Ze begonnen daar met het VP, wat ik op voorhand best een beetje jammer vond, want meestal gaat ons eerste rondje door Tapas' enthousiasme en mijn zenuwen niet zo goed dus dan is het het fijnst als dat het spel is, want daar hangt verder niets van af (je kunt geen U'tje lopen).
Maar goed, het ging tot aan de kattenloop (laatste hindernis vóór de finishsprong) foutloos, maar helaas sprong Tap te vroeg van de kattenloop af, dus nét geen U'tje verdiend. Uiteindelijk bleek ik met dit parcours nog een veertiende plek te hebben gelopen (van de kleine 80 deelnemers in de Large)
Het tweede parcours was de jumping, net als het VP een heel leuk rondje. Dit keer ging het wel foutloos en ruim binnen de SPT (standaard parcours tijd), dus het derde U'tje en dus promotie naar de B1 klasse was binnen!

Dit rondje leverde ons ook nog een hele nette zevende plek op.
Het laatste parcours was het spel en dat was echt een racerondje, leuk als afsluiter van de dag. Weer ging het foutloos, en in een behoorlijke tijd (ruim 2 seconden langzamer dan de winnaar). Ik weet niet hoeveelste ik daarmee geworden ben maar ik denk dat we wel in de top 10 gelopen hebben, of net daarbuiten.
Filmpje van de 3 rondjes: http://youtu.be/nwSyU9NnHhE