Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
renee-uk schreef:die machteloosheid nekt je gewoon, niet weten wat er met hem is, maar wel zien dat er iets helemaal niet goed is.
bah afschuwelijk is het
ik duim ook hard door hoor
renee-uk schreef:die machteloosheid nekt je gewoon, niet weten wat er met hem is, maar wel zien dat er iets helemaal niet goed is.
bah afschuwelijk is het
ik duim ook hard door hoor
nou inderdaad die onzekerheid dat nekt je echt....
Vandaag gaan we dan (hopelijk) horen wat m'n ventje heeft....
Slecht geslapen, veel gepiekerd....wel besloten dat als t heel erg is ik hem niet meer wakker laat worden na de hartecho....dat zou dan alleen nog maar voor mezelf zijn, t ventje heeft er dan niets aan....
crutz schreef:Vandaag gaan we dan (hopelijk) horen wat m'n ventje heeft....
Slecht geslapen, veel gepiekerd....wel besloten dat als t heel erg is ik hem niet meer wakker laat worden na de hartecho....dat zou dan alleen nog maar voor mezelf zijn, t ventje heeft er dan niets aan....
hoezo wordt hij in slaap gemaakt voor een hartecho?
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
crutz schreef:Vandaag gaan we dan (hopelijk) horen wat m'n ventje heeft....
hoezo wordt hij in slaap gemaakt voor een hartecho?
Om beter & uitgebreider te kunnen kijken omdat ze geen idee hebben wat ze zoeken & om stress te voorkomen, z'n hart & longen hebben t al heel zwaar. Gekeken naar z'n staat bij aankomst afgelopen zaterdag was eigenlijk de enige reden dat hij nog leefde z'n sterke hart (want die had t heel zwaar, hart echo is ook niet voor "afwijkingen" (muv evt hartworm, alhoewel het Bloedbeeld van zaterdag daar geen aanleiding meer voor gaf itt die van dinsdag) maar voor "schade".
Wat een frustratie als je zo graag iets wilt doen, behandelen maar je weet niet waarvoor.
Heel veel sterkte vandaag. Dat wordt een lange angstige wacht...de duimen draaien.
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Ontzettend veel beterschap voor 't menneke. Ik hoop écht dat het meevalt, en dat er duidelijk iets uitkomt waar jullie ook wat aan hebben.
Ik hoop met jullie mee!
crutz schreef:Was onderweg naar t werk, maar ben omgedraaid, wil (& mag) erbij zijn, dus onderweg naar Overpelt....
Dat is wel heel fijn dat je werk hier niet moeilijk over doet. Het lijkt me ook vreselijk als je weet dat je hond een heel cruciaal onderzoek krijgt en je er niet bij kunt zijn.
Ik duim voor Zpades!
crutz schreef:Was onderweg naar t werk, maar ben omgedraaid, wil (& mag) erbij zijn, dus onderweg naar Overpelt....
Dat is wel heel fijn dat je werk hier niet moeilijk over doet. Het lijkt me ook vreselijk als je weet dat je hond een heel cruciaal onderzoek krijgt en je er niet bij kunt zijn.
Ik duim voor Zpades!
Gelukkig wel ja....t zat me gewoon niet lekker...had geen afspraken staan & ging toch niet productief zijn met dit op de achtergrond...& heel fijn dat t mag van Paul...niet iedere DA wil dat
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)