snel onze honden leren te grommen en tegen zijn fiets aan te pissen =Pnomo schreef:En zullen we nu nicoborder of hoe die gast ook mag heten uitnodigen om dan te gaan mountainbiken in het bos, dan wordt het helemaal hilarisch![]()
Ja, laten we Nico vragenen misschien sjaak? Voor het mannelijke evenwicht haha
Laatst gewijzigd door rickterveen op 11 jan 2012 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tamara.
- Zeer actief
Dan geef ik fien wel even "vrij"...nomo schreef:En zullen we nu nicoborder of hoe die gast ook mag heten uitnodigen om dan te gaan mountainbiken in het bos, dan wordt het helemaal hilarisch
- Tamara.
- Zeer actief
Jij woont bij mij bijna om de hoekrickterveen schreef:Oew tamara wat stoer je hebt 8888 berichten
- luna2906
- Zeer actief
Dat hangt ervan af, scheer je je benen?rickterveen schreef:Ben ik verdorie niet mans genoeg?
- rickterveen
- Vaste gebruiker
Dan ben ik vandaag nog door je woonplaats gekomen, 2x volgens mij haha.Tamara. schreef:Jij woont bij mij bijna om de hoekrickterveen schreef:Oew tamara wat stoer je hebt 8888 berichten
Ik heb ook al prachtige honden voorbij zien komen dus ben ook benieuwdik zit in spier
moet de honden uitlaten op een verlaten weggetje bij de VAM. ze luisteren nog niet zo
goed dat ik ze terug krijg in een drukke omgeving en borders moeten wel wat beweging hebben haha.
Wat een prachtige hond ook in je onderschrift
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Ach dan voel ik me niet zo alleen met een niet-luisterende-hond.Tamara. schreef:Fien en suus neem ik met dit soort wandelingen (zeker als ik alleen ga) liever niet samen mee. Ze halen het slechtste bij elkaar naar boven en fien mag van suus niet met andere honden spelen waardoor fien erg chagerijnig kan wordenkloesje schreef:Neem ze toch lekker allemaal meeTamara. schreef:Omdat de groep lekker groot is met heel charmante heren, zit ik er aan te denken om ook te komem met alleen fien. Als ze zich nie weet te gedragen, waar ik niet vanuit ga, draai ik omkloesje schreef: Zo'n grote groep honden, dat kan alleen maar goed komen!Ik weet dat ze het wel heel erg leuk zou vinden
, kunnen ze zich lekker uitleven. En voor Morris een benner maatje is natuurlijk ook top!
misschien dat ik bowie wel meeneem maar die doe ik niet altijd een groot plezier met heel veel druktemakers
en ik wil,graag al mijn aandacht bij fien houden zodat ze niet alleen op pad gaat

- rickterveen
- Vaste gebruiker
Je wordt wel eng persoonlijk nu heluna2906 schreef:Dat hangt ervan af, scheer je je benen?rickterveen schreef:Ben ik verdorie niet mans genoeg?
Mijn hond luistert ook voor geen meter hoor, is heerlijk ongetraindminhie schreef:
Ach dan voel ik me niet zo alleen met een niet-luisterende-hond.![]()
Laatst gewijzigd door rickterveen op 11 jan 2012 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.