Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

frank1985
Zeer actief

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door frank1985 »

Muk schreef:
frank1985 schreef:he maar ff wat anders, ze zijn je echt zat op het MTB forum he? en nog ff iets. je hebt wel een beetje overdreven wat betreft het niveau waar je op fietst.... en Die studie is ook niet helemaal waar he....
ga je natuurlijk allemaal ontkennen, maar je weet beter he Nico....
:LOL:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel. :ok:
Internet is niet zo heel erg anoniem he !! maar dat gaat Nico allemaal tegen spreken. En ik zal uit fatsoen niet zijn echte naam hier neer gaan zetten. evt met adres erbij.
Heb eens een blauwe maandag op het MTB forum gezeten en zo kom je een beetje verder he.....

maar goed maakt verder niets uit hoor. iedereen mag zich op internet voordoen zoals hij of zij wil wat mij betreft.

Dus Nico kom een eerlijk uit de kast !! wie en wat ben jij nou echt :D
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Jij mag het mij in een bericht sturen frank. Of hier zeggen.
Geen probleem. Je hebt toch de foute voor je als je zegt dat ik lieg.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

Reny schreef: Verder heb je het steeds over dat ik schuldig ben als jij tegen mijn hond aanrijdt, ik weet niet waarop je je baseert?? Ik heb het idee op artikel 425 wetboek van strafrecht
Met hechtenis van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:

1*.
hij die een dier op een mens aanhitst of een onder zijn hoede staand dier, wanneer het een mens aanvalt, niet terughoudt;
2*.
hij die geen voldoende zorg draagt voor het onschadelijk houden van een onder zijn hoede staand gevaarlijk dier.
Dan ga ik je heftig teleurstellen:
lid1 aanhitsen (of ophitsen in niet wettelijk nederlands) en terughouden gaat dus pas op als het dier een mens aanvalt. In jouw MTBsituatie is er van aanvallen geen sprake. Hond loopt en jij fiets ertegen aan.
lid2 gevaarlijk dier is pas van toepassing als bijv. de burgemeester mijn hond heeft aangewezen als gevaarlijk dier (en dan gaat het om een specifieke hond).

Het leuke is dat in het geval van een botsing tussen jij op je fiets en mijn hond artikel 5 wegenverkeerswet van toepassing is: jij had je snelheid moeten aanpassen (en dankzij jou zal ik in een hopelijk nooit voorkomend geval wel even controleren of de fiets is voorzien van een wettelijk verplichte bel :F: ). Grappig is dan ook dat daar waar er kruisingen zijn in het eerder genoemde Schoorl tussen de MTBroute en fiets/ruiter/wandelpaden er op de MTBroute waarschuwingsborden staan. Hiermee dekt Staatsbosbeheer en het PWN zich juridisch in, jij als Mountainbiker hebt dan willens en wetens je snelheid niet aangepast terwijl jij wel gewaarschuwd bent.

Ik heb uit dit verder vermakelijke topic geleerd:
Ik zal nog beter vooraf checken wat de regels in een bepaald gebied zijn omtrent honden.
Mocht er een MTB route zijn zal ik die regels ook nakijken zodat gesprekken heel leuk kunnen zijn.

Verder heb ik ontdekt dat sommige studenten bedrijfskunde enorm uit hun nek kunnen lullen en blijkbaar onzettend slecht in zaken opzoeken zijn (ik ben niet bekend in Mierlo/Geldrop maar dat van dat hondenlosloopgebied vind je met 1 zoekactie)
Owh en over dat topsportondersteuning.............. volgens de site van NOC/NSF heeft alleen de KNWU die, en dat is toch een hele andere bond dan dat jij aangeeft.

Gaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
En de groeten van de mannen :zwaai
NicoBorder

Ja renny lees die linkjes maar na of anders typ in google: iets in de trant van omgeluk hond aansprakelijkheid dan weet je dat ik gelijk heb.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:@Frank
Mietje nu indekken hé. Als je ongelijk bewezen dreigt te worden. Het is mij door comments en foto's hierboven duidelijk geworden dat een mtb route ook gebruikt kan worden voor andere activiteiten, prima niets mis mee, ik pas echt wel aan. Maar dat maakt geen verschil voor de aansprakelijkheid kwestie die ik hier uitleg. Als je dat nog steeds niet begrijpt ben je achterlijk.
de aansprakelijkheids- kwestie die ik schetste is anders dan die jij nu naar voren laat komen. Jij maakt er een heel ander verhaal van. Klopt niet.
dus ik dek me niet in hoor. Jij wilt of kunt niet begrijpen dat je appel met peren aan het vergelijk bent.
En steeds dat achterlijk noemen ben ik wel een beetje klaar mee. want ik heb ( helemaal nu de waarheid over jou wel bekend is bij mij ) toch echt een stuk meer in mijn leven gedaan dan jij !!
Afbeelding
NicoBorder

Wat let je dan omdat de posten gewoon doen, je hebt 100 procent zeker de foute dus go go. Ik schets dezelfde situatie als jou, jij gebruikt wat in discussies genoemd wordt: "de kat in het nauw sprong". Door te zeggen dat je het ergens anders over hebt.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Jij mag het mij in een bericht sturen frank. Of hier zeggen.
Geen probleem. Je hebt toch de foute voor je als je zegt dat ik lieg.
ik ga jou niet pb'en wat is dat toch met dat pben....
nee jochie ik weet heel zeker dat ik weet wie jij bent. en dat is niet de gene die jij zegt te zijn.
maar ik gaf ook al aan dat dat niet uitmaakt. op internet kun je zijn wie je wilt. voor sommige mensen is dat heel erg fijn.

en laat die nutteloze linkjes van je eens achterwege die zeggen niets. niet iets wat er toe doet in de discussie die je met mij hebt.
Afbeelding
NicoBorder

Ok dit geeft jou dus een vrijbrief om over mij te zeggen wat je wil zonder dat het waar is. Wat een flapdrol ben jij toch zeg. De discussie kan je niet winnen, je leest m'n bronnen niet na. Zoals gezegd een typische kat in het nauw sprong.

Wat een onzin zeg, ik weet 100 procent zeker dat jij niet weet wie ik ben. Kan niet zijn dat je dan zegt dat ik lieg.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Wat let je dan omdat de posten gewoon doen, je hebt 100 procent zeker de foute dus go go. Ik schets dezelfde situatie als jou, jij gebruikt wat in discussies genoemd wordt: "de kat in het nauw sprong". Door te zeggen dat je het ergens anders over hebt.
ik heb denk ik al 52 paginas genoeg getuigen die zien dat ik het over een hele andere zaak heb dan jij.
tot dusver heb je geen mensen weten te overtuigen of meegekregen. En als ik ongelijk heb zeggen ze dat hier net zo makkelijk hoor....
Afbeelding
NicoBorder

Dat komt omdat mensen hier liever uit emotie reageren dan uit rationaliteit.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ok dit geeft jou dus een vrijbrief om over mij te zeggen wat je wil zonder dat het waar is. Wat een flapdrol ben jij toch zeg. De discussie kan je niet winnen, je leest m'n bronnen niet na. Zoals gezegd een typische kat in het nauw sprong.

ik heb je bronnen gelezen en die zijn niet relevant voor onze discussie. en een kat in het nauw sprong klopt niet helemaal hoor...
jij met jou leven en dingen die je toto nu toe irl heb bereikt geven jou in ieder geval geen vrijbrief mij achterlijk te noemen. dat is een ding dat zeker is.
Afbeelding
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

NicoBorder schreef:Ja renny lees die linkjes maar na of anders typ in google: iets in de trant van omgeluk hond aansprakelijkheid dan weet je dat ik gelijk heb.
Je maakt steeds apartere dingen van mijn naam.
Maar de eerste link die je gaf gaat over de WA verzekering van een hond. Een hond is niet standaard WA verzekerd maar meeverzekerd (en soms niet dankzij de kleine letters) via de WA verzekering van de eigenaar. Een hondenuitlaatservice (zoals in je eerste link dus) wil graag dat de honden die meegaan verzekerd zijn. Want elke hond kan gezellig tegen iemand aanspringen (liefst iemand met een witte broek).

Jij hebt het steeds over dat de hond schuldig is (ten alle tijden in jouw ogen) en dat de wet jou hierin gelijk geeft. Ik geef aan dat dit niet zo is.

Ik zou toch echt beter leren lezen en interpreteren als ik jou was :ugh:
En de groeten van de mannen :zwaai
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Dat komt omdat mensen hier liever uit emotie reageren dan uit rationaliteit.
nee dat komt omdat hier mensen zitten met meer verstand van zaken als jij.
Afbeelding
labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door labje »

NicoBorder schreef:Dat komt omdat mensen hier liever uit emotie reageren dan uit rationaliteit.
of uit fantasie... :wink:
Afbeelding
NicoBorder

Reny typ die ander 2 linkies ff in je url balk. Frank joh ik neem aan dat je niet meer met deze puntjes komt janken nu hé. Deze discussie is over, of je het wil of niet je hebt gewoon ongelijk.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie

Ongelezen bericht door Ink »

:LOL: :LOL: Hier krijg ik toch sterke associaties bij van iets met een pot en een ketel...... :mrgreen:
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Parrrdon? Iets met een pot en ketel misschien??
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie

Ongelezen bericht door Ink »

flamme schreef:
Parrrdon? Iets met een pot en ketel misschien??
:mrgreen: Tegelijk! Maar, daar denken we dus hetzelfde over! :ok:
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
NicoBorder

Klopt. Maar ik ben nog altijd rationeler als frankie en consorte.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Reny typ die ander 2 linkies ff in je url balk. Frank joh ik neem aan dat je niet meer met deze puntjes komt janken nu hé. Deze discussie is over, of je het wil of niet je hebt gewoon ongelijk.
die puntjes zijn de hele kern van de discussie. Schreeuwen dat ik ongelijk heb betekent niet dat dat ook zo is he...
en de discussie is over omdat jij het wilt ? gaat het te heet onder je voeten worden ? ga je er nu echt vandoor ?
ik snap het wel hoor
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Klopt. Maar ik ben nog altijd rationeler als frankie en consorte.
waar baseer je dat op ? waarom denk jij dat je rationeler bent dan mij ? en over die consorten hebben we het niet want ik praat hier met jou. en met niemand anders
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

:LOL: je ben gewoon echt een mega arrogant dom beledigend rund nicotje :LOL: je weet niet eens wat de waarheid is als je erover struikelt, uh op je plaat gaat met je fietsie
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

NicoBorder schreef:Klopt. Maar ik ben nog altijd rationeler als frankie en consorte.
Het zou fijn zijn als je je verwijten dan ook naar de personen maakt die je bedoeld en niet naar iedereen. Het is een beetje lastig discussieren met iemand die iedereen over 1 kam scheert en mensen laatdunkend benaderd. is overgiens ook niet de 1e keer dat ik dit schrijf.
NicoBorder

Nee, ik blijf hier nog wel tot in de lengte van weken aanwezig. Je kan niet met nieuwe argumenten komen, nu je oude ontzenuwd zijn. En ja zeggen dat je weet wie ik ben en het niet posten is zeker niet serieus te nemen.

Je bent niet rationeel omdat je niet openstaat voor mijn argumenten, constant iets anders bedenkt en dat doe je uit emotie. Joh ik heb jou computer ff gepingt enzo maar wat jij bereikt hebt wordt me ook niet geheel duidelijk.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

NicoBorder schreef:Nee, ik blijf hier nog wel tot in de lengte van weken aanwezig. Je kan niet met nieuwe argumenten komen, nu je oude ontzenuwd zijn. En ja zeggen dat je weet wie ik ben en het niet posten is zeker niet serieus te nemen.

Je bent niet rationeel omdat je niet openstaat voor mijn argumenten, constant iets anders bedenkt en dat doe je uit emotie. Joh ik heb jou computer ff gepingt enzo maar wat jij bereikt hebt wordt me ook niet geheel duidelijk.

ff volledig offtopic hoor :wink: Maarre heb je het nog een beetje naar je zin hier :F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
NicoBorder

Nee geheel niet, maar ik weiger deze discussie op te geven.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Nee, ik blijf hier nog wel tot in de lengte van weken aanwezig. Je kan niet met nieuwe argumenten komen, nu je oude ontzenuwd zijn. En ja zeggen dat je weet wie ik ben en het niet posten is zeker niet serieus te nemen.

nee ik koop je argumenten niet omdat ze niet overeenkomen met de wet. dat is iets anders he. Dat heeft niet zozeer iets met rationeel zijn te maken. prima dat je hier blijft. lekker vertellen over je massages en je geweldige fiets talent en je studie bedrijfskunde. welk jaar en en aan welke Uni studeer je ook alweer ?
nou je pingt maar raak hoor....
maar meer dan fotos van mijn hondjes en mijn huis ga je niet vinden. ohjah en misschien wat mailtjes tussen mij en wat vrienden en fam.
maar begrijp ik dat je mij aan het hacken bent ? dat is strafbaar he ! en je geeft het nog toe ook. je bent nog een domme crimineel ook
Afbeelding
NicoBorder

Pingen is gewoon legaal hoor. IK mag iedereen pingen die ik wil. Pingen is ook helemaal geen hacken. Ik mag iedereen pingen die ik wil. Jij mag mij ook wel pingen hoor. Moet je ff bij start cmd intypen dan kom je er wel uit. Ik werk alleen in een vpn dus je krijgt het ip adress van de locatie van de firewall.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Maar lieve schat, dit is geen discussie, dit is een klacht ( klaagzang) en je persoonlijke mening.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Pingen is gewoon legaal hoor. IK mag iedereen pingen die ik wil. Pingen is ook helemaal geen hacken.
ok, en wat kun jij met dat pingen dat wel en niet zien ? je geeft namelijk aan dat je mij hebt gepingt en dat je niet duidelijk is geworden wat ik heb bereikt in mijn leven.
dus.........
ik heb namelijk geen verstand van computers. maar jij wekt bij mij de gedachten dat je met dat pingen aan het zoeken bent naar wat ik in mijn leven hebt bereikt. op mijn computer.
niet zo raar toch ?
Laatst gewijzigd door frank1985 op 12 jan 2012 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”