Joenino schreef:Als het mijn kind was geweest dan had ie er nog een pak rammel achteraan gehad ook!
Oh???

Dus als jij om de 1 of andere reden ff verzaakt op te letten op je 3 jarige krijgt je kind nog een pak rammel op de koop toe als het net gebeten is door een aangelijnde hond bij de supermarkt??
Joenino schreef: Je hoort je kind te leren niet naar vreemde honden te lopen of te aaien of wat dan ook.
Klopt. Dat is wat ze hier ook geleerd worden tijdens het "opgroeien" maar leren doe je met vallen en opstaan he, en zoals het kinderen eigen is, luisteren ze niet altijd even perfect of ziet moeders ook niet alles
Joenino schreef:Je laat je kind toch ook niet zomaar los lopen in een winkelgebied? Stel je voor dat 1 of andere malloot je kind meeneemt (en ja dat gebeurd maar al te vaak).
Ik weet niet wat voor voorstelling jij je nu voor de geest haalt hoor, maar we hebben het hier over een supermarkt waarbij het kind inderdaad losloopt maar wel in zicht van de ouder. Kind krijgt (althans dat maak ik nergens uit op) echt niet de ruimte om gewoon zelf maar ff boodschapjes te gaan doen of zichzelf vermaken terwijl moeder de gans boodschappen doet

Maar als ik iets gemist heb lees ik het graag van je hoor
Joenino schreef:Als ik al zie hoe me eigen zoon (3 jaar) met Rex om gaat kan ik goed begrijpen dat die hond uitgehaald heeft.
Dat die van jou schijnbaar nog wel eens wild doet met honden houd niet automatisch in dat dat met alle 3 of 4 jarige zo is hoor

Als ik naar mijn kinderen kijk zijn zij altijd ontzettend goed en lief met honden omgegaan. En jaja, dat heb ik ze geleerd

Misschien toch iets beter jullie best doen
Joenino schreef: Bovendien laat je je kind zelfs bij je eigen hond niet alleen dus waarom laat je hem dan wel naar een wild vreemde hond toe gaan?

Misschien heeft de moeder het kind wel niet naar die vreemde hond toe laten gaan. Of kon dit gebeuren omdat de moeder de hond niet gezien had zoals ik ook vaak genoeg een hond niet direct zie als ik met mijn kind (1 van de 3) boodschappen ga doen

En dan nog. Al zou ze het kind de hond wel hebben laten aaien heeft zo'n bijter daar gewoon niets te zoeken als jij weet dat je hond niet "gediend" is van aandacht
Joenino schreef: Verantwoording 100% bij de ouders van dat kotter.
Ach sodemieter toch op. Weet niet hoeveel kinderen jij inmiddels al grootgebracht hebt, maar schijnbaar is het je vriendin die doorgaans samen met jullie 3 jarige de boodschappen doet
Joenino schreef: Wel had de eigenaar even kunnen blijven staan natuurlijk en tenminste haar telefoonnummer achter kunnen laten zodat ze dat kind een ijsje of wat dan ook had kunnen brengen. Bovendien weten we niet wat dit kind bij de hond heeft gedaan dus om dan maar gelijk de hond de schuld te geven en aan te kruisen als vals en slecht opgevoed (wat ongetwijfeld in 1 van de velle comment is gezegd) vindt ik dan ook te ver gaan. Maarja ik maak me weer druk om niks want een ander weet het toch altijd beter en al helemaal als het om een "pitbull" gaat want dan is het oordeel al gevelt.
sjongejongejonge jij komt ook echt over als een ongelofelijke eikel ook hoor

Kolere zeg. 1 ding weet ik wel. En dat is dat als mijn kerel zó zou reageren zoals jij zegt te zullen doen dat jij van mij een paar draaien om je oren op de koop toe zou krijgen en misschien je koffers kon pakken ook