Wij hebben ons ingeschreven ... eens zien hoe het gaat. Ze is kaal, dus verwacht er niet veel van.
Maar gezellig wordt het vast wel weer
Moderator: moderatorteam

shibashira schreef:Gaan er nog mensen volgende week zaterdag (28 januari) naar de clubmatch in Rijssen?
Wij hebben ons ingeschreven ... eens zien hoe het gaat. Ze is kaal, dus verwacht er niet veel van.
Maar gezellig wordt het vast wel weerKomen zover ik weer in ieder geval al 4 Shiba's. Leuke opkomst voor dit ras. Hoop op nog meer.
Machie schreef:Mijn aller favoste tollertje is er hoorde ik van Meave, goede reden om toch even te gaan
Vorig jaar in Rijssen?Maeve schreef:Machie schreef:Mijn aller favoste tollertje is er hoorde ik van Meave, goede reden om toch even te gaanHeb haar ook al een jaar ofzo niet meer gezien dus ben benieuwd!
Maeve schreef:Geloof het wel ja

Ze is Sofie!lila660 schreef:Ik ben er met Fellow, en heb de eer om Nolan te showen......
Maar euh @ Maeve wie is ze???
Haha, wat grappig, ik heb vanochtend nog een wandeling gemaakt met onder andere Sofie de TollerMaeve schreef:Ze is Sofie!lila660 schreef:Ik ben er met Fellow, en heb de eer om Nolan te showen......
Maar euh @ Maeve wie is ze???
Heb een leuke dag gehad in Rijssen, bekenden gezien en gesproken, oren gekneed en honden geborsteldIedereen gefeliciteerd met de resultaten!