nou succ6 met het speuren, maar je kunt het me ook gewoon vragen. En nee ben niet van het HBO naar een uni gegaan. en nee heb er ook niet langer dan normaal over gedaan. haha.NicoBorder schreef:
Ik twijfel trouwens sterk om toch niet even wat energie in het opsporen van jou persoonsgegevens te stoppen Frank. Uiteraard hou ik me dan precies aan de wet, maar dan zullen we is zien wat jij bereikt hebt. Je weet wat blackboard is, maar je weet niet dat de content kan veranderen. Je bent nog onder de 30 dus dan is het in ieder geval snel gegaan. Nee ik hou het erop dat je via het hbo nu naar uni bent gegaan en daar nog steeds zit. Maar dan nog, je kan niet normaal typen dus een maatschappelijke studie valt af. Je weet niet wat pingen is dus erg technisch ben je ook niet. Dus het zou ook kunnen dat je gewoon afgestudeerd mbo'er bent en het even op het hbo geprobeerd. Ik twijfel. Morgen een saai college in dat uurtje kan ik al veel meer te weten komen.
.
en MBO heb ik ook al niet gedaan. dus er zijn meer mogelijkheden he... maar zoek jij wel uit morgen tijdens je college...
maar lul er maar om heen............. welk jaar en welke Uni Nico......
kom maar.