Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rottweiler
Moderator: moderatorteam
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Rottweiler
Ik zoek voor een goede kennis van mij een Rottweiler fokker, die vooral op gezondheid fokt
Ze valt voor de iets of wat "grovere" types, maar ook weer niet extreem.
Ik heb totaal geen verstand van Rottweiler fokkers, dus misschien iemand hier die er eentje weet?
Het mag gerust in het "buitenland" zijn, over heel Europa mag eigenlijk wel.
Ze valt voor de iets of wat "grovere" types, maar ook weer niet extreem.
Ik heb totaal geen verstand van Rottweiler fokkers, dus misschien iemand hier die er eentje weet?
Het mag gerust in het "buitenland" zijn, over heel Europa mag eigenlijk wel.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Rottweiler
Wat is ze er verder mee van plan? Wil ze ook de IPO in of iets dergelijks of gewoon huis/erfhond?
- vania
- Zeer actief
gewoon als huis/erfhondApple schreef:Wat is ze er verder mee van plan? Wil ze ook de IPO in of iets dergelijks of gewoon huis/erfhond?
zij heeft nu een rottweiler teef op leeftijd en een DC reu (16maand), aangezien ze alleen woont op een gigantisch terrein en haar hart zowel bij de DC als de rottweiler ligt, wil ze beide rassen blijven behouden
de hond kan/mag ook mee naar kantoor dus dat zal (zeker in het begin) ook gewoon gebeuren, ze gaat nu met de DC ook gewoon naar de HS, maar dat is puur en alleen gehoorzaamheid
Het is wel redelijk belangrijk dat de Rottweiler ook met andere dieren overweg kan (zal hij/zij waarschijnlijk daar ook wel leren, maar op haar erf staan paarden, koeien (2 van die koeien met langhaar en horens) en alpaca's en er lopen ook katten rond)
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Ik zou in elk geval gaan zoeken bij werklijnen en niet bij showhonden. 
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- vania
- Zeer actief
Gaan die dan weer niet "te pittig" zijn? (ik heb absoluut 0.0% verstand van rottweilers)daywalker schreef:Ik zou in elk geval gaan zoeken bij werklijnen en niet bij showhonden.
het enige dat ik weet is dat in de jaren dat wij met Darko show liepen ik persoonlijk, die rottweilers niet mooi vond, redelijk slank/rank, het robuuste was er wat af en dat is ook iets dat zij wel zoekt, geen rottweilers zoals Nanna's topic overlaatst, maar ook weer niet "windhonden" types, gewoon een mooie robuuste rottweiler
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Vrienden van ons hebben net een pup bij vom den Hatzrüden weg. Zij hebben de hond ook voornamelijk als gezellige huishond.
Ze hebben nu net weer een nest, ik vind het mooie groffe pups en de eigenaren zijn echt goed met hun honden en gezondheid bezig.
Misschien iets voor je vriendin?
Ze hebben nu net weer een nest, ik vind het mooie groffe pups en de eigenaren zijn echt goed met hun honden en gezondheid bezig.
- vania
- Zeer actief
dank je wel, ik geef het haar gewoon door, het is nog niet voor nu, ze wil al wel rond kijken en eerst de DC volwassen laten worden, voor er een pup bij komtkloesje schreef:Vrienden van ons hebben net een pup bij vom den Hatzrüden weg. Zij hebben de hond ook voornamelijk als gezellige huishond.