Ik heb de hoek en klappen gemist denk ik....NicoBorder schreef:Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
- Aantal honden: 1
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

------Groetjes Prana-----
- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Neem een groene smoothie. Is nog gezonder ook! (je hoeft er alleen niet op te knagen, maar het hapt wel lekker weg!)Ptje schreef:Pfff ik begin die bak met popcorn onderhand zat te worden, iemand nog een handje nootjes of suggesties voor iets anders te knagen bij deze soap (en nee ik ga niet op een houtje bijten)

------Groetjes Prana-----
- Saskia241
- Zeer actief
Misschien hebben zij wél een leven, NicoNarcist.NicoBorder schreef:Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Reny is met vakantie 
IK niet, maar ik werk ook wel eens.
Of ik doe sportieve dingen
Maar Nico, had je geroepen, knul? Wat kan ik voor je doen?
IK niet, maar ik werk ook wel eens.
Of ik doe sportieve dingen
Maar Nico, had je geroepen, knul? Wat kan ik voor je doen?
-
NicoBorder
Weten dat je een hypocriete quasi intelligente weet ik veel wat bent.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 26 jan 2012 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
NicoBorder schreef:Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
Maar Marjoleine had zich al gemeld zie ik.......
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

- Gon
- Zeer actief
\NicoBorder schreef:Weten dat je een hypocriete quasi intelligente weet ik veel wat ben.
Laatst gewijzigd door Gon op 26 jan 2012 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Jaja.NicoBorder schreef:Weten dat je een hypocriete quasi intelligente weet ik veel wat ben.
Ik snap die zin niet eens.
Vanuit welke persoonsvorm is dit geschreven? Is het tot iemand gericht?
Want als je zo onduidelijk schrijft komen we daar niet verder mee, he.
- Gon
- Zeer actief
Marjoleine schreef:Jaja.NicoBorder schreef:Weten dat je een hypocriete quasi intelligente weet ik veel wat ben.
Ik snap die zin niet eens.
Vanuit welke persoonsvorm is dit geschreven? Is het tot iemand gericht?
Want als je zo onduidelijk schrijft komen we daar niet verder mee, he.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Zóóóóóóó kbend'rweerrrr ff maar een breiwerkje gepakt want blijven snacken is toch niet zo goed voor mijn volupteuze vormen en ik zou natuurlijk niet willen dat Nicootje met zijn zekere aversie tegen dikke penzen in een hypocretische crisis zou belanden.
Nou Nicootje kom er bij en vermaak ons met je intullegentische opmerkingen, als je het een béétje goed brengt dan brei ik wel een wollen onderbroekje voor je, lekker warm voor op je fiets.
Oeps niet zo intullegend van me, ploatje vergeten te plakken.

Nou Nicootje kom er bij en vermaak ons met je intullegentische opmerkingen, als je het een béétje goed brengt dan brei ik wel een wollen onderbroekje voor je, lekker warm voor op je fiets.

Laatst gewijzigd door Ptje op 26 jan 2012 20:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- mirretje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een mechelse herder
Ptje schreef:Zóóóóóóó kbend'rweerrrr ff maar een breiwerkje gepakt want blijven snacken is toch niet zo goed voor mijn volupteuze vormen en ik zou natuurlijk niet willen dat Nicootje met zijn zekere aversie tegen dikke penzen in een hypocretische crisis zou belanden.
Nou Nicootje kom er bij en vermaak ons met je intullegentische opmerkingen
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

- Gon
- Zeer actief
Dat is wel lief van je, dat je dat wil breien voor hem......Ptje schreef: als je het een béétje goed brengt dan brei ik wel een wollen onderbroekje voor je, lekker warm voor op je fiets.

-
Wilm@
Ptje schreef:Zóóóóóóó kbend'rweerrrr ff maar een breiwerkje gepakt want blijven snacken is toch niet zo goed voor mijn volupteuze vormen en ik zou natuurlijk niet willen dat Nicootje met zijn zekere aversie tegen dikke penzen in een hypocretische crisis zou belanden.
Ik moest 'm wel even rustig lezen, maar ik heb de draad te pakken. En de woldraad ook.
- Ptje
- Zeer actief
Hé gezellie gaan we samen zitten breienWilm@ schreef:
![]()
![]()
![]()
Ik moest 'm wel even rustig lezen, maar ik heb de draad te pakken. En de woldraad ook.
Ben benieuwd of Nicootje vanavond nog komt om ons te verblijden met zijn briljante opmerkingen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
NicoBorder
Ja zeker. Deze opmerking was een vervolg van jou zin, Marjoleine. Ik denk ik help je even weet je wel.
-
Wilm@
Jaha, en natuurlijk om even zijn broekmaatje door te geven. Voor je het weet zit zo'n gebreide fietsbroek te ruim of te krap. En dat willen we niet.
Insteken, omslaan, doorhalen en meteen weer af laten glijden. Op naar de volgende steek.
@Marjoleine, je wordt geroepen!
Insteken, omslaan, doorhalen en meteen weer af laten glijden. Op naar de volgende steek.
-
NicoBorder
Ja Marjoleine je bent de enige die nog niet genoeg verbaal afgemaakt is, dus blijf even reageren.
- Ptje
- Zeer actief
Mwoa denk niet dat het al gauw te klein is hoor, het rekt nogal mee gelukkig, heb eerst maar even een pen met 10 steken opgezet moet genoeg zijn, kan altijd nog veranderen.Wilm@ schreef:Jaha, en natuurlijk om even zijn broekmaatje door te geven. Voor je het weet zit zo'n gebreide fietsbroek te ruim of te krap. En dat willen we niet.![]()
Maar ik vraag me wel af welke kleur ik zal nemen
en wat past bij zijn zwartglimmende fietspakje.
Oef Nicootje ik ga oftopic,sorry, ik zal er wat fietsmotiefjes in meebreien om het goed te maken.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
NicoBorder
Nee, doe mij maar een Mart Smeets trui.
-
Wilm@
*Proest!*NicoBorder schreef:Ja Marjoleine je bent de enige die nog niet genoeg verbaal afgemaakt is, dus blijf even reageren.
De énige? Alsof Marjoleine zich hiervoor leent.
Doe maar niet zoveel steekjes, voor je het weet is er eentje los, weg of afgegleden. Kleine inhoudt vraagt niet zoveel wol.Ptje schreef:Mwoa denk niet dat het al gauw te klein is hoor, het rekt nogal mee gelukkig, heb eerst maar even een pen met 10 steken opgezet moet genoeg zijn, kan altijd nog veranderen.Wilm@ schreef:Jaha, en natuurlijk om even zijn broekmaatje door te geven. Voor je het weet zit zo'n gebreide fietsbroek te ruim of te krap. En dat willen we niet.![]()
Maar ik vraag me wel af welke kleur ik zal nemen
en wat past bij zijn zwartglimmende fietspakje.
Oef Nicootje ik ga oftopic,sorry, ik zal er wat fietsmotiefjes in meebreien om het goed te maken.
Heb je nog een peuterfietspatroontje nodig? Tis een maaspatroontje, is dat erg?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb nog meer te doen hoor, dan op jou te wachten.NicoBorder schreef:Ja Marjoleine je bent de enige die nog niet genoeg verbaal afgemaakt is, dus blijf even reageren.
Maar goed, je riep.
Nou moppekontje, als die zin een vervolg is op een zin van mij, is het nog steeds niet leesbaar. En dat zijn mijn zinnen wel.
Daar gaat dus iets scheef.
Zoals ik al zei, het heeft uiteraard alles van doen met je briljante aanleg voor taalverkrachting en werkwoordmisbruik.
Dat maakt het echt onleesbaar.
Dus graag nog een keer en nu in correct Nederlands. Okee?
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Je wordt te veeleisend nu.Marjoleine schreef:Ik heb nog meer te doen hoor, dan op jou te wachten.NicoBorder schreef:Ja Marjoleine je bent de enige die nog niet genoeg verbaal afgemaakt is, dus blijf even reageren.
Maar goed, je riep.
Nou moppekontje, als die zin een vervolg is op een zin van mij, is het nog steeds niet leesbaar. En dat zijn mijn zinnen wel.
Daar gaat dus iets scheef.
Zoals ik al zei, het heeft uiteraard alles van doen met je briljante aanleg voor taalverkrachting en werkwoordmisbruik.
Dat maakt het echt onleesbaar.
Dus graag nog een keer en nu in correct Nederlands. Okee?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik merk het. Nico haakt af. Zwak hoor.
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
Sorry, ik had even iets anders te doen. Maar ben ik in de hoek geluld ? Dat heb ik ff gemist denk ik. Wat ik nog wel weet is dat er nog een aantal vragen van mijn kant naar TS openstaan.
Als ik even het patroon schets wat TS steeds laat zien gaat hij nu zeggen '' kom maar op met je vragen, dan zal ik ze beantwoorden '' Ik stel mijn vragen weer netjes... Dat heb ik nu welgeteld 8 keer gedaan en nog steeds geen antwoorden mogen krijgen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen
Ik ga ook gelijk weer verder. Heb namelijk wel een interessant leven.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

-
NicoBorder
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA DAAR IS FRANKIE! Dat ik dit nog mag mee maken. Ik heb die vragen al 800 keer beantwoord. Ik ga het nu terugzoeken flapdrol.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Hé, hij gaf je een complimentje, je bent een held!frank1985 schreef:NicoBorder schreef:Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
Sorry, ik had even iets anders te doen. Maar ben ik in de hoek geluld ? Dat heb ik ff gemist denk ik. Wat ik nog wel weet is dat er nog een aantal vragen van mijn kant naar TS openstaan.
Als ik even het patroon schets wat TS steeds laat zien gaat hij nu zeggen '' kom maar op met je vragen, dan zal ik ze beantwoorden '' Ik stel mijn vragen weer netjes... Dat heb ik nu welgeteld 8 keer gedaan en nog steeds geen antwoorden mogen krijgen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen
Ik ga ook gelijk weer verder. Heb namelijk wel een interessant leven.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:HAHAHAHAHAHHAHAHAHA DAAR IS FRANKIE! Dat ik dit nog mag mee maken. Ik heb die vragen al 800 keer beantwoord. Ik ga het nu terugzoeken flapdrol.
Doe dat, zoek je dan even antwoorden terug waarin duidelijk terug te vinden feiten staan ? Want aan jou mening heb ik niets. Ik kwam met feiten die makkelijk terug te zoeken zijn, jij alleen met je mening. Je mening heb ik niets aan. Ik wil feiten.
Die heb je mij volgens mij nog niet gegeven.
Je hebt verder nog niet toegegeven dat je niet bent wie je zegt dat je bent he....

-
NicoBorder
het ging om het volgende.
een pad in het bos, zowel losloop gebied als fietsgebied. jij stelt dat bij een aanrijding met mens of hond , jij nooit aansprakelijk bent. jij stelt dat jij altijd sterker staat. jij zei dat volgens de wet wij daar niet moeten komen omdat het voor jou de enige plek is je hobby uit te voeren. jij zei dat wij daar niet moeten lopen omdat het gevaarlijk is.
nu heb ik een uitspraak van de rechter gelezen en eens wat gezocht op internet en het klopt niet.
jij staat niet per definitie altijd sterker.
voor mij is het ook de enige mogelijkheid om mijn hond legaal los te laten lopen. dus mijn vraag was dan ook. waarom ik weg ? waarom jij niet weg ?
succ6 !!!
deze vraag heb ik je al een keer of 10 gesteld. dat zal iedereen hier wel beamen. jij hebt hier alleen op geantwoord dat het veiliger is dat ik weg ga met mijn hond. het gaat er dus om waar jij dat in de wet of andere jurisprudentie terug kan vinden...?
ik lees namelijk dat wij beiden evenveel recht hebben daar te zijn. dus jij kan nooit zeggen dat het beter is dat ik weg ga,
Laatst bijgewerkt door frank1985 op 12 jan 2012 14:40, in totaal 1 keer bewerkt.
In de discussie hierna heb ik bronnen en feiten gepresenteerd waar je vervolgens heel knullig omheen probeerde te gaan. Dat ik je daarmee niet weg liet komen is geheel mijn verdienste.Frank ja je moet weg.
1 Het is voor jou niet de enige plaats om je hobby uit te oefenen, een losloop gebied is doorgaans veel groter dan alleen een pad. Ik twijfel sowieso of je wel zeker weet dat je je op los loop gebied bevind maar dat is een andere discussie.
2 Ik sta sterker inderdaad, de honden eigenaar is verantwoordelijk voor de eigenlijke bewegingen van het dier. Een van deze bewegingen is het zich bevinden en of lopen of wat dan ook op een mtb route. Je zou het over een boeg kunnen gooien dat ik nalatend ben geweest. Daar ik niets anders doe als mijn hobby uitoefenen lijkt me dit moeilijk te bewijzen. Je zou ook kunnen stellen dat ik het expres gedaan heb, maar dat lijkt me om begrijpelijke redenen onmogelijk aangezien in zo'n situatie alleen verliezers zijn.
Ik zou makkelijk kunnen zeggen dat ik bij een eventuele botsing geremd heb en zo maar dat ik de hond niet meer kon ontwijken. In dat geval ben jij aansprakelijk. Nu maakt dit niets uit, aangezien je een aansprakelijkheidsverzekering hebt als het goed is.
3 Ik zou graag die uitspraak van de rechter willen zien, ik kan oprecht zeggen dat ik die reactie gemist heb. Deze is inderdaad voorbij gekomen en daar heb ik zo op gereageerd, maar ik was daarna ook niet meer in staat te reageren omdat ik weg was.
Concluderend zal ik zeggen, dat het voor ons allemaal veiliger is als mensen met honden niet meer op mtb paden komen en mountainbikers niet meer NIET OP MTB PADEN. Aan dat laatste hou ik me aan.
Hierna volgt nog een hele discussie waar je finaal de hoek in geluld wordt en de litteraire doodsteek gegeven alsmede ook een feit is. Hier alstublieft, wat nu dan? Wie liegt er nou? Wie is er nou een omhoog gevallen rechtenstudentje van 26 en zit een beetje stoer te doen op het internet tegen iemand die 6 jaar jonger is en zowel op academisch als sportief als maatschappelijk vlak veel meer bereikt heeft? Het ergste is dat je dat op zo'n misselijk makende manier doet door constant te zeggen dat je zogenaamd weet wie ik ben maar het vervolgens niet zeggen. Het geen je een vrijbrief geeft om te zeggen wat je wil en als je dat doet ben je gewoon een heel erg triest figuur.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 26 jan 2012 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank1985
- Zeer actief
Van bovenstaande ben ik op de hoogte dat is immer jou mening. Jij hebt aangaande deze zaak nooit een bron laten zien. Nooit !! Je kunt het nu gaan ontwijken maar je weet heel goed dat dat zo is.
Dus laat zien waarom ik weg moet. Laat het zien in uitspraken van rechters, regelgeving of de wet. Kom jochie laat zien waar ik terug kan vinden waarom ik met hond plaats moet maken voor jou.
Dat kun jij niet laten zien omdat het niet zo is.
Dus laat zien waarom ik weg moet. Laat het zien in uitspraken van rechters, regelgeving of de wet. Kom jochie laat zien waar ik terug kan vinden waarom ik met hond plaats moet maken voor jou.
Dat kun jij niet laten zien omdat het niet zo is.

-
NicoBorder
Joh ik ga m'n bronnen reactie nog even opzoeken voor jou frankie.
Ga hier in de tussentijd nog maar even op in:
"Hier alstublieft, wat nu dan? Wie liegt er nou? Wie is er nou een omhoog gevallen rechtenstudentje van 26 en zit een beetje stoer te doen op het internet tegen iemand die 6 jaar jonger is en zowel op academisch als sportief als maatschappelijk vlak veel meer bereikt heeft? Het ergste is dat je dat op zo'n misselijk makende manier doet door constant te zeggen dat je zogenaamd weet wie ik ben maar het vervolgens niet zeggen. Het geen je een vrijbrief geeft om te zeggen wat je wil en als je dat doet ben je gewoon een heel erg triest figuur."
De colleges van deze week hebben je ( zelfs op deze leeftijd) goed gedaan zie ik. Daar je inmiddels in staat bent om in één keer begrijpelijke zinnen met interpunctie te schrijven. Gefeliciteerd!
Ga hier in de tussentijd nog maar even op in:
"Hier alstublieft, wat nu dan? Wie liegt er nou? Wie is er nou een omhoog gevallen rechtenstudentje van 26 en zit een beetje stoer te doen op het internet tegen iemand die 6 jaar jonger is en zowel op academisch als sportief als maatschappelijk vlak veel meer bereikt heeft? Het ergste is dat je dat op zo'n misselijk makende manier doet door constant te zeggen dat je zogenaamd weet wie ik ben maar het vervolgens niet zeggen. Het geen je een vrijbrief geeft om te zeggen wat je wil en als je dat doet ben je gewoon een heel erg triest figuur."
De colleges van deze week hebben je ( zelfs op deze leeftijd) goed gedaan zie ik. Daar je inmiddels in staat bent om in één keer begrijpelijke zinnen met interpunctie te schrijven. Gefeliciteerd!