WatteNicoBorder schreef:Nee, ik blijf hier nog wel tot in de lengte van weken aanwezig. Je kan niet met nieuwe argumenten komen, nu je oude ontzenuwd zijn. En ja zeggen dat je weet wie ik ben en het niet posten is zeker niet serieus te nemen.
Je bent niet rationeel omdat je niet openstaat voor mijn argumenten, constant iets anders bedenkt en dat doe je uit emotie. Joh ik heb jou computer ff gepingt enzo maar wat jij bereikt hebt wordt me ook niet geheel duidelijk.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
-
Muk
Een hond is voor de wet inderdaad een ding en staat daarom lager dan een mens. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij niet schuldig bent als jij roekeloos een hond aanrijdt.NicoBorder schreef:@Frank
Mietje nu indekken hé. Als je ongelijk bewezen dreigt te worden. Het is mij door comments en foto's hierboven duidelijk geworden dat een mtb route ook gebruikt kan worden voor andere activiteiten, prima niets mis mee, ik pas echt wel aan. Maar dat maakt geen verschil voor de aansprakelijkheid kwestie die ik hier uitleg. Als je dat nog steeds niet begrijpt ben je achterlijk.
Als je weet wie ik ben en zegt dat ik lieg heb je de verkeerde voor je, de vorige keer dat iemand dat zei heb ik ook kunnen bewijzen van niet. Ik zou zeggen post het hier maar geen probleem.
MUK:
Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag, maar sorry dat ik het zeg je hond staat niet gelijk aan mij. Dat slaat in jullie beleving misschien nergens op maar een mens wordt nu eenmaal meer beschermt. Dus bij een botsing nouja je snapt het inmiddels wel. OK, ga er nou alsjeblieft vanuit dat ik weet waar ik mee bezig ben, en nog nooit iemand aangereden heb. Maar indien dat gebeurt is het gewoon zo dat het voor jullie veel moeilijker is om mij aansprakelijk te houden dan ik jullie praktisch onmogelijk zelfs.
Ik zal een bel op mijn fiets gaan monteren als ik er een kan gaan vinden die er makkelijk op en af kan. Dat wil ik best doen, als dat irritatie over en weer weg neemt. Suggestie's zijn welkom.
Bij mij werken alle links beetje raar, komt wss omdat ik in een vpn zit.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Tja, dat zei ik ook, maar daar reageerd hij niet op.Muk schreef:Een hond is voor de wet inderdaad een ding en staat daarom lager dan een mens. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij niet schuldig bent als jij roekeloos een hond aanrijdt.NicoBorder schreef:@Frank
Mietje nu indekken hé. Als je ongelijk bewezen dreigt te worden. Het is mij door comments en foto's hierboven duidelijk geworden dat een mtb route ook gebruikt kan worden voor andere activiteiten, prima niets mis mee, ik pas echt wel aan. Maar dat maakt geen verschil voor de aansprakelijkheid kwestie die ik hier uitleg. Als je dat nog steeds niet begrijpt ben je achterlijk.
Als je weet wie ik ben en zegt dat ik lieg heb je de verkeerde voor je, de vorige keer dat iemand dat zei heb ik ook kunnen bewijzen van niet. Ik zou zeggen post het hier maar geen probleem.
MUK:
Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag, maar sorry dat ik het zeg je hond staat niet gelijk aan mij. Dat slaat in jullie beleving misschien nergens op maar een mens wordt nu eenmaal meer beschermt. Dus bij een botsing nouja je snapt het inmiddels wel. OK, ga er nou alsjeblieft vanuit dat ik weet waar ik mee bezig ben, en nog nooit iemand aangereden heb. Maar indien dat gebeurt is het gewoon zo dat het voor jullie veel moeilijker is om mij aansprakelijk te houden dan ik jullie praktisch onmogelijk zelfs.
Ik zal een bel op mijn fiets gaan monteren als ik er een kan gaan vinden die er makkelijk op en af kan. Dat wil ik best doen, als dat irritatie over en weer weg neemt. Suggestie's zijn welkom.
Bij mij werken alle links beetje raar, komt wss omdat ik in een vpn zit.
- frank1985
- Zeer actief
Ok, maar hoe kun jij na dat gedaan te hebben dan zeggen dat je niets duidelijk is geworden wat ik heb bereikt ? ik zal wel gek zijn maar de logica hier achter ontgaat mij evenNicoBorder schreef:Pingen is gewoon legaal hoor. IK mag iedereen pingen die ik wil. Pingen is ook helemaal geen hacken. Ik mag iedereen pingen die ik wil. Jij mag mij ook wel pingen hoor. Moet je ff bij start cmd intypen dan kom je er wel uit. Ik werk alleen in een vpn dus je krijgt het ip adress van de locatie van de firewall.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

-
NicoBorder
Ik kan je het ip adress van je netwerk achterhalen. Ping mij maar dan achterhaal je het adres van m'n firewall.
Werkt vrij simpel via dat cmd programmatje kan ik sturen naar een url waar ik van denk dat die van jou computer komt. Het ip adres achter dat urltje stuurt mij dan een pakketje terug met het ip adres erbij. Vrij onschuldig. In dat pakketje zit maar één bit ofzo. Dus een 0 of 1tje.
Typ bij start: cmd
typ ping en dan een url
MUK
Nee maar ik zal in de praktijk nooit voor roekeloos aangehouden kunnen worden. Bovendien ben ik het ook niet dus maak je geen zorgen.
Werkt vrij simpel via dat cmd programmatje kan ik sturen naar een url waar ik van denk dat die van jou computer komt. Het ip adres achter dat urltje stuurt mij dan een pakketje terug met het ip adres erbij. Vrij onschuldig. In dat pakketje zit maar één bit ofzo. Dus een 0 of 1tje.
Typ bij start: cmd
typ ping en dan een url
MUK
Nee maar ik zal in de praktijk nooit voor roekeloos aangehouden kunnen worden. Bovendien ben ik het ook niet dus maak je geen zorgen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Ik kan je het ip adress van je netwerk achterhalen. Ping mij maar dan achterhaal je het adres van m'n firewall.
MUK
ok en dan heb jij dat gedaan. maar hoe kun jij dan zien of weten wat ik wel of niet heb bereikt. dat is mijn vraag.
jij zegt: ik heb je ff gepingt en wat jij hebt bereikt in je leven is mij niet duidelijk geworden....
dus leg uit, hoe kan dat dan ?

-
Muk
Ook onjuist. Bovendien kan ik iemand die dreigt met honden dood te fietsen en bewust aan te rijden nu niet echt rationeel noemen. Want no way dat Frankie en consorten dat ooit zouden doen.NicoBorder schreef:Klopt. Maar ik ben nog altijd rationeler als frankie en consorte.
-
Muk
Jawel hoor, dat kan zeker. Dat bewijzen is het punt namelijk niet als de tegenpartij zich netjes aan de regels heeft gehouden. En daar gaat het hier om.NicoBorder schreef: MUK
-
NicoBorder
Nou ik ga er van uit dat het IP adresje wat ik achterhaal jou toebehoort via deze weg kom ik dan achter jou naam enz...
MUK: inderdaad dat heb ik gedaan. Sorry daarvoor oké. Ik zou dat niet doen in het echt. Ik was gewoon een beetje boos door de reacties. Maar dat bewijzen gaat je niet lukken hoor. Zeker niet als ik letterlijk alles er aan gedaan heb je hond te ontwijken.
MUK: inderdaad dat heb ik gedaan. Sorry daarvoor oké. Ik zou dat niet doen in het echt. Ik was gewoon een beetje boos door de reacties. Maar dat bewijzen gaat je niet lukken hoor. Zeker niet als ik letterlijk alles er aan gedaan heb je hond te ontwijken.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.
- frank1985
- Zeer actief
je hebt mijn computer ff gepingt enzo, en daaruit kun jij niet opmaken wat ik heb bereikt... dus nogmaals de vraag wat heb je gedaan ? met welke bedoeling ? En als je zegt niets gedaan te hebben, hoe kun je dan tot de conclusie komen dat je niet weet wat ik bereikt hebt ?NicoBorder schreef:
Je bent niet rationeel omdat je niet openstaat voor mijn argumenten, constant iets anders bedenkt en dat doe je uit emotie. Joh ik heb jou computer ff gepingt enzo maar wat jij bereikt hebt wordt me ook niet geheel duidelijk.

- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
- Aantal honden: 1
Dames en heren wie in z'n bos komt vooral aan de kant gaan want daar komt onze TS-er eraan vooral de honden anders lopen ze in z'n wiel en dat kan toch niet volgens TS-er
Hij heeft enorme betonnen plaat voor z'n kop die nergens naar luistert of de regeltjes in acht neemt oh ja hij zet de regeltjes naar z'n hand
TS-er als jullie ineens de bocht komen zeilen dan kunnen we niet als hondenbezitter de hond even naar ons toe halen
Hier lopen de paden ook naast mekaar en nog iets jullie rijden ook op de wandelpaden waar net een wandelaar loopt en die moet volgens jullie opzij springen
En met aantal van jullie gaat wel hand in hand en ze zien ook nog de lol van in als een hond met hun meerent
Hij heeft enorme betonnen plaat voor z'n kop die nergens naar luistert of de regeltjes in acht neemt oh ja hij zet de regeltjes naar z'n hand
TS-er als jullie ineens de bocht komen zeilen dan kunnen we niet als hondenbezitter de hond even naar ons toe halen
Hier lopen de paden ook naast mekaar en nog iets jullie rijden ook op de wandelpaden waar net een wandelaar loopt en die moet volgens jullie opzij springen
En met aantal van jullie gaat wel hand in hand en ze zien ook nog de lol van in als een hond met hun meerent
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- frank1985
- Zeer actief
wat voor een adresje? een email adres, een huis adres ? een ip adres ? wat lul je nou vaag ? zeg nou gewoon eens wat je doet. dus je bent achter mijn naam gekomen. dan ben je me dus wel aan het hacken dan wel tracen. en dat is strafbaar.NicoBorder schreef:Nou ik ga er van uit dat het adresje wat ik achterhaal jou toebehoort via deze weg kom ik dan achter jou naam enz...
het pingen is idd niet strafbaar. maar de intentie waarom je het doet kan wel strafbaar zijn.
ook alweer opgezocht.....

-
NicoBorder
OK handleiding:
Ga naar je start balk daar waar je een zoekwoord in kan typen om programma's te zoeken.
Typ: cmd
zwart schermpje popt op. Typ: Ping www.google.nl
Dan krijg je het ip adress van de servers van google.
Daar is neits strafbaars aan.
Dat heb ik ook gedaan met een url waarvan ik denk dat die van jou komt. De snelheid was zo traag dat ik kan concluderen dat je niet zo'n hele goeie verbinding hebt. Dacht dat je wist waar ik het over had. Dus als grapje zei ik dat je neit zo veel bereikt had, thats it. Pingen wordt gebruikt om de snelheid van servers van een website of internet te zien. Maak je geen zorgen. Nogmaals ik dacht dat je dat wel wist.
Ga naar je start balk daar waar je een zoekwoord in kan typen om programma's te zoeken.
Dat heb ik ook gedaan met een url waarvan ik denk dat die van jou komt. De snelheid was zo traag dat ik kan concluderen dat je niet zo'n hele goeie verbinding hebt. Dacht dat je wist waar ik het over had. Dus als grapje zei ik dat je neit zo veel bereikt had, thats it. Pingen wordt gebruikt om de snelheid van servers van een website of internet te zien. Maak je geen zorgen. Nogmaals ik dacht dat je dat wel wist.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 12 jan 2012 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Muk
Als je er alles aan hebt gedaan om een mens of hond te ontwijken (dus dat houdt in dat je rustig hebt gereden op de onoverzichtelijke stukken, een bel of ander waarschuwingsmechanisme hebt op je fiets of om je arm / vinger hebt gebruikt, tijdig hebt geremd enz.) dan is het zeker geen opzettelijke aanrijding. Dat lijkt mij logisch.NicoBorder schreef: MUK: inderdaad dat heb ik gedaan. Sorry daarvoor oké. Ik zou dat niet doen in het echt. Ik was gewoon een beetje boos door de reacties. Maar dat bewijzen gaat je niet lukken hoor. Zeker niet als ik letterlijk alles er aan gedaan heb je hond te ontwijken.
Alleen is het praktisch onmogelijk om dat te doen als je heel fanatiek op de mtb traint, aangezien je dan geen bel of waarschuwingsmechanisme draagt en gebruikt, te snel door onoverzichtelijke paden crosst en dus niet op tijd kan remmen.
- Yvet
- Zeer actief
En we zitten geloof ik in een klasje waar alleen TS-er zit met z'n babygedrag
Of een kind van die net gaat puberen
Of een kind van die net gaat puberen
Laatst gewijzigd door Yvet op 12 jan 2012 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.

- frank1985
- Zeer actief
jah dat snap ik wel.NicoBorder schreef:OK handleiding:
Dat heb ik ook gedaan met een url waarvan ik denk dat die van jou komt. De snelheid was zo traag dat ik kan concluderen dat je niet zo'n hele goeie verbinding hebt. Dacht dat je wist waar ik het over had. Dus als grapje zei ik dat je neit zo veel bereikt had, thats it.
maar voor de 5e vraag. jij zegt dat je mij hebt gepingt enzo. en dat je daaruit kon opmaken wat ik wel of niet in mijn leven hebt bereikt. ik ben benieuwd wat je daarmee bedoeld en hoe je tot die conclusie komt.
moet ik echt iedere simpele vraag 5 keer stellen ?
Laatst gewijzigd door frank1985 op 12 jan 2012 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
De klok en de klepel.NicoBorder schreef: jij gebruikt wat in discussies genoemd wordt: "de kat in het nauw sprong".
En ik kan het weten want ik heb een bel op mijn fiets en twee katten
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
NicoBorder
Dat was een geintje, je verbinding is heel traag, daarom zei ik dat. Ik dacht dat je dat wel wist. Ik dacht eigenlijk dat iedereen wel wist wat pingen was.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Jij bent ook nog maar een puppie hoorYvet schreef:En we zitten geloof ik in een klasje waar alleen TS-er zit met z'n babygedrag
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Als jij mij in het bos aanrijdt op zo'n paadje als waar jij zegt altijd te rijden heb je dat per definitie niet gedaan want dan had je je snelheid aangepast.NicoBorder schreef:Nou ik ga er van uit dat het IP adresje wat ik achterhaal jou toebehoort via deze weg kom ik dan achter jou naam enz...
Je zit gewoon op alle fronten met al je beweringen in dit topic fout.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Yvet
- Zeer actief
Bedoel je mij soms?Ariane schreef:Jij bent ook nog maar een puppie hoorYvet schreef:En we zitten geloof ik in een klasje waar alleen TS-er zit met z'n babygedrag![]()

- frank1985
- Zeer actief
oh echt vet grappig. ja zal best dat ik een trage verbinding heb weet ik veel. lekker boeiend.NicoBorder schreef:Dat was een geintje, je verbinding is heel traag, daarom zei ik dat. Ik dacht dat je dat wel wist. Ik dacht eigenlijk dat iedereen wel wist wat pingen was.
maar goed ging dus ook weer nergens over eigenlijk ?
kun je weer lekker verder gaan om je eigen fantasiewereld aan elkaar te liegen. dat doe je beter dan grappen maken

-
NicoBorder
Nonsens, ik mag zo hard rijden als ik zelf wil, ik heb goede schijfremmen. Ik kan zo stil staan.
Frank: Je schrok wel hé
Ik kon er wel om lachen in ieder geval.
Frank: Je schrok wel hé
- frank1985
- Zeer actief
nee hoor, ik schrok niet. ik heb geen verborgen agenda. ik vertel de waarheid. er is alleen op internet niets over mij te vinden. helemaal niets. dus tjah het verwonderde mij gewoon dat je de indruk wekte wel iets over mij te hebben gevonden.NicoBorder schreef:Nonsens, ik mag zo hard rijden als ik zelf wil, ik heb goede schijfremmen. Ik kan zo stil staan.
Frank: Je schrok wel héIk kon er wel om lachen in ieder geval.
maar was alweer grootspraak van je....
nee meneer de rechter, ik heb echt hele goede schijfremmen dus ik kan dan toch zo hard rijden als ik zelf wil

-
NicoBorder
Nou, ik zou er zo achter kunnen komen hoor. Maar daar heb ik te weinig tijd voor en te weinig interesse.
En nee frank als ik een hond zie wijk ik uit, springt ie dan voor me. Dan ben jij de lul.
En nee frank als ik een hond zie wijk ik uit, springt ie dan voor me. Dan ben jij de lul.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Nee dat mag je niet.Je moet rekening houden met andere gebruikers van het gebied,dus als jij een onoverzichtelijke bocht in gaat of zo heb je je snelheid aan te passen.NicoBorder schreef:Nonsens, ik mag zo hard rijden als ik zelf wil, ik heb goede schijfremmen. Ik kan zo stil staan.
Om de hoek kan namelijk weleens een gezin in ganzenpas lopen en voor je het weet knal je tegen de achterste op.
Mijn hond mag los lopen op een losloopgebied maar dat wil niet zeggen dat hij dan alles maar mag.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Yvet
- Zeer actief
Hee wat jij moet gaan doen dat is blijven fietsen zo hard als je kunt en vooral niet remmen en door blijven fietsen he anders kom je er niet aan de andere kant van de wereld waar je niemand op je pad tegenkomtNicoBorder schreef:Nonsens, ik mag zo hard rijden als ik zelf wil, ik heb goede schijfremmen. Ik kan zo stil staan.
Frank: Je schrok wel héIk kon er wel om lachen in ieder geval.

- frank1985
- Zeer actief
stoer joh dat jij dat kunt.... eigenlijk kun jij alles wel he !!!NicoBorder schreef:Nou, ik zou er zo achter kunnen komen hoor. Maar daar heb ik te weinig tijd voor en te weinig interesse.
vooral je zelf voordoen als iemand die je heel erg graag wil zijn..
had de vraag al eens gesteld : maar in welk jaar zit je nu en aan welke Uni ben je verbonden ?

-
Muk
Ja und? Mijn auto heeft ook goede remmen (al zeg ik het zelfNicoBorder schreef:Nonsens, ik mag zo hard rijden als ik zelf wil, ik heb goede schijfremmen. Ik kan zo stil staan.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Link 2 doet het niet en link 3 gaat over een motorvoertuigNicoBorder schreef:Reny typ die ander 2 linkies ff in je url balk. Frank joh ik neem aan dat je niet meer met deze puntjes komt janken nu hé. Deze discussie is over, of je het wil of niet je hebt gewoon ongelijk.
Dat is een hele andere discussie.
Dus als je wilt slagen voor je recht gedeelte, nog even doorstuderen
En de groeten van de mannen