En die jongen zijn dagelijkse shot ontnemen?MJ schreef:Stop er eens een sok in, jongens.
Dat meen je niet.
Het is reuze beschaafd, hoor
Moderator: moderatorteam
En die jongen zijn dagelijkse shot ontnemen?MJ schreef:Stop er eens een sok in, jongens.
Ik heb de wet niet nodig om mijn hond te beschermen.NicoBorder schreef:Je hebt het fout. Een hond wordt bijna niet beschermt. Als ik een mens aan zou rijden tjah, dat is een keer bijna gebeurd toen een jogger het mtb parcours tegen de richting in aan het lopen was. Schuld kan dan best wel bij mij liggen, gelukkig ben ik goed verzekerd. Risico van het vak.

Ik denk de 100ste pagina ook nog komtGon schreef:NicoBorder schreef:Marion
Dit is niet te stoppen.![]()
Op naar pag. 60.......

Hier ben ik het roerend mee eens.Maylala schreef:Nico, of Dinges, hoe je ook heten mag. Leer alsjeblieft je moerstaal, ik krijg migraine van je zinsopbouw en grammaticaverkrachting.
NicoBorder schreef:Boeit mij dat, wat jij denkt te weten of vindt te vinden. Ik weet beter...
Hahahaha: volgens mij studeert Yvet bedrijgskunde.
Ja Frank weet het, ik hield hem een beetje voor de gek, daar schrok hij nogal van. Ik heb er hartelijk om gelachen. Nou ik heb niet zo veel computer vaardigheden om eerlijk te zijn. Weet ook absoluut niet wat "419 scambaiting" is, leg maar uit. Wat heeft scammen hier nou weer mee te maken? Ik was niet van plan mensen een mail te sturen en me voor te doen als de nationale bank van Nigeria ofzo.

Schrijven is voor jou ontzettend moeilijkNicoBorder schreef:
Hahahaha: volgens mij studeert Yvet bedrijgskunde.

Mijn hond wordt door mij beschermd als het nodig is.NicoBorder schreef:Je hebt het fout. Een hond wordt bijna niet beschermt. Als ik een mens aan zou rijden tjah, dat is een keer bijna gebeurd toen een jogger het mtb parcours tegen de richting in aan het lopen was. Schuld kan dan best wel bij mij liggen, gelukkig ben ik goed verzekerd. Risico van het vak.

Hond heeft in de zin recht dat je voor hem moet zijn en dat hij kan aangeven dat hij iets niet leuk vindt maar zonder over te gaan op bijtennana schreef:een hond heeft geen rechten.
Klopt een hond is geen rechtspersoon, maar een fiets heeft ook geen rechten.
Dus als ik de fiets waar jij op rijdt een pootje haak met een flinke stok tussen de spaken dan....is het gewoon vergoeden van de kosten.
Dus bij het onderuithalen van een mk richten op de fiets want die heeft geen rechten.

Over een paar 100 pagina's valt het kwartje misschien. Met wat geluk.Tara schreef:Nee, daar heb je gelijk in.NicoBorder schreef: Ja een hond mag op een mtb route komen maar hij heeft niet dezelfde rechten en plichten.
Een hond heeft zelfs meer rechten dan plichten, eigenlijk heeft een hond geen andere plichten dan dat hij gewoon maar heeft te luisteren naar de baas.
Dus zolang dát het geval is, zul jij te allen tijde bakzeil moeten halen als jij er eentje aanrijdt omdat jij "in je recht staat".![]()
Maar hè, je had hier al een halve zin goed.
Ga zo door knullie, het duurt even, maar we komen er wel!

Vreemd dat je de 1e keer dat je belde de verkeerde info kreeg.NicoBorder schreef: Maar wie had nou die link van die fietsbel die je er makkelijk op en af haalt. Die wil ik wel kopen namelijk, heb vanmiddag even gebeld en het bleek dat dat inderdaad verplicht was.
Ik denk dat we het op dat vlak allemaal wel eens zijn met Nico, hoewel ik zijn manier om zijn punt duidelijk te maken verwerpelijk vind en zijn manier van schrijven leugenachtig.mirretje schreef:oei...lees net dat ie veel in Groesbeek fietst...en laat ik daar nou regelmatig het bos in gaan...
Al ben ik het wel met een aantal zaken eens met Nico...dit had ik al eerder getyped maar kan het berichtje nergens meer vinden dus dan nog maar een keer.
Als ik ga wandelen in het bos en ik wandel bewust op een MTB route vind ik dat IK diegene moet zijn die oplet of er fietsen ofzo aankomen. Ik ga dan ook altijd goed aan de kant dat ze lekker door kunnen racen want die mensen vinden scheuren door het bos en de modder nou eenmaal leuk dus die kans moeten ze dan ook krijgen op de paden die daarvoor bestemd zijn.
Er zijn namelijk meer wandel dan fiets/mtb-paden dus als ik geen fietsers tegen wil komen ga ik op de wandelpaden lopen waar niet gefietst mag worden. Kom je daar dan toch een MTB'er tegen dan is het ZIJN verantwoording om op te letten.
En een bel...mijn vriend fiets ook graag door het bos en heeft ook geen bel. Als je goed oplet en op tijd laat weten dat je eraan komt en ook netjes bedankt dat ze rekening met je hebben gehouden is er niets aan de hand. En gewoon afstappen als dat moet. En nu niet allemaal boosop mij gaan worden he
Een MTBer op volle snelheid komt hard aan. Ik denk zomaar dat die jogger aardig wat schade op had kunnen lopen. Kun je makkelijk afdoen als "risico van het vak". Vooral fijn voor die jogger als je die wel geraakt zou hebben. Beetje empathie zou je goed staan knul.NicoBorder schreef:Je hebt het fout. Een hond wordt bijna niet beschermt. Als ik een mens aan zou rijden tjah, dat is een keer bijna gebeurd toen een jogger het mtb parcours tegen de richting in aan het lopen was. Schuld kan dan best wel bij mij liggen, gelukkig ben ik goed verzekerd. Risico van het vak.
Marion
Dit is niet te stoppen.
Ja echt wel intussenCleva schreef:Oh....god...dit is echt zó eergisteren
Mickie schreef:Maarre... we boeken vooruitgang, forummers![]()
Nicodinges heeft inmiddels in de gaten dat een bel verplicht isen dat kostte maar 50 pagina's
Nou nog even voorbij die met-kevlar-verterkte-gewapende-betonplaat-met-tefloncoating krijgen dat een fietser aansprakelijk is als hij een hond aanrijdt op een plaats waar honden volgens de wet gewoon mogen lopen ...
Komop, nog even de schouders eronder, we kúnnen het!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Cleva schreef:Oh....god...dit is echt zó eergisteren

Jaartje of 16, zoiets. Is een jaar blijven zitten op Nederlands en maatschappijleer, zit al sinds de brugklas zuchtend en zwijmelend te staren naar het meisje van zijn dromen, dat hem en zijn acné totaal niet ziet staan, omdat zij een jongen met een dure fiets en een 10 voor economie leuk vindt.Marjoleine schreef:Hier ben ik het roerend mee eens.Maylala schreef:Nico, of Dinges, hoe je ook heten mag. Leer alsjeblieft je moerstaal, ik krijg migraine van je zinsopbouw en grammaticaverkrachting.
Hoe oud schat jij hem, Mayla?
Even tussendoor?
Wees jij maar trots hoor knullie..NicoBorder schreef:Nee ik had altijd onvoldoende voor Duits.Mijn combinatie cijfer profielwerkstuk, maatschappijleer was wel goed. Ik heb een Ridley Ignite ISP ben extreem trots op!

NicoBorder schreef:@Ptje
Hij leert goed maar zit op het VMBO? Wat bedoel je nou? Iemand die goed leert zit niet op het vmbo? Of leert hij goed naar VMBO normen?

Dat is je goed recht hoor.......NicoBorder schreef: Ik heb een Ridley Ignite ISP ben extreem trots op!