Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn we nu echt aan het discussiëren over de tatoeage van een puisterige puber ?
En of hij het wel of niet mag van zijn moeder ? Nee toch, Dat heb ik verkeerd gelezen....
Nou Nico je hebt een geweldige fiets !!
wat die fiets hier op het forum doet snap ik dan weer niet helemaal. maar goed.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
NicoBorder schreef:Hoe bevalt het leven daar in almelo? Met google is er best veel over jou te vinden.
nou in almelo woon ik al meer dan ehm 4,5 jaar niet meer. dus dat valt wel mee he
dat had je trouwens ook gewoon hier op het forum kunnen lezen...
ben opgegroeid in Almelo. Daarna naar Geesteren gegaan en nu al een half jaar in Utrecht.
frank1985 schreef:Zijn we nu echt aan het discussiëren over de tatoeage van een puisterige puber ?
En of hij het wel of niet mag van zijn moeder ? Nee toch, Dat heb ik verkeerd gelezen....
Nou Nico je hebt een geweldige fiets !!
wat die fiets hier op het forum doet snap ik dan weer niet helemaal. maar goed.
We hebben hier toch over alles gediscussieerd ipv waar het eigenlijk omdraaid
Misschien even de titel veranderen in gestoord tijdens het fietsen in het bos
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
NicoBorder schreef:Wel nog steeds die Alfa? Wat wel een cool merk is.
nee ook al zon 2 jaar niet meer. je loopt echt flink achter. die alfa heeft ook hier op het HF te koop gestaan.
nog ff doorzoeken en dan kom je op het audi forum. Die auto heb ik ook niet meer. nog wel een audi maar niet meer die op het Forum staat.
trouwens niet zo netjes van je dat je dit zo op het HF gooit. niet dat het me uitmaakt want echt interessante dingen kun je blijkbaar niet vinden. Kijk je kunt mijn naam op Google intypen. Geen probleem. Maar echte serieuze info heb je niet gevonden.
Ik geloof die fiets ook pas als ik daar een andere foto van zie, dan een catalogusplaatje. Ééntje met het eindhovens dagblad van vandaag over het frame hangen b.v.
NicoBorder schreef:Ratten eigenaren onder elkaar, moeten elkaar steunen natuurlijk!
Niks mis met ratten, maar voor zover ik weet heeft Yvet geen ratten. En dan nog zijn ratten altijd slimmer dan jij.
Het is trouwens ratteneigenaren, zonder spatie, en die komma in je zin hoort daar ook niet thuis
Ik heb inderdaad geen ratten daar is niets mis mee alleen ze zouden niet lang leven door andere huisgenoten die ze graag dood
Lijkt me hele verstandige keuze voor dom iemand
Alleen ik wil niet hebben dat mijn hond voor rat uitgemaakt wordt nogal respectloos voor andermans dieren
Als iemand jouw hond af zou kraken dan zou je pissig van worden op die persoon
Ach ja, ik ben het wel gewend dat Yuna een rat aan een touwtje genoemd word, of cavia, of konijn. Doet me niet zo heel veel eigenlijk. Ik heb wel een keer iemand uitgeluld door serieus een van mijn ratten erbij te halen aan een rattentuigje, met de mededeling "Nee, dít is een rat aan een touwtje".
NicoBorder schreef:Ratten eigenaren onder elkaar, moeten elkaar steunen natuurlijk!
Niks mis met ratten, maar voor zover ik weet heeft Yvet geen ratten. En dan nog zijn ratten altijd slimmer dan jij.
Het is trouwens ratteneigenaren, zonder spatie, en die komma in je zin hoort daar ook niet thuis
Ik heb inderdaad geen ratten daar is niets mis mee alleen ze zouden niet lang leven door andere huisgenoten die ze graag dood
Lijkt me hele verstandige keuze voor dom iemand
Alleen ik wil niet hebben dat mijn hond voor rat uitgemaakt wordt nogal respectloos voor andermans dieren
Als iemand jouw hond af zou kraken dan zou je pissig van worden op die persoon
Ach ja, ik ben het wel gewend dat Yuna een rat aan een touwtje genoemd word, of cavia, of konijn. Doet me niet zo heel veel eigenlijk. Ik heb wel een keer iemand uitgeluld door serieus een van mijn ratten erbij te halen aan een rattentuigje, met de mededeling "Nee, dít is een rat aan een touwtje".
Dat soort benamingen voor m'n hond maak ik alleen hier op het forum mee
Bij mij hey daar heb je chihuahua maar er z'n ook mensen die denken dat hij een pup is dan leg ik keurig even uit dat hij 2 jaar is of dat een kruising dwerpinscher is
falkje schreef:Ik geloof die fiets ook pas als ik daar een andere foto van zie, dan een catalogusplaatje. Ééntje met het eindhovens dagblad van vandaag over het frame hangen b.v.
falkje schreef:Ik geloof die fiets ook pas als ik daar een andere foto van zie, dan een catalogusplaatje. Ééntje met het eindhovens dagblad van vandaag over het frame hangen b.v.
Woont dit geval echt in Eindhoven?
Ergens in Brabant
NicoBorder schreef:Ik woon wel vlak bij Acht eigenlijk, in een straal van 15 kilometer om precies te zijn. Nu ben ik wel in Eindhoven.
Vijftien kilometer is ver genoeg weg. Verder blijf ik weg van moutainbike routes, niet om beleefd te zijn, heb gewoon gezin om met de volkje te maken te hebben, mij te asociaal. (niet allemaal, wel veel)