Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreemde mensen die jouw hond aaien

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Aantal honden: 2

Re: Vreemde mensen die jouw hond aaien

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Yuna houdt helemaal niet van vreemden, en die hoeven haar ook niet te aaien als het aan mij ligt. Bijten zou ze niet doen, eerder wegrennen. Maar niet iedereen hoeft met zn handen aan mijn hond te zitten.. :mep:
Afbeelding
Yvet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Yvet »

blondie schreef:
Yvet schreef:Normaal denkend mens zo dan misschien van wel op prijsstellen althans als mij ooit zou kunnen overkomen dan is bij mij de kous af
Dan wordt niet met de politie gebeld zodat bv Macho het geval was dat hij per ongeluk dat meisje heeft gebeten vanuit de hond gedacht hij ondervond misschien wel pijn
Of sorry dat m'n hond dat gedaan heeft ik zou voortaan op de hond gaan letten
Die tijd zijn we voorbij Yvet. Zelf constateer ik zoals ik het noem steeds meer "amerikaanse toestanden" eruit halen wat eruit te halen valt. Aanklagen, meldingen maken etc. en niet alleen op honden gebied.
Ik kom heel erg vaak diezelfde mensen tegen zij kennen mij en ik hun en ook mekaars honden
Ga ik toch niet een melding van maken bij de politie als een van hun honden mij per ongeluk zou gaan bijten dan maak je geen vrienden mee als je dat gaat doen
dancingdaydream schreef:Yuna houdt helemaal niet van vreemden, en die hoeven haar ook niet te aaien als het aan mij ligt. Bijten zou ze niet doen, eerder wegrennen. Maar niet iedereen hoeft met zn handen aan mijn hond te zitten.. :mep:
Pepper houdt van vele mensen van jong tot oud
Vooral als hondenbezitters koekjes hebben dan is als de kippen bij

Ik stond een keer op het hondenstrandje met nog aantal hondeneigenaren
De honden waren lekker aan het spelen maar 1 van de honden ramde zo volop tegen m'n knie aan dat deed dus behoorlijk zeer en de eignaar van de hond sloeg z'n arm om je heen om te vragen van gaat het nog en wens me veel sterkte ermee
Aantal maanden later zag we mekaar weer en diezelfde man zag mij al zitten op een bankje en vervolgens lijnde hij z'n hond weer aan en liep toen verder
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Afbeelding
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Yvet schreef:
blondie schreef:
Yvet schreef:Normaal denkend mens zo dan misschien van wel op prijsstellen althans als mij ooit zou kunnen overkomen dan is bij mij de kous af
Dan wordt niet met de politie gebeld zodat bv Macho het geval was dat hij per ongeluk dat meisje heeft gebeten vanuit de hond gedacht hij ondervond misschien wel pijn
Of sorry dat m'n hond dat gedaan heeft ik zou voortaan op de hond gaan letten
Die tijd zijn we voorbij Yvet. Zelf constateer ik zoals ik het noem steeds meer "amerikaanse toestanden" eruit halen wat eruit te halen valt. Aanklagen, meldingen maken etc. en niet alleen op honden gebied.
Ik kom heel erg vaak diezelfde mensen tegen zij kennen mij en ik hun en ook mekaars honden
Ga ik toch niet een melding van maken bij de politie als een van hun honden mij per ongeluk zou gaan bijten dan maak je geen vrienden mee als je dat gaat doen
dancingdaydream schreef:Yuna houdt helemaal niet van vreemden, en die hoeven haar ook niet te aaien als het aan mij ligt. Bijten zou ze niet doen, eerder wegrennen. Maar niet iedereen hoeft met zn handen aan mijn hond te zitten.. :mep:
Pepper houdt van vele mensen van jong tot oud
Vooral als hondenbezitters koekjes hebben dan is als de kippen bij

Ik stond een keer op het hondenstrandje met nog aantal hondeneigenaren
De honden waren lekker aan het spelen maar 1 van de honden ramde zo volop tegen m'n knie aan dat deed dus behoorlijk zeer en de eignaar van de hond sloeg z'n arm om je heen om te vragen van gaat het nog en wens me veel sterkte ermee
Aantal maanden later zag we mekaar weer en diezelfde man zag mij al zitten op een bankje en vervolgens lijnde hij z'n hond weer aan en liep toen verder
Op zich vind ik dat dan vaak weer vervelend, ik loop met lekkers om mijn honden wat aan te leren en dan heb ik vaak honden in mijn zakken zitten op zoek naar lekkers. Nu is het gedroogde zalm dus het zal inderdaad wel heeeeeeeeel lekker ruiken :wink:
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Yvet
Zeer actief

Wat ik heel vervelend vind is dat sommigen die lekkers bij zich hebben dan de volgende keer ook iets lekkers geeft zonder te beseffen dit wel of niet mag van de eigenaar
Zodat Pepper denkt iedere hondeneigenaar die lekkers hebben dan krijg ik ook eentje - aangeleerd gedrag noem ik dat

Ik ken paar mensen die aan iedere hond die ze leuk vinden vanuit lekkers gaat geven als je 1x keertje ja gezegd heb
En je hebt mensen als je met een pup loopt vinden allemaal leuk lief en aardig totdat die pup groter wordt wat ook de pup doet maar zodra je pup volwassen dan is bij hun de lol eraf en laten ze je hond als baksteen vallen of zoals met de mijne die ik op dat moment net in huis gehaald heb
Dit vind ik stomvervelend gedrag van vreemde mensen

Afbeelding
nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier

Ongelezen bericht door nyckle »

Yvet schreef:Wat ik heel vervelend vind is dat sommigen die lekkers bij zich hebben dan de volgende keer ook iets lekkers geeft zonder te beseffen dit wel of niet mag van de eigenaar
Zodat Pepper denkt iedere hondeneigenaar die lekkers hebben dan krijg ik ook eentje - aangeleerd gedrag noem ik dat

Ik ken paar mensen die aan iedere hond die ze leuk vinden vanuit lekkers gaat geven als je 1x keertje ja gezegd heb
En je hebt mensen als je met een pup loopt vinden allemaal leuk lief en aardig totdat die pup groter wordt wat ook de pup doet maar zodra je pup volwassen dan is bij hun de lol eraf en laten ze je hond als baksteen vallen of zoals met de mijne die ik op dat moment net in huis gehaald heb
dAT IS HELEMAAL ERG!!
Yvet
Zeer actief

nyckle schreef:
Yvet schreef:Wat ik heel vervelend vind is dat sommigen die lekkers bij zich hebben dan de volgende keer ook iets lekkers geeft zonder te beseffen dit wel of niet mag van de eigenaar

dAT IS HELEMAAL ERG!!
Op zich ben ik beroerdste niet dat een paar mensen die ook honden hebben aan m'n hond een koekje geeft maar alleen tegen mevrouw die eerst altijd aan m'n hond koekje geeft vanuit zichzelf net of een snoepautomaat bij de winkels is van hier heb je er 1 heb ik wat ervan gezegd dat Pepper niet meer mag van haar zonder te vragen of het wel mag dat gaat bij mij niet meer in
En zo leer je je hond dat altijd en van iedereen een koekje krijgt

Afbeelding
SimoneV
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door SimoneV »

Gek genoeg kom ik vaker kinderen tegen die weten hoe het hoort, dan volwassenen. Kinderen vragen altijd netjes of ze Donna mogen aaien, waarbij ik gelijk kan uitleggen dat ze haar beter onder haar kin kunnen aaien omdat ze het anders een beetje eng vindt. Hondje een goeie ervaring rijker, kindje blij. Volwassenen daarentegen.. die storten zich boven op haar. Vooral degene die zelf ook een hond hebben, zij willen blijkbaar graag bewijzen dat ze haar kunnen aaien ofzo? Donna houdt niet van vreemden en al helemaal niet van vreemde mannen, ik kan uitleggen tot ik een ons weeg maar luisteren ho maar. Ik moet daar zelf ook wat "agressiever" op reageren, en ze meteen een grote bek geven, maar dat vind ik toch nog best lastig. Ben nu een tuig aan het overwegen met niet aaien erop, want ik zie het mis gaan binnenkort..
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Marouck zou niets doen als ze ineens geaaid werd door een onbekende. Door haar overenthousiasme is het niet aan te raden trouwens.
Biène zou het tolereren maar als ze weg kan lopen doet ze dat. Ze wil geen polonaise aan haar lijf en zal het zeker niet opzoeken.
Numa zou het op dit moment niet pikken en zou zomaar kunnen uithalen.

Overigens kom ik nooit in situaties dat ze zonder te vragen aan mijn honden komen. Blijkbaar straal ik toch iets uit... of zouden de honden iets uitstralen? :engel:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

MJ schreef:Ik moet de loop er in houden.
Als ik door kan lopen en Gijsje dmv een ' kijk eens ' de aandacht kan vragen en goed tusendoor beloon met stem en evt kleine stukjes koek dan kan ik er goed langs.
Maar kom ik stil te staan of in de schuifelstand dan heeft Gijs zoiets : wat motten die kinderen ohoh... en 'de aanval' is de beste verdediging. Hij blaft dan dus aan. :oeps: En dat wil ik ook niet.
Zie ik kinderen....steek ik dus over. Ik wil hem zo min mogelijk in die positie brengen.
In de stad kan ik echter heel goed lopen met Gijsje. Dan wordt er niet naar hem gekeken door vreemden. iedereen loopt door. En het zijn veel mensen. Ook een verschil.
Kindjes die willen aaien kijken natuurlijk ook heel direct en zijn gewoon wat druk.

Wat ik laatst trouwens had...een volwassene die ik passeerde aaide zo in het voorbij gaan Maxi over zijn kont. Zomaar.. . ! :80: :piew:
Klinkt net als bij Woopy.
Al is Woopy nu met kinderen heel goed maar dat was vroeger heel anders.
Als kinderen op hem afkwamen dan ging hij zacht grommend achter mijn benen staan.
En omdat hij er dus zo schattig uitziet sturen ouders hun kinderen ook maar gewoon heen "kijk wat een leuk hondje, ga maar aaien!". :roll: Nu gebeurde het nooit dat ze hem daadwerkelijk konden raken hoor want daar ben ik dan natuurlijk zelf bij maar hij was in die periode wel in de 'ik bijt als je me aanraakt" mood.

Het is bij Woopy ook echt die gerichte aandacht op hem die hij niks vind.
Zoals jij zegt; wandelen in de stad kan ook prima met Woopy. Ik moet hem wel kort houden hoor maar hij gaat niet zomaar om zich heen bijten. Maar zodra iemand te direct op hem afloopt en gelijk een hand uitsteekt dan zal hij snappen.
Terwijl, als zon persoon rustig komt aanlopen, even knielt, hand rustig uitsteekt en Woopy laat snuffelen dan is het daarna 99% van de tijd goed en kan zo iemand daarna alles met hem.

Woopy kan trouwens ook heel slecht tegen oude mensen. Waarom, geen idee.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Ellen!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ellen! »

SimoneV schreef:Gek genoeg kom ik vaker kinderen tegen die weten hoe het hoort, dan volwassenen. Kinderen vragen altijd netjes of ze Donna mogen aaien, waarbij ik gelijk kan uitleggen dat ze haar beter onder haar kin kunnen aaien omdat ze het anders een beetje eng vindt. Hondje een goeie ervaring rijker, kindje blij. Volwassenen daarentegen.. die storten zich boven op haar. Vooral degene die zelf ook een hond hebben, zij willen blijkbaar graag bewijzen dat ze haar kunnen aaien ofzo? Donna houdt niet van vreemden en al helemaal niet van vreemde mannen, ik kan uitleggen tot ik een ons weeg maar luisteren ho maar. Ik moet daar zelf ook wat "agressiever" op reageren, en ze meteen een grote bek geven, maar dat vind ik toch nog best lastig. Ben nu een tuig aan het overwegen met niet aaien erop, want ik zie het mis gaan binnenkort..
Ben ik het helemaal met je eens! Ik ben gestopt met het uitleggen/vragen... ik loop er wel omheen!
Groetjes Ellen & Bantu

AfbeeldingAfbeelding

www.mijnroedel.nl - Over mij, mijn saarloos en meer...
emeg
Vaste gebruiker
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door emeg »

In het geval dat er een heel aantrekkelijk uitziende troela, willens en wetens tegen mijn wil, mijn hond gaat aaien, ga ik haar ook aaien en als ze er heel erg sexy uit ziet dan krijgt ze er van mij nog een stevige kus, vol op haar mond, bij. :tongue: :cheer: Wie aan mijn hond komt, die komt aan mij en niemand hoort zomaar, zonder mijn toestemming, aan mij te komen, dus ook niet aan mijn hond.
Emile
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Met Jigzy is het vreselijk. Zij loopt constant te flirten met mensen en wordt ook steeds geaaid. En ik laat het wel gebeuren hoor omdat zij het zo leuk vind maar ik moet dan al die verhalen aanhoren :LOL:
Kiyoshi kiest zijn mensen uit en dat is prima verder. Alleen op Winner de afgelopen keer werd hij steeds geaaid, zo bovenop zijn hoofd zonder dat mensen mij iets vroegen. Daar werden we allebei best vervelend van. Volgende keer neem ik wel een zweep mee, je zou toch denken dat mensen daar beter moeten weten.
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Ik heb het liever niet maar goed soms gebeurt het wel eens, nou ja ook geen drama vinden mijn honden :F:
Alleen Shiva let ik heel erg op, daar moet iedereen met zijn jatten vanaf blijven :S:
Zilla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Zilla »

Ik kom eingelijk alleen bekenden tegen die mijn honden wel aaien, en dat mag ook.. En verder als we in het bos andere honden tegenkomen en je even een babbeltje met de eigenaar maakt, dan wil er er ook een aai voorbij komen. Ik maak daar geen probleem over, Zilla vind dat niet zo intressant en dan loopt ze gewoon weg, ook goed. Luke daarintegen wil altijd wel een aai :mann: echt vreemde mensen zonder hond die doelbewust aan komen lopen enkel om mijn honden te aaien gebeurt haast niet, maar dat zal wel aan het type hond liggen.
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Mijn honden dragen een tuigje met de tekst: niet aaien.
Mijn honden zijn enorm dol op mensen, soms iets te dol.
Om dus te voorkomen dat ze maar denken dat iedereen op de wereld er is om ze te aaien, doe ik ze deze tuigjes om zodat niet iedereen zomaar aait (dat gebeurd anders wel, ze lokken het gewoon uit :mrgreen: ).
Hierdoor hebben ze geleerd mensen te negeren en dat is wel handig in drukke gebieden met een hond die eigenlijk het liefst iedereen zou begroeten als een langverloren vriend :F:
Uiteraard mogen ze heus wel eens geaaid worden, zo nu en dan zeg ik dat dan ook gewoon tegen de mensen en leg ik uit waarom ik die teksten aanheb.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Tja, Mika heeft iemand neus gebroken dus die persoon aait hem niet meer zomaar :F: Ze was gewaarschuwd, verschillende malen zelfs maar vond het toch nodig om met een leuk piepstemmetje voorover gebogen Mika uit te nodigen tegen haar aan te springen. Mika volgde dit commando met liefde op met als gevolg een gebroken neus :oeps:

Flamme houdt er niet van ongevraagd geaaid te worden. Ze zal niet bijten maar wel achteruit deinzen zoals een Saarloos betaamd. Als ze eenmaal zie wie het is en als diegene dan ook nog koekjes heeft dan is het snel goed. Maar gelukkig hebben niet veel mensen de neiging een nepwolf te aaien :wink:

Ik vind vreemde honden zomaar uit het niets aaien gewoon dom onnadenkend gedrag. Waar ik me ook rot aan irriteer is het blaffen naar honden. Mensen bedoel ik dan. Dat je ergens loopt en dat er dan vorbijgangers tegen je hond gaan staan te blaffen :piew:
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Mijn honden mogen gewoon geaaid worden. Lizzie vindt het soweiso helemaal geweldig aandacht te krijgen. Dushi houd niet zo van aaien van vreemden. Maar e zal niets doen. Kinderen leg ik uit dat ze haar moeten roepen en dat ze haar dan alleen mogen aaien op haar borst. Volwassen aaien de honden alleen maar als de honden naar hen toekomen.
Afbeelding
Atiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shi'tzu

Ongelezen bericht door Atiana »

Heb nog nooit gehoord over een wet dat ik mijn honden MOET laten aaien wat krijgen we nou? :piew:

Ik en mijn honden zijn er niet van gediend ze vragen het maar lekker,en 9 van de 10 keer is het antwoordt nee! vooral chyna die een grote angst heeft voor mensen heb ik weleens meegemaakt dat ze zeiden ''ze moet het toch eens leren'' ik zeg dan netjes laat haar gewoon haar gang gaan en dan nog die hand uitsteken meestal zijn dit mensen die zelf geen hond hebben,kwaad kan ik daarom worden,je blijft lekker van mijn honden af niks geen wet dat het moet :neenee:

Ik zeg niet dat ik monsters heb,integendeel maar het gaat altijd over chyna ''óooo wat een mooie grote hond'',en laat nou juist zij er niet van gedient zijn,de kleintjes komen zelf naar degene toe ALS het willen no way dat ik ze dwing,en helemaal niet om een klote wet.Je kan het niet voorkomen om mensen te ontwijken en ik vind het niet erg als het gevraagdt wordt maar doorzettende-beter-wetende-mensen hou ik op afstandt!

:offt:
(heb ook een hekel,aan mensen die hun hond perse aan mijn honden willen laten ruiken,omdat ze denken ''oo die loopt met 5 honden ze zijn dus lief'' maar niet nadenkenen dat dit een roedel is en als er 1 ruzie krijgt er 4 bijspringen)
Onderschift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Whoever said diamonds are a girl's best friend, never owned a dog
Loraine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier

Ongelezen bericht door Loraine »

Vind het zelf ook vreselijk wanneer bekenden/onbekenden met de handen "praten" en aan me moeten zitten. Doe dan automatisch een stap naar achteren.
Moeten we het dan bij de honden wel goed vinden? Of ze het nu wel of niet leuk vinden.
nana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door nana »

Mensen die perse je hond willen aaien :S:
Je kunt er niets tegen doen dan ze ontwijken of ze overtuigen om het niet te doen.
Het is niet strafbaar een hond te aaien ook niet als de eigenaar het niet wil.
Maar het is wel strafbaar als je hond die persoon letsel toebrengt, het maakt dan niets uit of je hebt gevraagd het niet te doen.
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.

lydia
Kingeling
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Kingeling »

Een keer stond ik bij een kraampje op de markt, zit een vrouw King gewoon even vol te stoppen met koekjes. Kijk, als je het even vraagt, maar zonder mij iets te vertellen (het is dat ik het zag!!) lekkers toestoppen??!! Als ie allergisch was geweest, weet ik wel wie de DA rekening had mogen betalen..
:Afbeelding
Yvet
Zeer actief

Loraine schreef:Vind het zelf ook vreselijk wanneer bekenden/onbekenden met de handen "praten" en aan me moeten zitten. Doe dan automatisch een stap naar achteren.
Moeten we het dan bij de honden wel goed vinden? Of ze het nu wel of niet leuk vinden.
Ik denk net zo over
Of je maakt uit schrikreactie een soort van een klap (ik weet niet hoe je dat moet omschrijven) eigenlijk precies wat een hond doet als hij schrikt alleen doet hij met z'n bek

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Kingeling schreef:Een keer stond ik bij een kraampje op de markt, zit een vrouw King gewoon even vol te stoppen met koekjes. Kijk, als je het even vraagt, maar zonder mij iets te vertellen (het is dat ik het zag!!) lekkers toestoppen??!! Als ie allergisch was geweest, weet ik wel wie de DA rekening had mogen betalen..
:denken: waar sluit dit relaas aan op het topic?

Anyway; opletten :19: 'het is dat ik het zag' kan gewoon niet bij drukte, dan zorg je maar dat je alles ziet.

Daarbij, een hond met voedselallergieën neem je niet mee naar plaatsen waar het mis zou kunnen gaan.
Dus eigen schuld, dikke bult in zo'n geval.
En wat voor DA kosten?
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

de meeste mensen denken wel 3 x voor ze mijn honden aaien, de meeste zijn bang voor storm namelijk,
terwijl die juist graag geaaid wil worden, roxy daar integen willen ze altijd aaien, maar als ze te dichtbij komen
gaat ze keihard loeien, dus dan aaien ze al vaak niet meer.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
StormenRoxy
Zeer actief
Labrador

dagmar88 schreef:
Kingeling schreef:Een keer stond ik bij een kraampje op de markt, zit een vrouw King gewoon even vol te stoppen met koekjes. Kijk, als je het even vraagt, maar zonder mij iets te vertellen (het is dat ik het zag!!) lekkers toestoppen??!! Als ie allergisch was geweest, weet ik wel wie de DA rekening had mogen betalen..

Anyway; opletten :19: 'het is dat ik het zag' kan gewoon niet bij drukte, dan zorg je maar dat je alles ziet.

Daarbij, een hond met voedselallergieën neem je niet mee naar plaatsen waar het mis zou kunnen gaan.
En wat voor DA kosten?
sorry hoor, maar ik vind het niet normaal dat je een vreemde hond eten toestopt, en
als iemand dat wel doet dan mag je daar rustig boos om worden.

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

StormenRoxy schreef:
dagmar88 schreef:

En wat voor DA kosten?
sorry hoor, maar ik vind het niet normaal dat je een vreemde hond eten toestopt, en
:U: Iemand krijgt bij mij gewoon de kans niet mijn hond 'vol te stoppen met koekjes'.
Dan ben je je kennelijk ergens anders mee bezig aan het houden.
StormenRoxy
Zeer actief
Labrador

dagmar88 schreef:
StormenRoxy schreef:
dagmar88 schreef:

En wat voor DA kosten?
:U: Iemand krijgt bij mij gewoon de kans niet mijn hond 'vol te stoppen met koekjes'.
Dan ben je je kennelijk ergens anders mee bezig aan het houden.
tja je loopt op de markt, dat doe je denk ik niet zomaar voor de lol, je zult er vast iest willen kopen
en als je staat aftereken bijv heb je niet 100% je aandacht bij je hond

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

StormenRoxy schreef: tja je loopt op de markt, dat doe je denk ik niet zomaar voor de lol, je zult er vast iest willen kopen
En het is heel moeilijk die hond in die 20 seconden dan even tussen je benen te parkeren?
StormenRoxy
Zeer actief
Labrador

dagmar88 schreef:
StormenRoxy schreef: tja je loopt op de markt, dat doe je denk ik niet zomaar voor de lol, je zult er vast iest willen kopen
En het is heel moeilijk die hond in die 20 seconden dan even tussen je benen te parkeren?
ligt er aan hoe groot ie is natuurlijk, en een hond lijkt me ook snel afgeleid op een markt,
t kan altijd gebeuren! je kunt niet alles voorkomen. maar goed er zijn altijd mensen die alles 100% goed doen :wink:
en nooit een steek laten vallen.

ik ga zowiezo niet met mijn honden naar de markt, dat is iets wat ik ze niet wil aandoen.

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

StormenRoxy schreef:
dagmar88 schreef:
ligt er aan hoe groot ie is natuurlijk, en een hond lijkt me ook snel afgeleid op een markt,
t kan altijd gebeuren! je kunt niet alles voorkomen. maar goed er zijn altijd mensen die alles 100% goed doen :wink:
en nooit een steek laten vallen.

ik ga zowiezo niet met mijn honden naar de markt, dat is iets wat ik ze niet wil aandoen.
:roll:

Yup. En dat is het 'het was dat ik het toevallig even niet zag' en doet iemand wat anders ongewenst waar een hond op kan reageren.
Kun je het niet in de gaten houden, dan ga je toch gewoon niet?

Ik neem Niko wel mee; we komen er langs op de terugweg van het strand.
Nooit een probleem geweest om er gewoon op te letten.

Ging mij er trouwens om 'als hij allergieën had gehad'.
Ja, helaas, daar ben je zelf bij.
Is de reden dat Charlie niet zomaar overal mee naartoe kan.

En daarbij, waarom drama maken als het er niet is :19:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”