Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Behendigheid omgeving Breda
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Behendigheid omgeving Breda
Heeft iemand suggesties voor een écht goede hondenschool in de omgeving Breda?
Liefste puur gericht op Behendigheid en anders een school die het echt goed begeleidt. Alles rustig aan, stapje voor stapje.
Ik stond op de wachtlijst bij een hondenschool, maar daar zou ik in januari pas kunnen beginnen. Dan ben ik alweer 4 maanden verder. Ik wacht al vanaf september daar..
Liefste puur gericht op Behendigheid en anders een school die het echt goed begeleidt. Alles rustig aan, stapje voor stapje.
Ik stond op de wachtlijst bij een hondenschool, maar daar zou ik in januari pas kunnen beginnen. Dan ben ik alweer 4 maanden verder. Ik wacht al vanaf september daar..
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Behendigheid omgeving Breda
Januari is al bijna he 
Nadeel van nu is het winterseizoen. Ik weet hier in de omgeving geen scholen met een indoorn trainingsgelegenheid...
Ik hoop dat iemand hier de tip voor je heeft zodat jullie lekker kunnen trainen

Nadeel van nu is het winterseizoen. Ik weet hier in de omgeving geen scholen met een indoorn trainingsgelegenheid...

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nouja, Januari is nóg 2 maanden, want het is half januari, heeft ze aangegeven, maar ik baal, want ik wacht al vanaf september.Machie schreef:Januari is al bijna he
We hebben dus al 2 maanden niets meer gedaan en dat zou dus nu nóg eens 2 maanden worden.
Sorry, maar ik vind dat eigenlijk wel belachelijk lang wachten.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Hebben ze aangegeven waarom het zo lang duurt?
Ik vind iemand 4 maanden op een wachtlijst zetten ook wel heel lang
Ik vind iemand 4 maanden op een wachtlijst zetten ook wel heel lang

- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
In jouw omgeving zit hondenschool Nicole dacht ik.
nooit getraind maar ken ze van wedstrijden en hoor alleen maar positieve geluiden.
weet niet of je ook wedstrijd aspiraties hebt maar zij lopen FHN.
weet niet bij welke hondenschool je op de wachtlijst staat maar als je daar een goed gevoel had januari is het zo
Tja en wat betreft het wachten van 4 maanden dat kan zeker als er veel mensen daar willen trainen.
Weet natuurlijk de reden niet maar dit gebeurd bij ons ook. Vol is vol en betekent niet starten met een nieuwe groep
nooit getraind maar ken ze van wedstrijden en hoor alleen maar positieve geluiden.
weet niet bij welke hondenschool je op de wachtlijst staat maar als je daar een goed gevoel had januari is het zo
Tja en wat betreft het wachten van 4 maanden dat kan zeker als er veel mensen daar willen trainen.
Weet natuurlijk de reden niet maar dit gebeurd bij ons ook. Vol is vol en betekent niet starten met een nieuwe groep
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
heb je nog contact gehad met die school die ik genoemd had patty? of is dat deze?:)
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit is nu bij Hondensportcentrum Nicole.
Nouja, het zal wel normaal zijn dan...
Ik kijk wel.
Misschien dat ik dan maar iets zoek waar ik nog een andere cursus tussendoor kan doen. Gehoorzaamheid ofzo.
Nouja, het zal wel normaal zijn dan...
Ik kijk wel.
Misschien dat ik dan maar iets zoek waar ik nog een andere cursus tussendoor kan doen. Gehoorzaamheid ofzo.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
bij mij is er een wachtlijst van een paar jaar, heel simpel, ik zit vol en verwacht niet dat er iemand afvalt. Daarbij zoals iemand anders ook al schreef, in de wintermaanden wordt er erg weinig buiten getraind vanwege veldconditie dus je mag blij zijn als je in januari kunt beginnen...
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Prima, maar dan moet er niet aangegeven worden dat ik waarschijnlijk in November kan starten en dan ineens aankomen met een datum 2 maanden later..
Maarja, er zit weinig anders op dan wachten dan he...
Maarja, er zit weinig anders op dan wachten dan he...

-
- Zeer actief
- Contacteer:
wat is nu 2 maanden op een hondenleven. Daarbij kun je in die 2 maanden al heel veel grondwerk zelf thuis doen, zodat je straks binnen no time door door cursussen heenvliegt en zo die 2 maanden weer inhaalt.
Danielle Boshouwers
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Van horen zegge, is de hs in made ook wel goed. Heb ze daar nog nooit bezig gezien met behendigheid.
Puppystar al geprobeerd? Ans ken ik, die is goed!
Puppystar al geprobeerd? Ans ken ik, die is goed!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Enya
- Zeer actief
KC de Baronie doet alleen recreatief behendigheid. Daar hoef je dus niet te kijken 

- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
KKC Sport en Spel in Made, maar ik vrees dat die ook een wachtlijst hebben...
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Ik zou die 2 maanden voor lief nemen en wachten. 
in de winter is het nog maar de vraag of je vaak kunt trainen ivm veld conditie.
Zou het zelf ook vervelend vinden als ze zeggen dat ik in november mag starten en het gaat niet door.
Herken het alleen van onze hondenschool. Of wij starten is afhankelijk van of er ruimte is. Dus mensen die stoppen en of door kunnen schuiven. Helaas is dat vaak pas tegen einde van cursus bekent. Vol is vol en betekent geen nieuwe groep starten maar 3 maanden wachten bij ons.

in de winter is het nog maar de vraag of je vaak kunt trainen ivm veld conditie.
Zou het zelf ook vervelend vinden als ze zeggen dat ik in november mag starten en het gaat niet door.
Herken het alleen van onze hondenschool. Of wij starten is afhankelijk van of er ruimte is. Dus mensen die stoppen en of door kunnen schuiven. Helaas is dat vaak pas tegen einde van cursus bekent. Vol is vol en betekent geen nieuwe groep starten maar 3 maanden wachten bij ons.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik zou om me heen kijken. Kans dat je meteen kunt starten is niet zo groot. Maar ik begrijp uit je verhaal dat je niet weet waarom je niet in november start. Als bv een trainer erg ziek is, kan januari zomaar ook weer uitstel geven. Gewoon oriënteren en kijken waar je je het beste bij voelt. En je kan altijd starten bij de ene en dan na verloop van tijd switchen naar een ander als dat beter bevalt. KKC Sport en Spel ken ik de lessen niet van. De mensen daar zijn wel erg aardig.
- May Linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie's en herders
Misschien is dit wat:
http://www.dogsintouch.nl/agilitylessen.html
http://www.dogsintouch.nl/agilitylessen.html
- janine
- Zeer actief
Als ik jou was, zou ik gewoon wachten..
Bij mijn eigen hondenschool hoorde ik ook dat ze nu even stoppen met aannemen van nieuwe cursisten omdat de groepen allemaal vol zitten..
En ik weet dat er bij meer hondenscholen er vaak gewerkt wordt met wachtlijsten omdat de groepen vol zitten..Dus geduld is sleutelwoord..
ALs je goed gevoel hebt over deze hondenschool zou ik wachten..Zeker omdat nu de winterperiode aanbreekt..Meestal vallen er in de winterperiode wel wat lessen uit door weersomstandigheden..
Bij mijn eigen hondenschool hoorde ik ook dat ze nu even stoppen met aannemen van nieuwe cursisten omdat de groepen allemaal vol zitten..
En ik weet dat er bij meer hondenscholen er vaak gewerkt wordt met wachtlijsten omdat de groepen vol zitten..Dus geduld is sleutelwoord..
ALs je goed gevoel hebt over deze hondenschool zou ik wachten..Zeker omdat nu de winterperiode aanbreekt..Meestal vallen er in de winterperiode wel wat lessen uit door weersomstandigheden..

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
't is gewoon volpoembaa schreef:Maar ik begrijp uit je verhaal dat je niet weet waarom je niet in november start. Als bv een trainer erg ziek is, kan januari zomaar ook weer uitstel geven.

Maar wél superleuk en gezellig, dus Patty, gewoon nog ff wachten en dan lekker komen trainen!

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien is dit iets? http://bas-agility.nl/index.htm
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): kruising labrador/boerenfox
hoi ik weet niet of je al wat hebt gevonden.
maar ik loop zelf bij stawski in den hout op wedstrijd nivo?
patrick
maar ik loop zelf bij stawski in den hout op wedstrijd nivo?
patrick
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
*Anita* schreef:In jouw omgeving zit hondenschool Nicole dacht ik.
Daar zit ik ook

http://www.hondensportcentrumnicole.nl/
Ik doe dan, nog, geen behendigheid, maarre.. wel fijne lessen daar!
Bel anders eens om te vragen hoe het zit, of ben je inmiddels begonnen?
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze is inmiddels begonnenWolf77 schreef:*Anita* schreef:In jouw omgeving zit hondenschool Nicole dacht ik.
Daar zit ik ook
http://www.hondensportcentrumnicole.nl/
Ik doe dan, nog, geen behendigheid, maarre.. wel fijne lessen daar!
Bel anders eens om te vragen hoe het zit, of ben je inmiddels begonnen?

Ga jij wel behendigheid doen ook?
Wij trainen er ook en zijn erg tevreden! Altijd gezellig ook!

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Wolf77
- Zeer actief
Ah, mooi!YvetteJ schreef:
Ze is inmiddels begonnen![]()
Ga jij wel behendigheid doen ook?
Wij trainen er ook en zijn erg tevreden! Altijd gezellig ook!
Ik had het er toevallig vanmorgen nog over met Nicole.
Volgende week hebben we proefexamen ( junioren ), en dan examen, ik vroeg me af wat er nog meer aan cursusaanbod was. Er komt nu dan nog een gehoorzaamheidscursus, dus die gaan we meedoen. Ik twijfel nog welke kant ik daarna wil gaan doen. Volgens Nicole is behendigheid ideaal voor ons. Maar kweenie..
Als Mo-yi het echt leuk vindt dan wil ik ook wel, maar tot nu toe trekt het mij niet zo. Zit hier nu ook alle takken van sport weer even door te lezen

Ik kom niet deze woensdag maar de woensdag erop eens kijken, kan ik jullie eens aan het werk zien

Een vriendin van me heeft een labrador, en da's een stuiterbal eerste klas, ze wordt er af en toe gek van en wil met haar de behendigheid eens proberen. Mo-yi is geen super energieke hond die het echt nodig heeft om eens te knallen, al vind ze het wel leuk denk ik.
Tot nu toe vind ik dat gehoorzaamheid erg leuk, en het gaat ook erg leuk, en zeker voor een Hus dus dan DENK ik dat gehoorzaamheid op zn plek is. Volgens Nicole is dat wel erg leuk, maar ben je met de behendigheid lekker samen bezig. ( met gehoorzaamheid ook, maar behendigheid weer net even anders )
pff
ik kom niet uit mn woorden

Nadeel vind ik dan weer dat je, of ik, de behendigheid niet zo even thuis kan oefenen.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
He hoe laat was jij er vanmorgen dan? Wij zijn vanmorgen nog even wezen vrij trainen!
Wij zijn er maandag, dinsdag en donderdag dus woensdag laten we voorbij gaan haha! Veel plezier met kijken, ik vind behendigheid hartstikke leuk!!
Wij zijn er maandag, dinsdag en donderdag dus woensdag laten we voorbij gaan haha! Veel plezier met kijken, ik vind behendigheid hartstikke leuk!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Afgelopen woensdag hadden we de eerste les. Wij trainen op de woensdagavond nu bij Nicole! 
Hele fijne manier van lesgeven inderdaad. Ik was vooraf ook al een aantal keer gaan kijken.

Hele fijne manier van lesgeven inderdaad. Ik was vooraf ook al een aantal keer gaan kijken.
- Wolf77
- Zeer actief
Jaaa nou word ik ook nieuwsgierig!YvetteJ schreef:He hoe laat was jij er vanmorgen dan? Wij zijn vanmorgen nog even wezen vrij trainen!
ik ben er elke zaterdagochtend van 09:00-10:30, soms wat langer.
- Wolf77
- Zeer actief
V. ´t Brabantse Bont schreef:Afgelopen woensdag hadden we de eerste les. Wij trainen op de woensdagavond nu bij Nicole!

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Ah dan hebben we elkaar net gemist denk ik, er was namelijk al een groep bezig toen wij kwamen en die was er tot 12:15 uur.Wolf77 schreef:Jaaa nou word ik ook nieuwsgierig!YvetteJ schreef:He hoe laat was jij er vanmorgen dan? Wij zijn vanmorgen nog even wezen vrij trainen!
ik ben er elke zaterdagochtend van 09:00-10:30, soms wat langer.

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)