Ik hoop heel erg dat ze bij de sectie vinden wat de oorzaak is.
Heel veel sterkte.
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteyep, anders had je m niet geopend.crutz schreef:& dan te bedenken dat toen ik dit topic opende ik het eigenlijk nog wel wat overdreven van mezelf vond om voor een zieke hond een topic te openen....schijnbaar voelde ik toch dat er meer aan de hand was...
crutz schreef:& dan te bedenken dat toen ik dit topic opende ik het eigenlijk nog wel wat overdreven van mezelf vond om voor een zieke hond een topic te openen....schijnbaar voelde ik toch dat er meer aan de hand was...
crutz schreef:& dan te bedenken dat toen ik dit topic opende ik het eigenlijk nog wel wat overdreven van mezelf vond om voor een zieke hond een topic te openen....schijnbaar voelde ik toch dat er meer aan de hand was...
crutz schreef:Ben wel heel blij dat ik hier was.
Dacht zal hem ff uitlaten, dus met infuus naar overzijde straat, geplast, teruggelopen. Terug binnen ging hij plat liggen & heel zwaar ademen, zei gelijk al (receptioniste was hier) dat t fout ging, 1 laatste grote zucht & over, kwam daarna een grote plas bloed uit (longslagader geknapt???)
T ventje heeft rust nu....alleen wel de onderste steen boven wat t was...dit is te jong & te snel gegaan........