Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Cookie schreef:o mijn god hahaha, ja dat is wel erg kaal! Had je geen opzetstuk o.i.d bij die tondeuse? Dan kan je de rest met het opzetstuk inkorten, en die poot dan maar zo laten denk ik?
Of je doet er een soort van sok omheen?
Ik heb wel een opzetstuk, maar dat werkt op een of andere manier niet. Haar vacht valt daar doorheen en dan scheert de tondeuse dus niets af.
misschien dat ik inderdaad maar voor de waterhond ga. Mijn man die ik een foto had gestuurd wil haar toch niet meer uitlaten.
Cookie schreef:o mijn god hahaha, ja dat is wel erg kaal! Had je geen opzetstuk o.i.d bij die tondeuse? Dan kan je de rest met het opzetstuk inkorten, en die poot dan maar zo laten denk ik?
Of je doet er een soort van sok omheen?
Ik heb wel een opzetstuk, maar dat werkt op een of andere manier niet. Haar vacht valt daar doorheen en dan scheert de tondeuse dus niets af.
misschien dat ik inderdaad maar voor de waterhond ga. Mijn man die ik een foto had gestuurd wil haar toch niet meer uitlaten.
Ik wil er nogg wel iets van brouwen voor je ,maar helemaal wegmoffelen zal niet lukken.
eerdere resultaten zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst, maar zou toch gezien je eerdere resultaat het aanbod van Kees met beide handen aangrijpen
Ik wil er nogg wel iets van brouwen voor je ,maar helemaal wegmoffelen zal niet lukken.
eerdere resultaten zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst, maar zou toch gezien je eerdere resultaat het aanbod van Kees met beide handen aangrijpen
Moet een beetje denkenn aan zo'n afrits broek voor in de zomer/winter .
Moet een beetje denkenn aan zo'n afrits broek voor in de zomer/winter .
Hahaha ja lach er maar mee. Nu er zo'n kippepoot onder mijn mooie krullenbol uitkomt ben ik bang wat er onder de rest van haar vacht zit. Dus Kees, jij weet het, wat kom ik nog tegen.....(ik noem poedels iig nooit meer mooi)
Miezemuis schreef:Ik heb wel een opzetstuk, maar dat werkt op een of andere manier niet. Haar vacht valt daar doorheen en dan scheert de tondeuse dus niets af.
Dat zou ik gewoon doen, kan best.
Het is toch een kwakkelwinter.
En wie wee hoe handig het is als die broek kort is
Miezemuis schreef:Ik doe haar snuit altijd zo, maar dat lijkt gewoon veel minder kort. Ik zag eigenlijk halverwege de poot wel dat het niet zo mooi was, maar ik dacht, ze kan toch niet met een half geschoren poot over straat. nee dan is 1 hele geschoren poot echt veel mooier
Lig echt in een deuk. Sorry hoor.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Oeh das wel heel kort Ach, zou echt een actie voor mij zijn :') Ik begrijp niet dat het mij tot nog toe nog steeds lukt om Ollie fatsoenlijk te trimmen, het gaat echt nog wel een keer gebeuren dat Ollie een kaal oor heeft ofzo
massam schreef:snap ik ook niet nanna, ik vind het zo lelijk terwijl het helemaal behaard enorm leuke hondjes zijn!
Het gaat er natuurlijk om dat ze op een leeuw lijken, vandaar dat gescheer.
Ik vind die hondjes best geinig hoor en als ik er eentje had werd er NO WAY zo'n rare kale reet opgeschoren. Afzichtelijk zeg.
Nee, daar gaat het niet om.
Je mag het best lelijk vinden hoor, maar je moet de boel niet omdraaien.
Succes, Miezemuis, ben benieuwd wat Kees ervan maakt